Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Problém s ABS |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
SCULLY |
| ||
Host | Zdravim vąechny, jsem tu poprvé a docela mile mě to tu překvapilo. Jen tak dál. Vlastním ASTRU G 2.0Di 1999, a mám problém a ABS. Sem tam občas se mi rozsvítí kontrolka ABS a tudíľ přestane fungovat. Někdy se mi podaří ji zhasnout kdyľ vypnu a znovu zapnu klíček zapalování někdy to nejde. čidla jsem kontroloval a nic. A jeątě něco kdyľ třeba zatroubim tak se mi to rozsvítí taky!!!? nebo kdyľ běľí stěrače ale to jen někdy.Poradí někdo? Dík za kaľdou radu. | ||
| |||
hANS |
| ||
Host | Mam podobnej problem a s největąí pravděpodobností je to způsobeno poklesem napětí pod 10V jak mi zde poradil Nio a píąou to i v tý kníľce Jak na to...Můľe to poukazovat na vadnou baterii kdy je třeba vadnej článek.K tomu bych se asi přikláněl nejvíc. | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Tak to zamítám protoľe mi baterie před dvěma měsící vypověděla sluľbu( vadný jeden článek ) tak jsem koupil jinou ale problém zůstává. Někdy svítí ABS někdy ne. Kde bych měl hledat jednotku pro ABS. kouknu se jestli tam není nějaký kratas. S C U L L Y | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No vyloľeně to asi nevypadá na závadu čidla ABS, protoľe pokud to dělá i právě při zatroubení (houkačka bere dost) a nebo při zapnutých stěračích, tak to vypadá na nějaký přechodový odpor. Já např. kdyľ jsou mrazy a zapnu klíček, tak proběhne test - rozsvícené kontrolky zhasínají - jako poslední ABS. Pak kdyľ nastartuji, tak se čidlo na krátkou dobu opět rozsvítí. Je to asi skutečně dáno poklesem napětí v palubní síti a s tím, neľ procházející proud o správném napětí čidlo zahřeje. Mohou to také dělat přívodní konektory(jsou v podběhu) a částečně zkorodovaly a vytvořily tak malý přechodový odpor. Teď kdyľ mrazy nejsou, tak se to neděje. Jednotka ABS je na kaľdém kole zvláą». Poznáą ji při demontovaném kole a vedou do ní kabely. Z jednotky ty kabely vytáhnout nejdou, ale jeď po těch drátech aľ najdeą v podběhu spojovací konektor. Jednoduchá rada: rozpoj, protříkej Kontaktolem a nekolikrát rozpoj a zapoj - odstraní se povrchová rez (i nepatrná okem), která způsobuje přechodové odpory. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
SCULLY |
| ||
Host | Já myslel jestli není k tomu ABS jeątě nějaký extra computer nebo tak něco ale něco na tom poklesu napětí asi bude zkusim co radíą a uvidí se. Nevíą kde by se daly sehnat nějaká schémata k té elektrice moľná by mi to pomohlo. Díky urbyz | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Já mám VéBé, takľe nevím. Moľná by mohl vědět Klubo?! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | abs má určitě řídící jednotku, je na ní napojený třeba TC | ||
| |||
SCULLY |
| ||
Host | OK chlapy ABS má jednotku ale kde ji mám hledat? | ||
| |||