Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
alu střed |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
tery |
| ||
Host | kuci mam dotaz mam astraF myslim střed 56,5 mohl bych dat litaky 57 mm střed vadilo by to moc? nebo jak to je? a ještě u 15" vleze mi tam větši limec ET třeba 25 ,35 vim že origo to ma byt přes 40 aby to nedělalo neplechu děkuju MARTIN | ||
| |||
prťka |
| ||
Host | Ten límec ti neporadím..počkej si na někoko jiného...ale ten střed to si piš, že to vadí...kolo nevystřeďují šrouby, ale střed...ale nic se neděje..jsou vystřeďovací kroužky...ty si koupíš a dáš je tam | ||
| |||
Čelda |
| ||
Host | Vystřeďovací střed z 57 na 56.5 mm. nikde nekoupíš.Je to příliž malá vůle,kterou ale stejně šroubama nevystředíš a hází kola. Už jsem to na Astrře F dělal a použil jsem na to starou plechovku od okurek(5l.) a vystříhl jsem z ní proužky na náboj kola a elektron tam pak narazil.Pasuje to dobře.Je třeba také ty proužky stříknout třeba WD aby to šlo pak dobře dolů a nezarezlo to. | ||
| |||
tery |
| ||
Host | čelda:hmmm tak to je celkem havlovina do toho bych nešel asi lepši větsi a pak kroužek pořadnej nebo co radite ja tam mam teď nějaky od VW a pasujou přesně je to od byvaliho majitele jak to docilil ten rozměr __; | ||
| |||
macil |
| ||
Host | A nie sú v tých diskoch už strediace krúžky? Potom by sa to dalo poriešiť ich výmenou. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | No, já mám mít na VeA 5,5Jx14 4/100/56,5 ET49 (stejné jako AstraF) zimní mám na plecháčích 5,5Jx14 4/100/57 ET35 (BMW E30) , bez mezikroužku i bez plíšku. Chvění či vibrace nepociťuji. Legenda k označení disků Odkaz | ||
| |||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | Sežen v okolí šikovného soustružníka von ti je udělá ze silonu a máš po starostech.... Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
tery |
| ||
Host | a jaky to ET aby to nechytalo chtěl bych s limcem jaky je max. co mate ověřeny bylo by to na těch 15" | ||
| |||
macil |
| ||
Host | Záleží od šírky disku. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Tak doufam ze jednou a pro vzdy o ET. Zalis neboli ET (z nem. Einpresstiefe) je vzdalenost mezi rovinou prochazejici stredem disku (pri pohledu zepredu ci zezadu na kola na aute) a dosedaci plochou disku. Udava se v milimetrech. Muze to byt cislo kladne nebo zaporne. Cim vetsi je kladne cislo ET, tim vice je kolo schovane v blatniku. Cim vetsi je zaporne cislo ET, tim vice kolo vystupuje z blatniku. Napr. ET45 = kolo je hodne schovane v blatniku ET0 = kolo vystupuje az k okraji blatniku ET-20 = kolo presahuje ven mimo blatnik Pri vypoctech je nutne porovnavat nove kolo s max. udaji v technicaku. Napr. bezne kolo 14x5.5J ET49 coz mam treba na aute. A ted chci koupit rekneme 15x6J ET35. Prumer kola nehraje roli jelikoz se v tomto pripade jedna o sirku. Jeste je potreba si uvedomit ze rozmery jako prumer a sirka disku jsou v palcich (tedy 1" = 25,4mm) a ostatni jsou v mm (prumer stredu a ET). Stary kolo: sirka / 2 * 25,4 - ET = 5.5 / 2 * 25,4 - 49 = 20,85 (v mm) Novy kolo: sirka / 2 * 25,4 - ET = 6 / 2 * 25.4 - 35 = 41.2 (v mm) Vysledek je sirka disku od dosedaci pochy po vnejsi okraj disku. Timto vypoctem jsme zjistili ze nove kolo bude o 20,35mm (odectenim vysledku stareho kola od noveho) tedy naky 2cm sirsi (vic vylezly z blatniku). Takze mam 3 moznosti bud to porovnam s jinymy udaji v TP (14" asi nebude to nejvetsi co tam bude uvedeno ), nebo koupim jiny kolo, nebo to zmerim jestli mam na aute naky 2-3cm vuli (od blatniku po gumu nekde v horni casti blatniku) a jestli jo tak se mi tam novy kolo vejde a muzu si ho koupit. Doufam ze uz to bude vsem jasny. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |