Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
tuhé řazení |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pavel |
| ||
Host | Mam vebe 1.8 16V , jde mi nějak ztuha zařadit rychlost . Stačilo by něco jen promazat u řadící paky , nemate někdo podobnou zkušenost . Díky za případné rady . | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Už se to tu řešilo,zkus hledat v poradně.Budou to ty táhla k převodovce. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
venca |
| ||
Host | Takze staci namazat ty tahla ??? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jestli ti to jde hodne ztuha na vsechny rychlosti, muze to byt i spojka ktera malo vystavuje. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jedna věc je když jde ztuha řadící páka - moc se např. nevrací nebo jde ztuha zařadit - nechtějí zaskočit rychlosti - to je hnutá kulisa a to se řeší seřízením řadící páky. Takže buď namazat vše co se hýbe nebo také seřídit! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | Mne to jednou taky delalo, ze slo strasne ztuha zaradit hlavne jednicku a dvojku, ale ne ze by byl problem nekde v prevodovce nebo tak... Stacilo mi promazat kulisu radici paky a facha to uz rok bezchybne. Holt levna oprava... Treba ti to taky pomuze | ||
| |||
Ondra |
| ||
Host | Zdravim, radit i vyrazovat mi jde celkem bez problemu, ale nechce se mi paka vracet do nulove polohy (zleva i zprava), je to jakoby zatuhle. Napr. kdyz ji z neutralu vyhnu k sobe a pustim, tak se stezi vrati do pulky. Nevite cim by to mohlo byt? Jaky je vubec mechanizmus navratu paky? Diky VeBe Z22SE | ||
| |||
Zdeněk |
| ||
Host | Ahoj, měl jsem podobný problém u své Astry F 1,6 8v, začalo to obtížným zařazováním zpátečky, pak i ostatní rychlosti.Čím teplejší tím horší.Prostě horor.Zkoušel jsem meziplyn, trochu to pomohlo.Už jsem se smířil s tím,že budu muset zainvestovat do opravy vyběhané kulisy, když se samo objevilo vskutku elegantní řešení problému.Můj kamarád jen hrábnul na seřízení spojky( zabírala moc nahoře)a přitáhl matičku o cca 6mm.Od té doby do řadičky jen cvrnkám. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | ahoj, prosímtě, kde je ta matička pro seřízení spojky? Taky mi jde řazení hodně ztuha, když se motor zahřeje, je to lepší ale pořád horor. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Máš-li kapalinové ovládání spojky (a ne mechanické táhlo), tož žádnou matičku ani nehledej... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |