Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Slabší výkon, lehké škubání motoru, vynechávání válce |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jirkaa |
| ||
Host | Ahojte kluci, mám problém s tigrou 1.6, 16V. Motor mi přestal jet na 4 válce, jel jen na 2. Měl jsem vadné kabely od svíček. Nyní mi jede vůz na 4 válce s novými svíčkami, ale vynechává mi za jízdy některý z válce (válců) jak za chladna tak za tepla. Začne to cukat v nižších otáčkách okolo 2000- 2300 někdy i výše, výkon je slabší a cuká mi auto. Nevím si již s tím rady. Nedokázal by někdo poradit čím by to mohlo být? Děkuji | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Je možné, že se přítomností nespáleného paliva toto dostávalo po zažehnutí ve výfuku zpět do nefungujících válců, kde tak mohly být podpáleny výfukové ventily. Tenhle motor na to navíc trpí nech změřit tlaky. | ||
| |||
Jirkaa |
| ||
Host | Tlaky jsem si měřil na každím válci je 15,5 - 16.5 barů, je to v pořádku? | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | jestly se motor i třepe tak bych zkusil zapalovaci cívku(modul) už jsem se s tim setkal | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | já bych to taky viděl na vadnou cívku docela často vadné kabely jdou do zkratu nebo neodvedou napětí a tím cívku zničí.Ty tlaky vypadají jako v pořádku.Kdyby byl podpálen ventil tak tam nebudou a válec nepojede vůbec nebo až v hodně vysokých otáčkách. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jirkaa |
| ||
Host | Ahojte, děkuji za radu, rád bych vyměnil a zkusil tu cívku, alevšak nemám možnost ji nikde půjčit ani ze starého vozidla. Rád bych si ji změřil, nevíte náhodou jaké hodnoty odporu bych na cívce měl naměřit? Děkuji | ||
| |||
Jirkaa |
| ||
Host | Ahoj, chtěl bych se tě zeptat zda netušíš jaké hodnoty odporů bych měl naměřit na cívkce?Mám tigru 1.6 Nebo mám porovnat hodnoty odporů mezi 1,2,3,4 a měly by být stejné? Díky za radu lesak napsal ... já bych to taky viděl na vadnou cívku docela často vadné kabely jdou do zkratu nebo neodvedou napětí a tím cívku zničí.Ty tlaky vypadají jako v pořádku.Kdyby byl podpálen ventil tak tam nebudou a válec nepojede vůbec nebo až v hodně vysokých otáčkách. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Lesáku asi máš pravdu, ale podpálením ventilu a snížením tlaků např. na 5 atm. u některého z válců by se to mohlo chovat podobně. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Jiříku máš pravdu ale psal že tlaky má 15,5 a 16,5 což by ušlo takže ventili to nebudou. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jirkaa |
| ||
Host | Ahojte, dneska jsem vyměnil palivový filtr a odpojil výfuk před katem a dělá to pořád. Zkusil jsem také odpojit zcela lambdu a je to stejný. Mám domluvenou na zkoušku výměnu cívky, doufám, že to již bude ono nebo já nevím. Co si myslíte o EGR ventilu? Mohl by to dělat třeba on? Nebo co ještě zkusit?? Díky | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |