Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zapínání pásu |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Tak to ti nepovím, já jsem to na své Astře nerozebíral, navíc záleží jestli máš Astru F už po faceliftu a nebo před rok 96 je právě ten rok kdy byl facelift, no a od toho se odvíjí i sedačky, kadetové sedačky měli jednoduší úchyt bez předpínače ale ty novější budeš muset asi řešit tak jak píše KopA. Každopádně ten jednoduchej úchyt vidíš na obrázku číslo jedna a tu sestavu s lanem a předpínačem co stahuje pás při nárazu dolu zase na obrázku číslo dva, jestli máš na zámku pásu takovou tu harmoniku plastovou, budeš mít určitě už předpínač, jestli jde ta sestava celá vyndat bez demontáže sedačky tak to ti neřeknu, drží to sice jeden šroub, ale jestli je přístupnej to nevím. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Paráda - díky za fotky i váš čas chlapi. Jen bych si to pro jistotu ještě zrekapituloval: mám astru po faceliftu - zámek pásu s harmonikou, čili s předpínačem. V tom případě je teda možný měnit pouze celou sestavu včetně pružiny,nebo patrony předpínače?? Pokud ano, je rozdíl v demontáži sestavy s pružinovým vs patronovým předpínačem, a na co si dát pozor (odpojení patrony, event. baterie apod.)?? A dá se jednoduše poznat, jestli je předpínač pyro, nebo pružina? Ještě jednou moc díky. PS: prozatím se mi podařilo pomocí plíšku pohnout jazýčkem uvnitř zámku a pás pak šel zacvaknout - takže teď nechávám pás zapnutej a musím se do něj nasoukat a pak zase vysoukat - ale není to příliš pohodlný=dlouhodobý řešení. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Ano musíš vyměnit celou tu sestavu včetně pružiny, nebo patrony předpínače. Rozdíl v demontáži sestavy s pružinovým vs patronovým předpínačem je - pyropatrona je jednodušší ale šance že to budeš mít v Astře F je IMHO minimální. V případě pyropatrony určitě odpojit baterku. V případě pružiny jen zajistit tím červeným plastem co by měl být na konci (ale když jsme opravovali sedadlo v kámošově AF tak tam ten plast chyběl). A je tam 1 nýt se kterým si budeš muset poradit (odvrtat - znovu nýtovat podle mě není třeba drží to ještě přes jedna ze 4 13tek - úchyt sedačky) Dá se jednoduše poznat, jestli je předpínač pyro, nebo pružina - pyro je na fotce od Freeze. Poznáš to snadno pyro má drát od elektriky pružina nikoliv. Až budeš vyndávat tu sedačku tak uvidíš jestli se ti za ní potáhne kabel nebo ne a budeš mít jasno - na sedačku potřebuješ malej křížovej šroubovák, malej plochej šroubovák a 13ku (nejlíp na Golu) _; [ Upraveno Sunday 24 October 2010 - 23:28:01 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
lbs |
| ||
Host | Díky KopA za vyčerpávající přednášku - víc už se toho asi ani k danému tématu napsat nedá. Moc díky i freezovi - fakt jste mi pomohli se v tom zorientovat a díky vám teď vím, co mám dělat. Tomu říkám 100% pomoc. Mějte se chlapi! | ||
| |||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | Předpínač pásu mám ....Astra G Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
Zuzka |
| ||
Host | Ahoj, máme stejný problém s naší Astrou. Naše situace je o dost složitější v tom smyslu, že žijeme v Austrálii (a Opelu se tu říká Holden ) a prodej použitého pásu je nelegální, musíme pořídit nový. Automechanici výměnu té patky spolu s objednáním z Evropy odhadli na 16.000 Kč!! Přijde mi to absolutně zbytečný, takže mě napadlo si ten díl nechat poslat od někoho z Čech... myslíte, že to zvládnu vyměnit sama? Trochu mě děsí ta pyropatrona/pružina a odpojování baterky, mohl by jste mi to někdo trochu upřesnit? Jo a ještě jsem se chtěla zeptat, sedadlo řidiče (to s rozbitým pásem), je na pravé straně auta... v tom by ale neměl být rozdíl ne? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | napiš přesně, co je to za model astry, podle toho se odvíjí složitost výměny. Poslat použitý z čr je asi optimální řešení, dá se bez problémů použít z pravé strany auta. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | A jste si jisty, ze takovahle "pyrotechnika" se smi posilat jako balik do zahranici zejmena do Australie kam to na 99% poleti letadlem ? | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | ja myslel ze ta patrona se aktivuje skubnutim pasu a ne elektricky? Nevim teda jak v oplu no.... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Právě proto je potřeba vědět model, astra F se aktivuje mechanicky, ale má i pojistku proti vystřelení při manipulaci a astra H se aktivuje elektronicky, ta by neměl bouchnout sama v žádném případě. Ikdyby to bouchlo, co se stane? Předepínač se zkrátí o 5 cm, to je vše Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |