Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
motor x18xe 115ps a vymena ecu za c18xe 125ps |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mira x18xe |
| ||
Host | Chtel bych se zeptat zda s tim mate nekdo zkusenost a jestli to funguje dat do motoru x18xe 115ps ecu z motoru c18xe 125ps. Docela bych byl rad za tech 10koni. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | nevím, jestli by to šlo, ale co vím je, že to za ty prachy nebude stát [ Upraveno Tuesday 30 May 2006 - 09:55:10 ] | ||
| |||
Mira x18xe |
| ||
Host | O penize nejde...mohu ji vymenit s kamosem v bazaru ale jedna se mi o to zda to funguje.10koni se sikne. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | tak si to chipni, kdyz ti jde o tech 10koniku a mas to jednodusi | ||
| |||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | Já bych to nedělal zatu práci než to vyndáš a nandáš a to dvakrát to nestojí a ve finále těch 10 koníku to neni až tak velkej rozdíl.....Jestli mužu radit nedělal bych to...škoda práce..... Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
Mira x18xe |
| ||
Host | Cipnout si to nechci tady od tech ceskych radoby ladicu abych na brzde mel pak -5 koni jako kamos a zravost jako prase. Toto je origo jednotka ktera jen neplni euro2 Jinak s tou vymenou ecu samotna prace kluci opravdu neni. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Mira x18xe napsal ... Cipnout si to nechci tady od tech ceskych radoby ladicu abych na brzde mel pak -5 koni jako kamos a zravost jako prase. Toto je origo jednotka ktera jen neplni euro2 Jinak s tou vymenou ecu samotna prace kluci opravdu neni. no tak si to nech namontit a vyzkoušej | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No taky jde o to, ze ty jednotky muzou byt jinak zapojene a pak ji muze v krajnim pripade i zlikvidovat (pripadne neco na motoru). Aspon bych si sehnal zapojeni pinu konektoru a porovnal - akorat nevim kde, treba tady nekdo ma. Napr. tam u novejsiho muze byt 2. lambda, ktera je nekam zapojena, prip. jiny typ EGR atp. Zakladni otazkou je, jestli jsou taky stejne konektory na ECU. V pripade nejake odlisnosti bych do toho nesel, jinak se to asi zkusit da.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tak po 6ti letech jsi první,kdo tohle chce zaměnit,myslim,že kdyby to bylo až tak jednoduché,už dávno by to běhalo.Počkáme na NIA,třeba se mýlim.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tak po 6ti letech jsi první,kdo tohle chce zaměnit,myslim,že kdyby to bylo až tak jednoduché,už dávno by to běhalo.Počkáme na NIA,třeba se mýlim.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |