Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
olej kolem těsnění pod víkem ventilů |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
maniac |
| ||
Host | to víko ventilů je z umělé hmoty? když budu demontovat to víko co je vše potřeba odpojit? a to musím povolit těch hafo šroubu co jsou na víku? a co potom nerozladí se mi nějak ventily. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ten prostřední plast je jen nacvaklej,to poznáš.Jinak jsou to stejné imbusy,o ventily se neboj,sundánim víka je nerozladíš,jinak je hliníkové.kdybys kupoval nové těsnění,tak kup originál,i když je dražší,více vydží.neoriginály občas pouštěj brzo olej a bykl bys tam kde ted.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | qpc napsal ... ten prostřední plast je jen nacvaklej,to poznáš.Jinak jsou to stejné imbusy,o ventily se neboj,sundánim víka je nerozladíš,jinak je hliníkové.kdybys kupoval nové těsnění,tak kup originál,i když je dražší,více vydží.neoriginály občas pouštěj brzo olej a bykl bys tam kde ted.. prostřední plast zakrývající svíčky je na dva imbusy, nikoliv zaklapávací | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Lib: pravdu díš,omlouvám se.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | Mám X18XE, tam je jednak prostření černý plastový kryt na 2 imbusy, kudy se člověk dostane ke svíčkám. Kryt ventilů je z plastu, který se věrně tváří jako hliník, a je přidělán také 10 imbusy. Pod krytem je jednak velké těsnění mezi hlavou a krytem a také O kroužky na utěsnění mezi hlavou a plastem pod imbusy. Čili - odpojit 3 hadice, demontovat černý kryt, odpojit kabely ke svíčkám, demontovat svíčky, odpojit čidlo vačky, demontovat 10 imbusů a sundat víko. Samozřejmostí je čistota, ať něco nenapadá do vaček a válců. | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | Lib napsal ... doplnil bych jestě kontrolu (a raději rovnou výměnu) hadičky odvetřávání víka ventilů, ta se ucpává a pak způsobuje přetlak a provalení toho těšnění. Je to takova hadička vedoucí zezadu víka do sání těsně před škrtící klapku. Po sundání víka je taky dobrý pročistit (vrtákem v ruce) ten výstup z víka na danou hadičku, bývavá to "zašpuntovaný" směsí oleje a bordelu čus víš co je nejhorší že jsem chtěl sundat tu hadici odvětrávání víka ventilu. povolil jsem tu sponku dal na stranu ale nešla sundat protože je tam nějaká napečená.... tak jsem se na to vykašlal. otázka co je to za hadici hned vedle této? tu hadici co vede dolu z víka jsem sundal v pohodě a koukal jsem na ni a byla celkem čistá... | ||
| |||
prťka |
| ||
Host | Když ta hadice nejde sundat,tak je teplem opotřebovaná...vsadím se ,že jak je motor zahřátý a šáhneš na tu hadici,tak je jak žvýkačka....šroubováčkem ji podeber a odlep ji od toho víka...pak vyměň ...je tvarovaná u Opla stojí myslím 250kč...vedle ta tenčí vede taky do sání,taky ji překontroluj,ale ta bývá většinou vpořádku | ||
| |||
macil |
| ||
Host | samotná hadička, tá tenká, síce býva vporiadku, ale dierka pod klapkou, kam tá hadička vedie, býva upchatá. | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | prťka napsal ... Když ta hadice nejde sundat,tak je teplem opotøebovaná...vsadím se ,že jak je motor zahøátý a šáhneš na tu hadici,tak je jak žvýkaèka....šroubováèkem ji podeber a odlep ji od toho víka...pak vymìò ...je tvarovaná u Opla stojí myslím 250kè...vedle ta tenèí vede taky do sání,taky ji pøekontroluj,ale ta bývá vìtšinou vpoøádku jasnì že je jak žvýkaèka, hlavnì když je motor teplý, a zmaèknu ji tak se pomalu ani nevrátí nazpìt.... nemám možnost zajet pøímo do opla mùžu koupit jí i nìkde jindì? díky | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |