Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zafira A 2,0 16V Turbo OPC, Z20LET |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jakub |
| ||
Host | Ahoj, prosím o radu, už ani v Opelu si neví rady. Začnu popisem problému: Do kopce na plný plyn, zpravidla na trojku (dvojka táhne normálně do plných otáček) v pěti tisících začne motor ztrácet výkon, až to vychodí chybu motoru. Po ubrání plynu to jde na tři válce, přičemž když motor chcípnu a znovu nastartuju, chyba se smaže a motor opět vrčí normálně. Pokud nechcípnu motor a napíchnu diagnostiku, hlásí to chybné zapalování 3ho válce. Takže jsem začal od píky - nové svíčky, nový modul zapalování, test jízda - opět to samé. Takže jsme to tipovali na špatný vstřik, takže jsme prohodili 3.vstřik se 4.vstřikem, testovací jízda, opět to samé, pouze po načtení diagnostiky to hlásí chybné zapalování 1ho a 2ho válce. A konkrétně s těmito dvěma jsem vůbec nic nedělal. Netušíte někdo, čím by to mohlo být? Díky! | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | jestli to reagovalo na prohozeni vstriku, tak bych jeste zkusil dalsi prohozeni, aby se tato teorie potvrdila/vyvratila. Pokud se potvrdi (pri dalsim prohozeni se zmeni udavane chybne valce), tak by bylo potreba vyzkoumat ktery vstrik to je. Taky to muze byt kabelaz ke vstrikum, v nejhorsim pripade ridici jednotka, ale to bych netipoval. Vranoch | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A stiha palivove cerpadlo? Napadlo me, jestli diky poklesu tlaku uz vstriky nejsou na limitu delky vstriku a pak to vyhodi chybu u nejslabsich... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak tak, to my plyňáci známe Co palivový filtr, co tlak na liště? | ||
| |||
Jakub |
| ||
Host | Ahoj, díky za typy... Jinak - palivový filtr jsem taky měnil, ale tlak na liště jsem nezkoušel - každopádně zkusím. Další věc je, že palivový čerpadlo je dost hlučný - píská, takže to mě taky napadlo, že už může být vydřený a tím pádem neudrží konstantní tlak. Další věc je, že auto cca rok stálo, tak jestli není bordel v nádrži a není ucpaný sítko - taky zkontroluju... Zatím díky za rady! | ||
| |||
Jakub |
| ||
Host | Noo, takže všechno zkontrolováno. Vyměněno x dalších dílů... Váha vzduchu, palivový čerpadlo, atd... a pořád to samý! Už fuckt nevím | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Zkusil bych ještě proházel vzájemně ty vstřiky a možná ještě před tím bych auto projel s napojenou diagnostikou a sledoval bych tlak turba, jestli třeba neodcháí turbo, které by vynechávalo ve vyšších otáčkách apod, za jízdy by se mohla dát podrobněji prozkoumat příčina. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vacurabu |
| ||
Host | Mám stejný problém u Astra 2.0 16V turbo,nikdo neví co s tím,trochu se to zlepšilo výměnou svíček.Motor se sice trošku cuká na volnoběh,chyba padá už jen občas,ale proti původnímu stavu jede a po chybě nepadá do běhu na tři válce. | ||
| |||
petr |
| ||
Host | AHOJ TAKY VLASTNIM OPC ZAFU A MEL JSEM PODOBNY PROBLEM STACILO VYMĚNIT SVICKY A SERIDIT NALIL JSEM TAKY 98 NATURAL | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | odborník na telefonu : Roman Křapa 777 620 300 Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||