Autor
|
Příspěvek
|
Martin | Thursday 02 March 2006 - 10:32:49 | | |
| |
|
Vodník | Thursday 02 March 2006 - 21:23:14 | | |
Víš určitě, že je to převodovkou? Nemůže to být palivové čerpadlo... například...? |
| |
|
Rob 2 | Thursday 02 March 2006 - 21:47:42 | | |
Martin: Poruchu AT napíše pal. PC jako "aut. getriebe" (to bude zase keců kvůli němčině ). Pokud Ti problikává kontrolka elektroniky motoru, osobně bych hledal zde. PS: Už se mi stalo, že mi AT "lehla" po přejezdu nerovnosti. Zařadila se "3-ka" pro dojezd. Po resetu (opětovném nastartování) vše OK (ťuk, ťuk) |
| |
|
Martin | Tuesday 07 March 2006 - 11:33:31 | | |
Díky za odpověd,pal.PC mi žádnou chybu nehlásí,zajedu do servisu na počítač a uvidim,jestli něco zjistí |
| |
|
Luke | Saturday 11 March 2006 - 20:58:47 | | |
A máš tam správnou hladinu dextronu? Pokud to neni správně nacucaný tak se to chová všelijak, automaty sou na to dost citlivý, někdy stačí dolít deci oleje a jede to jak zamlada, aspoň u mě. |
| |
|
Rob 2 | Sunday 12 March 2006 - 11:18:54 | | |
Luke: No, to až tak vážně nemyslíš, že? Deci v těch cca 8-mi litrech (+ - jak u kterého) nepoznáš. Přiznám se, že jsem jednou poztrácel kapalinu (Ford) do té míry, že jsem dojel v kopci. Dolil jsem cca 3 litry, než byla hladina na patřičné úrovni. PS: Víš, že některé AT mají měrku (pokud ji mají!) rozdělenu na kapalinu chladnou a ohřátou? Při tom objemu je nárust s teplotou docela značný. Konkrétně Suzuki Vitara takto dělenou měrku má. Takže deci neberu. |
| |
|
|