Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přeruąovaná akcelerace VB 2,0DTi |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Anonymous |
| ||
Host | včera mi ji nabídli za 5 litrů kde najdu ten egr ventil 2.0 dti | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Anonymous160.218.40.8 napsal ... včera mi ji nabídli za 5 litrů kde najdu ten egr ventil 2.0 dti primo vpredu na sani, ten hribek. | ||
| |||
TM |
| ||
Host | EGR je ze predu uprostred pod plastovim krytem na sani. Vede k nemu podtlakova hadicka.Uchyceno je dvema srouby(torx). EGR jsem cistil a zavira dobre.Zkusil jsem i otevreni rucni podtlakovou pumpickou. Na dignostice ho otevirali i elektricky a ddobry.Kdyz bylo egr venku sundal jsem i odlitek sani a vycistil i kanaly a skrtici klapky(peknej humac, ale cekal jsem to i horsi). Obednam tu vahu a pak dam vedet. | ||
| |||
TM |
| ||
Host | Jaký je rozdíl mezi váhou vzduchu 0281 002 180 a 0281 002 428? Jsou obě do 2,0 DTi 74kW? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Pokud je jedno katalogové číslo určeno pro 2,0Di_16V a druhé pro 2,0DTi_16V, tak absolutně ľádný. Nedávno jsem se na to zrovna ptal u Opela kdyľ jsem zjią»oval cenu.Byl jsem ujiątěn, ľe je shodná pro oba druhy motorů. Ale ta čísla si nepamatuji. Kaľdý typ VéBé podle výbavy a motoru můľe mít díly číslovány v jiném pořadí nebo kdyľ má víc součástek, tak neľ se přijde s číslováním na váhu vzduchu, tak můľe mít i vyąąí katalogové číslo. Typickým příkladem pro porovnání shodnosti či neshodnosti jsou zde tolik probírané termostaty. U 2,ODi je jiné číslo neľ u 2,0DTi, přestoľe se jedná o stejný výrobek. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
VIKI |
| ||
Host | U mne pulzovani motoru zpusobovalo opravdu odpojovani turba. Nad cca 3300 otacek uz musi ridici jednotka snizovat prutok turbem a otvira obtok. Mel jsem cosi shnileho v podtlakovem ventilu ovladani turba, ten byl pomaly a tak plnici tlak silne kolisal. Po rozebrani a vycisteni/prelesteni tesnicich ploch uz 20000 OK. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | VIKI195.113.63.20 napsal ... U mne pulzovani motoru zpusobovalo opravdu odpojovani turba. Nad cca 3300 otacek uz musi ridici jednotka snizovat prutok turbem a otvira obtok. Mel jsem cosi shnileho v podtlakovem ventilu ovladani turba, ten byl pomaly a tak plnici tlak silne kolisal. Po rozebrani a vycisteni/prelesteni tesnicich ploch uz 20000 OK. jj tak to je nejcastejsi zavada u VW. ale u opla odchazeji ty ventily | ||
| |||
TM |
| ||
Host | Tak jsem dal novou vahu vzduchu a je to dobry. I pri razantni akceleraci zrychluje plynule a kontrolka el. motoru je OK. Jenom po prvnim a druhym nastartovani se rozsvitila.Mozna se hodnoty nove vahy lisily od stare o vic a vzalo to jako chybu, ale nevim. Na pujcenou starsi vahu mi to neudelalo. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | já sem v pátek taky zkouąel jinou váhu, ne teda novou ale z funkčního auta a bylo po pulzování, snad poprvý to auto jelo tak jak má, kontrolka nesvítila a auto bylo mnohem ľivějąí... | ||
| |||
Brandon |
| ||
Host | Moje auto se zase v sobotu - bylo +11C chovalo jak ma - jelo to jako vino, dneska rano taky super, a odpoledne zas mizerie Zacinam si myslet, ze to vazne muze byt take tou vahou , zaclo to jak se ochladilo Prekvapuje me, jak je to casty jev, kolik lidi to tu resi za posledni mesic ach jo Zas vyhozeny prachy Kolik ze to platite, 5,5k? | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |