Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Odvzdušnění brzd s ABS |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jj |
| ||
Host | píšes že bys mohl grilovat na levým předním kotouči a pak ti zjistili že je to hlavní brzdový válec.to by si mohl grilovat na obouch brzdovejch kotoučích ne? mě právě taky brzdí levej zadní kotouč proto mě to zajímá.budu tam vyměnovat hadičku tak by mě naštvalo kdyby to mělo být něco dražšího než kus hadice | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | jj napsal ... píšes že bys mohl grilovat na levým předním kotouči a pak ti zjistili že je to hlavní brzdový válec.to by si mohl grilovat na obouch brzdovejch kotoučích ne? mě právě taky brzdí levej zadní kotouč proto mě to zajímá.budu tam vyměnovat hadičku tak by mě naštvalo kdyby to mělo být něco dražšího než kus hadice Jestlize ti "blokuje" jedno kolo hadickou to urcite neni (tezko pusti tlak dovnitr a z5 uz ne), prvotne vycisti a prohlidni brzdic jako takovy (postupu tu najdes hodne) a pak teprve hledej co je dal smerem od kola k brzdovemu valci. | ||
| |||
jj |
| ||
Host | prave při stlačení brzdy jde hadičkou velkej tlak kterej to protlačí ,ovšem cestou zpátky už ten tlak je malej a tu překážku nepřekoná.brzda už byla právě překontrolovaná jestli to není v ní - není.takže těd hadička a když ne tak nevím.ale když je problem jenom na jedný brzdě tak to asi nebude válcem | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 jj: ..správná úvaha! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | jj napsal ... prave při stlačení brzdy jde hadičkou velkej tlak kterej to protlačí ,ovšem cestou zpátky už ten tlak je malej a tu překážku nepřekoná.brzda už byla právě překontrolovaná jestli to není v ní - není.takže těd hadička a když ne tak nevím.ale když je problem jenom na jedný brzdě tak to asi nebude válcem Jeste muze vzadu bejt omezovac tlaku ne ? | ||
| |||
jj |
| ||
Host | no omezovace tlaku jsou přímo u ABS - to je sampzřejmě taky možnost.jinak zajimalo by me na jakym principu tyhle omezovace pracujou | ||
| |||
Zbysa |
| ||
Host | Hoši je to prostě tak že je out hl-brzdovy valec (v mem případě) rozebrali to v servisu a jeden okruh netlačí nic-zitra ma ten valec přijít tak uvidime Asi ten tlak nešel zpět tak to brzdilo-a jen jedno snad proto že je to okruh z protějším zadním (to mi bylo řečeno) a asi ty zadni brzdí méně tak se to vzadu tak nehřálo Měl jsem to cele rozebrane-třmen a hadičku a vše bylo ok prostě stlačit píst nešlo proto že se nevracela kapalina do valce | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | jj napsal ... píšes že bys mohl grilovat na levým předním kotouči a pak ti zjistili že je to hlavní brzdový válec.to by si mohl grilovat na obouch brzdovejch kotoučích ne? mě právě taky brzdí levej zadní kotouč proto mě to zajímá.budu tam vyměnovat hadičku tak by mě naštvalo kdyby to mělo být něco dražšího než kus hadice Na astre G bych to videl na zadreny sroubovy valec na trmenu. je potreba ho poradne rozvolnit. pokud je to jeste stry typ BOSCH, tak ten se jako reklamace u tecto vozu menil zadarmo z duvodu zadirani. | ||
| |||
Rado |
| ||
Host | Ahoj hosi,tak jak to teda do opravdy je s odvzdusnenim u OMEGY"B" ktera ma ABS??Myslim tim poradi kol!Jednou se pise PZ,LZ,PP,LP a naopak.Chystam se na to a opravdu nevim jak postupovat.Dik | ||
| |||
HonzaL |
| ||
Host | Myslím si že je to jedno,poprvé jsme začali u PZ akončili u LP,podruhé obráceně a brzdy fungují 100%. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |