Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nestartuje 2,5v6 a je emulze na vičku a hrdle oleje |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
stvacek |
| ||
Host | Dobrý den pánové. tak jsem dnes konečně složil svoji omegu po bouračce a snažil se ji nakopnout, marně.. behem karosářských prací jsem jel za karosářem cca 1,5 km bez vody a chladiču tam a z5 (může to být těsněním pod hlavama ale nechci byt pesimista) Nejsem automechanik ale auta spis beru jako hobby a proto se ptám zkušenějších .. Nalil jsem vodu do chladiče, nakopnul, jelo to 2 sekundy a zhaslo , poté jsem to už nenatočil.. jakoby tam nešel vzduch . vše je na svém míste. behem točení šel v garaži citět benzín a na víčku a hrdle oleje byla ŽLUTOHNĚDÁ emulze.. může to byt tedy svíčkama ? jelikož horký olej se vypařuje po schladnutí by mohl vytvořit tu emulzi ne? to by odpovídalo i tomu že to nechce chytnout a že je snopel na svíčkách . jaký je tedy váš názor ? nebo můžete mou teorii potvrdit ? | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | kilak a pul tam a zpet bez vody je docela dost.... vidim to na tesneni pod hlavou nebo prasklou hlavu.... | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | pro upřesnění 1,5km tam a po tydnu z5 ne hnedka .. ja ji tehda neměl po 1,5 km ani zahřatou .. | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | jinak jsem ji pak měl asi měsíc v garáži po měsící ji nakopl, potřeboval sem čumák dopředu a pak další měsíc do dneška stála. po nalití trochu vody už nechtěla chytnout. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tenhle motor bych bez vody ani nestartoval, to byl ten nejblbejsi napad... Myslim, ze bude po smrti, komplet, to slo mozna u S120 ale tenhle ma problem se uchladit i s vodou. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | no ja ho obcas jen "promazal " a hned vypnul i v garazi a vzdycky sel nakopnout.. ta emulze pred havarkou nebyla a po havarce se tam nedolivala voda a mesic to stalo takze z vody ta emulze neni urcite.. zitra skusim vycistit ty svičky .. a uvidim.. ten olej uz tam je tez dlouho protoze minuly majitel to předtim měl jen na okrasu.. Nemělo by to při přehřátí vyhodit kontrolku ? nebo se automaticky vypnout ? to možná ani nebylo 1,5 km byl to fakt jen kousek ten převoz.. navic z kopce jsem to pouštěl na Neutral | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | To ze se motor po orave natoci bez vody je celkem normalni praxe, kdo se s tim ma pak zas vylejvat kdyz neco neni v poradku, ale jet s tim 1,5 km to uz teda bezny neni. Kontrolku na prehrati tenhle model urcite nema a duvod jestli to jde nebo nejde natocit v zavislosti na tom jestli je s nebo bez vody taky neni zadny. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Kdo videl, v jak tenkem materialu sedi ventilova sedla a jak jsou slabe valce, tak to IMHO bez vody nenatoci ani na zkousku, pokud neni magor nebo to neni jeho auto... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | bylo to snad jen kilometr mimo mesto a z kopecka ..z kopecka to jelo na neutral a venku bylo pod nulou.. ale nechtelo s emi utracet za odtahovku na 1 km v 22 hodin v noci ..jak jsem mel Clio 1,2 na dojetí ktere bylo zhnite a čekalo se jen na zešrotovani jezdil jsem 2 měsice bez vody bo bylo fukle tesneni a to byl rocnik 91 a vyplo se to pri prehrati .. mi řekněte ze omega z roku 96 nadupana elektrikou az po koule nepozna že se ji přehřiva motor.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nepozna Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |