Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
automatická převodovečka |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jan |
| ||
Host | Takže dneska zkusím zkontrolovat hladinu oleje a snad budu chytřejší,jelikož tam 100% nalili jen 4,5l-dexron 2(červená barva).Poradili mi ještě že mám auto pořádně projet a třeba se to protáhne a převodovka se vrátí do normálu. | ||
| |||
jan |
| ||
Host | převodovka byla celá venku,to by odpovídalo i tomu,že se do ní vlezlo doposud 4,5l oleje.Zkusím auto znovu zahřát a zkontrolovat olej a uvydíme.Slyšel jsem že pokud je ho tam málo,automat nefunguje tak jak má.Co se tíče oleje,tak je tam Dexron 2-carlsson.Jen mě zajimá jestly neexistuje nějaký čistící olej. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Chvili jsem hledaql, to by mela byt tato prevodovka Odkaz - diagnostika urcite musi jit a asi napovi, co ji chybi... Proc byla prevodovka venku??? Mozna domrvili nejake kabely nebo konektor. Olej se v podstate cely vymenit neda, ani kdyz je venku, ani kdyz se demontuje (z HDM ho jen tak nekdo nedostane). Kdyz uz proplach, tak se to dela nekolikanasobnou vymenou oleje (pri posledni filtr a ocisteni magnetu) nebo otevrenym obehem (v podstate se to tam leje a misto chladice pousti ven (nebo jinudy, to zalezi na typu, aby to slo pres HDM) Kazdopadne ta castecna vymena bezne staci. Malo i moc oleje jsem zazil, kdyz je ho malo, tak to v zatackach prechazelo na neutral, kdyz moc, odesel po zahrati horem Kdyz se hned rozsviti konrolka, tipoval bych spis nejakou elektrickou zavadu, co hned RJ pozna. [ Upraveno Friday 12 March 2010 - 11:04:11 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
jan |
| ||
Host | nemám vůbec zdání ale vím jen že diagnostika s nimi nechtěla vůbec komunikovat.Nicméně nechám si prověřit zda-li není špatně zapojený konektor-že jich tam je uf-.A následně se objetuju s kamarádem a zkusím to ještě s tím olejem,proplach a poté tu diagnostiku.Jen mám ještě dotaz jestly není nějaký speciální olej na čištění automatů-asi jsem to už psal __; .A ještě mi prosím vysvětly co znamená pojem HDM | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Na nejaky proplachovani a vymeny bych se vyprdnul, pokud je automat OK, na oleji prekticky nezalezi (jde jen o opotrebeni - zivotnost). Dle mych zkusenosti si necha libit dost. Specialni olej neni, uz proto, ze ho tam dost zbyde, pouziva se normalni. A Dexron II moc nestoji. HDM = hydrodynamicky menic, v podstate hydrodynamicka spojka (2 vrtule v oleji mezi klikovkou a prevodovkou obrazne receno) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
jan |
| ||
Host | snad nám pomůže kontrola konektorů či diagnostika | ||
| |||
jan |
| ||
Host | Tak převodovka se po dolití ještě 1,5l oleje rozjela a už částečně nezlobý.Řadí o moc dobře a je cítit i výkonově,že je lepší.Co se tíče úsporného režimu,tak asi při 150km/h se mi na dálnici přepla.Ovšem po zastavení jsem vypnul motor a následně nastartoval a už bežela v normálu.Podotíkám že mi to parkrát udělalo při ranním startu,že se přepnula do nouzáku.Ale po vypnutí a následným startem to zmizí a je pokoj.Ale to je jen občas(jednou za 14 dní).Diagnostiku jsem neděla. | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Ahojky mam uplne tan sami problem a to same auto tak to je tim olejem jo ja ho celej vypustil a dolil jsem tam jen dva litry to bude asi malo ze | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |