Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
V6 manualni prevodovka - stejna pro vsechny obsahy? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Hola. Odesla mne na aute (zrejme se pohlo nektere z lozisek ). Olejem to nebylo, bylo ho tam dost. Dle specifikace je to R28, na tele ma oznaceni R25-R28. Opravdu jsou prevodovky vsech V6 stejne, nebo maji 2,5 a 3,0 jen stejny obal a jine streva? Nevite nekdo nahodou ? Mam jinou z 2,5, na pohled je stejna a rozebirat ji asi fakt nebudu. ...v poradne jsem hledal, ale nenasel.... | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Manuální převodovky na V6 Omegu by se měly lišit toliko točivým momentem, který jsou schopny spolehlivě přenášet a taky se podle toho označují - R25 do 250Nm na 2.5 a R28 do 280 Nm na MV6, stálý převod mají psaný obě stejný, 3,70. Laicky si to tedy představuju tak, že MT z MV6 lze klidně použít na 2.5 a obráceně už to může být "bez záruky", ale s rozumem by se dle mého používat dala taky... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Jj, proto to resim. Rozdil tocivych momentu tech motoru je cca 40Nm, takze i slabsi prevodovka v normalnim rezimu jizdy problem delat nebude ( ona by asi stejne spise klouzla spojka ). Jde mi o to, jestli uz to nekdo nahodou nemel nekde rozebrane a neporovnaval, pripadne nema informace primo od vyrobce. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Jen pro info. Prevodovka vymenena, funguje bez problemu. Na te stare se rozlamala plastova !! klec vstupniho loziska, 2 kulicky to rozemlelo na prach, ktery se nalepil na magnet vypustniho sroubu, zbytek kulicek se drolil uz taky. Vnitrek jsem nerozdelaval, sla rovnou do srotu. Prevodovka z 2,5 nema zatim zadny viditelny ani slysitelny problem, zkouseny rychle rozjezdy v maximalnim tahu a bez problemu. Dost mozna jsou opravdu stejne i vevnitr ( pravdepodobnejsi je, ze muj motor uz davno nema 270Nm kroutaku ) ) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Myslím, že pokud to nebudeš permanentně honit na krev a ohýbat řadící páku, že bude sloužit ještě dlouho... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Přesně tak, myslím že u atmosféry nic hrozit nebude, nástup krouťáku i jeho průběh je vlažný, bez výrazných výkyvů. Jde ale o to nedělat ty výkyvy záměrně razantními rozjezdy, podřazováním o dva stupně, vehementním rajblováním s plynem a nebo také řazením ob stupeň (bacha na to, takhle mi taky jedna převodovka odešla) Mám zkušenost s použitím převodovek F16WR a F18WR na motor C20XE, kde předtím byla F20 a bylo to úplně bez problémů. Dokonce jsem vyměňoval jen střeva (dogbox) buď kratší origo F20 nebo delší z F18WR. Funguje to dodnes. ---------------------------------------------------------------- MV6 má asi jen těžší převod na diferáku?? | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Ano. U Omeg se staly prevod meni na diferencialu. | ||
| |||