Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Ascona :: ASCONA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
motor točil pořád plný a nešel vypnout |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Odkaz _; Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Mluvil jsem před chvílí po telefonu zase ze servisem a chlap mi řekl, že se propálili písty a že je to ta příčina. Je to možné že to vzniklo kvůli tomu? Nebo se ty písty mohly propálit až potom? Moc se mi tomu nechce věřit. Díky za vaše rady. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To by chtelo fotky, ale nedovedu si predstavit, ze by s propalenymi pisty jel motor na olej... A to je ten samy servis, co menil turbo? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
ondra |
| ||
Host | Propálené písty jsou důsledek, nikoliv příčina. Jen tě zkouší... . | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Ano je to ten samý servis,odpoledne tam jdu. Jsem domluvený i se znalcem co se tím zabívá tak ho vezmu sebou. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Kdyby se propalil pist tak by nebyla komprese k zapaleni oleje... Co to mele za kraviny?? Jenom te zkousi aby nemusel platit opravu.... nenech se. On moc dobre vi ze za to muze on! | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jestli nebyl olej jen v intercooleru a jak se dalo nove turbo, mohlo to poradne profouknout a natlacit do motoru, turbo samo o sobe nemuselo byt vadne. Ale to by mel servis vedet, ze pri vymene turba se IC cisti... A neni to common rail? Pak by jeste prichazelo do uvahy selhani vstriku, ale to max. u jednoho valce. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Už jsem přesně toto řešil u jednoho zákazníka.Nechal si odborně....seštelovat turbo na větší výkon a turbo tak přeplnovalo že byla moc chudá směs a propálilo to písty,nedal si říct turbo přendal na jiný motor a stalo se to samé.Najel s tím jen 5 tisíc.Přesně co říkáš najednou mu vylítly otáčky-zřejmě jak se udělala malá dírka v pístu pak už to šlo rychle.Podle mě je problém v špatně seštelovaném turbu. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jestli to byl dyzl, tak se tezko da mluvit o chude smesi... U benzinu zas snad nehrozi horeni oleje. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Jak to že se nedá hovořit o chudé směsi u ropáka.Někteří takzvaný tuneři rozštelujou tlaky na turbu takže tam jde moc vzduchu (jednoduše poštelujou tu tyčku co reguluje tlak)ale už neudělají nic s dávkou paliva a je chudá směs raz dva. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |