Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Agila :: AGILA :: Agila motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Detonační čidlo? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mirek |
| ||
Host | Prosím,jak se projevuje špatné čidlo detonace?Kontrolka mi nesvítí,ale při studeném startu se mi klepe motor a něco tam drnčí a jakože bouchá [ Upraveno Wednesday 10 February 2010 - 00:03:38 ] | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Detonační hoření se projevuje spíš jako takové "cvrdlikání",nejvýrazněji při nižších otáčkách a plném plynu (tak do 2000). Na volnoběh myslím nehrozí, tohle vypadá spíš na vynechávání zapalování (svíčky, kabely...) [ Upraveno Wednesday 10 February 2010 - 00:04:37 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
mikele_g |
| ||
Host | a ECU neindikuje ziadnu chybu v pamati, alebo sa ti nerozsvieti "MIL" ? | ||
| |||
Lipánek |
| ||
Host | Mně dělalo to samé, občas po studenym startu hned na první křižovatce se to začlo chvět a jakoby vynechávat, koupil jsem na JETce za 130 Kč takovej čistič palivového systému, nalil jsem to do nádrže a nabral plnou a po vyjetí by to mělo být krásně čisté, je fakt, že to sem tam při sešlápnutí cuká, ale to bude tím čističem, na druhou stranu to už nevynechává a myslim si, že až tam natankuju čistej benzín bude to uplne OK, jinak to ještě může být zaneseným palivovým filtrem a nebo ty svíčky.. A nebo všechno dohromady | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | no nevidimy typ motoru, ale u agily tohle casto dela vaha vzduchu. nebo modul zapalovani. | ||
| |||
mikele_g |
| ||
Host | no do agil sa montuju iba dva benzinove agregaty Z10XE a Z12XE a jeden diesel 1,3. Ta vaha vzduchu je dost pravdepodobna, nakolko podla TIS2000 tam na kapotu pred sanie zacali montovat ine tesnenie az niekedy v xx.06.2003 co by malo zamedzit dostanie sa vody na MAF i ked v telese filtra vzduchu je taky maly labirint __; NIO ako pises mohla by to sposobovat i zapalovacia lista, ale mohlo by to byt aj palivove cerpadlo - kolisanie tlaku. V kazdom pripade cistic palivoveho systemu by nemal uskodit. | ||
| |||
mikele_g |
| ||
Host | to NIO : ak by si mal vedomosti mozes tu zverejnit hodnoty napatia z vahy vzduchu pre Z10XE a Z12XE ??? | ||
| |||
Vrbiss |
| ||
Host | Sice trochu pozdì na odpovìï, ale problém je v tomto: Škrtící klapka bývá zanesená a cca. po 75k km vykazuje drobnou vùli (projevuje se za studena po vypnutí aut. sytièe škubáním motoru, po pøidání plynu a mírném ohøátí je vše OK) Takže rada jednoduchá - sundat klapku, vyèistit, profouknout èidlo váhy vzduchu (u klapky neotvírat klapku násilím, ale pøi zapnutých klíèkách vám nìkdo musí zmáèknout plyn). Problém vìtšinou zmizí. Pokud se i dál klapka chová stejnì je èas znovu zkalibrovat váhu vzduchu, klapku a vstøikování. Mìl jsem tento problém až ve 120k km a od seøízení je vše OK. | ||
| |||
bbbbaba |
| ||
Host | a kde je ta klapka?muzete sem dat nejaky obrazek? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | bbbbaba napsal ... a kde je ta klapka?muzete sem dat nejaky obrazek? škrtící klapku hned najdeš, když budeš sledovat tlustou hadici od vzduchového filtru, to platí obecně pro všechny motory. Jaký motor máš? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||