Autor
|
Příspěvek
|
Skopek | Wednesday 18 January 2006 - 23:25:21 | | |
| |
|
Václav GT | Wednesday 18 January 2006 - 23:35:20 | | |
Sundej kablík z čidla snímače teploty na motoru a dej ho na kostru. Když v ten okamžik teploměr na přístrojovce (při zapnutém zapalování-samozřejmě) ukáže maximum, je špatné čidlo. |
| |
|
JOB | Thursday 19 January 2006 - 00:06:35 | | |
Jak poznáš že to topení funguje tak jak má?Mě to taky topilo ale foukal pouze teplý vzduch.Po výměně termostatu fouká za chvilku vysloveně horkej.I když mám jinej motor. Já bych tipnul zrovna ten termostat.
Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ |
| |
|
urby | Thursday 19 January 2006 - 00:42:20 | | |
U Corsy tak často odcháze kabelovez svaze -nekvalitní. Udělej bajpás a uvidíš. Dělali jsem to v servisu několikrát. |
| |
|
Skopek | Thursday 19 January 2006 - 11:25:03 | | |
Takže to vidím na servis, jelikož co se týká aut tak se v tom nevyznám Lze to i vyměnit doma? Je tam něco na co si dát pozor? .... Ono to topí, ale začne to až po delší době, když třeba stojím na parkovišti tak to trvá dlouho než začne foukat teplý vzduch, ale při jízdě je to chvilka. děkuju všem za radu |
| |
|
Skopek | Friday 20 January 2006 - 00:22:54 | | |
Nemůže to být špatný kontakt v konektoru toho čidla? Protože jsem zkusil jen zahýbat trošku s kabelem co vede ke chladiči, myslím že je na levé straně .... Je to ono nebo je někde jinde schované? A pak při jízdě se už ručička odlepila ode dna ale nedošla ni k 90 byla někde na půl cesty mezi tou značkou [ a 90. |
| |
|
Václav GT | Friday 20 January 2006 - 10:01:49 | | |
A znovu Martine: Sundej kablík z čidla snímače teploty na motoru a dej ho na kostru. Když v ten okamžik teploměr na přístrojovce (při zapnutém zapalování-samozřejmě) ukáže maximum, je špatné čidlo. Zároveň tím rozpojením a spojením konektoru se očistí případná jeho oxydace. Také bude dobré ho (konektor) prostříknout kontaktolem. Když neukáře maximum, je špatný kabel anebo vlastní teploměr (přístroj), ale to asi ne, občas ti to přeci něco ukáže. Prostě začni tím čidlem (nebude na chladiči, ale někde na motoru - nemám Corsu, přesně ti to neřeknu). Pokud to jím nebude, zaměř se na termostat. Vyčerpávajícím způsobem o tom pojednává vlákno "zahřátí motoru"( na 16 stranách _s103 ), ty podstatné informace pro tebe jsou na str.2 - viz. Odkaz |
| |
|
Skopek | Friday 20 January 2006 - 12:50:00 | | |
Děkuju, za radu, zkusím to. |
| |
|
|