Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jak spravne nabit baterii v Omeze B |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
bruno2 |
| ||
Host | teď se mě stalo to samý-blbec-a mám kombi B a nemůžu otevřít zadní dveře-s klíčem nejde otočit!!!a myslím že to nikdy nešlo.co mám dělat??? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Bruno: ..prostříkávat a prostříkávat a prostříkávat. Existujou na to různé spreje - Od WDčka, který maže, až po mazadla (tzv chemické šroubováky), která působí na rez tak, že ji uvolní - s úspěchem používám při montážích na šrouby spodku auta. Ale zase jde o to, v jakém stavu ten zadní zámek skutečně je - jak často byl v minulosti používán. Jinak co se týče zámku 5.dveří nebo kufru, tak mi hlava nebere, když je auto vybaveno alarmem (a asi i když není), tak jak je možné se do něj dostat i po dvojím zamčení a bez napájecího napětí - to vypadá, že na kufru nefunguje druhá poloha! Mezi dveřmi auta a kufrem či 5.dveřni není žádný rozdíl a musí u nich fungovat dvojí zamčení! V případě auta s alarmem, by se totiž jinak musel spustit i onen alarm, protože spínač nespíná jen světýlko, ale i alarm. Jinak na světlo je skutečně přivedeno + trvale a tím spínačem je spínaná zem, takže palubní síť tím lze oživit. Já sám uvažuji o tom, že si někam (zatím nevím) vyvedu externí zásuvku pro tyhle případy! Nedávno, když jsem vyndal a nabíjel baterii, jsem malým akumulátorem 7Ah auto zamknul (právě kvůli nefunkčnímu zámku na 5.dveřích a baterii pak vyndal a haubnu zaklapl - myslel jsem, že jsem zamknul jen jednou, ale ve skutečnosti 2x - takže i mech.závora! Pak jsem se divil, že nemohu auto otevřít klíčkem - až mne zamrazilo! Naštěstí nízké napětí toho náhradního akumulátoru nezamklo PZdveře a tak jsem se do auta dostal a haubnu otevřel a baterii připojil. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | Ype: zadni vrata maji jednoduce servo, jen spolohou odemceno zamceno a zamek nedela nic jineho nez ze prerusuje stavu do serva........ tudis pokud zamknes natvrdo tak servo nepremava a neodemika, pokud odemknes tak je mozny ho servem zamknout....... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
bruno2 |
| ||
Host | ten zadní zámek je v poloze vodorovné.dveře jsem otvíral vždy přes centrál a ten čudl se normálně promáčkne dovnitř.v jaké poloze se to má mech.otevřít?teď mě naúpadlo-mám tažné-není někde v zásuvce vyvedeno 12V z baterky? | ||
| |||
bruno2 |
| ||
Host | TAK HURÁ do auta jsem se dostal!zadníma dveřma-zámek jsem prostríkal sprejem ale stejně to nešlo otočit doprava.musel jsem vzít sikovky a za to kovovou část jsem to násilím otočil-překonal servo a šup už to bylo.dal jsem baterku a auto po 4 dnech v mrazu dokonce chytlo a jede akorát netopí-asi zamrzla kapalina v topení prortože hadice k chladiči jsou měkké .jinak k alternátoru na +se nedostanete ani náhodou-pod motorem je kryt.... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ten kryt se snad da sundat ne? Aspon u V6 je na 4 srobech, asi bych ho ve vzteku spis roztrhal (stejne ho uz mam na hadry a ted spokojene odpociva v garazi ) Pak je k altiku pristup dobry (nebo by sel i starter - tam je ale u V6 pristup naopak blby, kazdopadne je za krytem) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
bruno2 |
| ||
Host | Už vidím jak v -15 lezu pod autem na sněhu a povoluju nějaký 4 šrouby.to by mě asi upadly ruce.stačilo jenom tam dávat baterku mimochodem má ten kryt taky nahadry ale na druhé straně... _s103 | ||
| |||
Tomis |
| ||
Host | Jak uz tady zaznelo, kdo ma zaves, tak tam je (melo by byt) vyvedeno stale napajeni z baterky, ale jen u 13ti polovych zasuvek, ne u nas nejrozsirenejsich 7polovych. a na ty 13ti polovy je to kontakt cislo 9, mel by to byt zeleny drat = staly proud od baterie | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Tak už taky patřím mezi ty, co se nemohli dostat do omegy. (mechanická závora) Jelikož asi jeden z předchoyích majitelů zalomil klíč v zámku kufru, tak tudy to nešlo. No a přes alternátor se mi to nepovedlo připojit, asi jsem měl slabou druhou baterii. Takžě mi nezbylo nic jiného, než na to jít přez přední kapotu. ?lola 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | Pája napsal ... Tak už taky patřím mezi ty, co se nemohli dostat do omegy. (mechanická závora) Jelikož asi jeden z předchoyích majitelů zalomil klíč v zámku kufru, tak tudy to nešlo. No a přes alternátor se mi to nepovedlo připojit, asi jsem měl slabou druhou baterii. Takžě mi nezbylo nic jiného, než na to jít přez přední kapotu. ?lola Pekne klikar pekne _; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 | |