• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zamrzlá ruční brzda
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
fakt laik
Wednesday 11 January 2006 - 09:44:04 Citovat
Host
Supr forum o Oplech! Pravidlelně ho sleduju. Díky za něj, už mi párkrát pomohlo Mám dotaz, nejsem odborník na techniku, takže sorry, že je trochu blbej: já vůl nechat v tom mrazu přes noc zataženou ručku, vypadá to, že přimrzly destičky nebo co, ráno jsem vyjížděl, trochu to vzadu křuplo, ale odjel jsem v poho. Při brždění se ozývá drhnutí a trochu pískání, co s tím? Při jízdě to nedrhne. rozbrzdí se to samo nebo to mám radši nechat prohlídnout? Fakt nejsem hvězda přes techniku.. Dík za názory. Astra G x16xel Caravan 98
Martas
Wednesday 11 January 2006 - 09:47:16 Citovat
Host
Jestli se ti zadny kolo neprimerene nezahriva je to v pohode .... To ze to piska je normalni.
Václav GT
Wednesday 11 January 2006 - 09:56:02 Citovat
Host
Obšírně probrané téma "přimrzlá RB" je tady: Odkaz
fakt laik
Wednesday 11 January 2006 - 10:10:07 Citovat
Host
Diky za rady, to drhnuti (huceni) je pri brzdeni dost slyset, kdyz se to ale nebude zhorsovat, necham to tak, jenom omrknu to kolo, jestli se nehreje.
darkness
Wednesday 24 January 2007 - 12:41:11 Citovat
Host