Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Imobilizer+klicek |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Wisastar: To teda čumím, to je fakt krutě hybridní klíč. Infra a zabudovaný do klíče, jsem ještě neviděl. Asi by bylo nejlepší nechat vymazat imobilizér z ECU a nechat si udělat normální klíč. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | Legend, našel jsem obrázky těch klíčů podle Tvého návodu.. Mám ten prostřední i s tím ovladačem, jen ty symboly tam už nejsou. Nejde mi to na dva západy. Teda jsem rád, když mi jde dálka i jen na jeden. Klíčem centrál od řidiče jde dobře. U spolujezdce zámek na klíč není. Našel jsem v kapse Lp dveří takový placatý mikrospinač. Je vystřižený i s kusem drátu. Může to být z řidičových dveří? Prý tam mají být dva. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Xcelsion napsal ... Legend, našel jsem obrázky těch klíčů podle Tvého návodu.. Mám ten prostřední i s tím ovladačem, jen ty symboly tam už nejsou. Nejde mi to na dva západy. Teda jsem rád, když mi jde dálka i jen na jeden. Klíčem centrál od řidiče jde dobře. U spolujezdce zámek na klíč není. Našel jsem v kapse Lp dveří takový placatý mikrospinač. Je vystřižený i s kusem drátu. Může to být z řidičových dveří? Prý tam mají být dva. U řidiče jsou opravdu 2 mikrospínače. Zkus 2 x otočit klíčem v zámku, měla by se aktivovat mech. závora (nech zadní dveře otevřené a vnitřní "špunt" nesmí jít vytáhnout). Pokud ne, tak rozeber tapecírung a podívej se , jestli někde není vystřižený spínač, ale pokud by byl jeden vyndaný, nedrželo by to pak pohromadě a nešlo by zamknout klíčem. U spolujezdce už zámky nebyly nějak od roku 95/96. Můžeš mít jenom špatné tlačítko v dálce, když normálně odemyká. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | To Legend: zítra to vyzkouším podle Tvé rady S otevřenými zadními to půjde zamknout? Aktivování závory po druhém otočení klíčem- je slyšet nějaký zvuk, nebo to poznám jenom tím že nepůjde vytáhnout špunt? S tou dálkou nevím, možná dělám něco blbě. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Xcelsion napsal ... To Legend: zítra to vyzkouším podle Tvé rady S otevřenými zadními to půjde zamknout? Aktivování závory po druhém otočení klíčem- je slyšet nějaký zvuk, nebo to poznám jenom tím že nepůjde vytáhnout špunt? S tou dálkou nevím, možná dělám něco blbě. Jde to zamknout i když jsou otveřené dveře, platí to pro všechny kromě řidičových. Nebo stačí nechat stažené okno. Kdyžtak ještě můžeš vyzkoušet, že když dlouze podržíš klíč v zamčené poloze (pro dálku dálku to platí taky), tak by měly vyjet nahoru všechny 4 okna. Zamčení na mech, závoru je slyšet. První zamknutí zní jako normální centrál a mech. závora má taky zvuk elektromotorku, ale takovy odlišný, myslím že to poznáš. Jetšě jsem rozebral dálku a vyfotil zevnitř, nejspíš ti odešel ten levý mikrospínač. [ Upraveno Wednesday 06 December 2006 - 08:00:37 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Jeste se teda zeptam na ty okna.. kdyz se podrzi dyl tlacitko zamku tak se semy zavrou? je to i u 94 modelu??? | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | KOukal sem na to foto se trema klickama... Mam jeste k tomu klicku jak sem posilal tu prvni verzi. klicek + tu placku. Ale ta placka je v riti takze tim klickem nenastartuju. Kolik bude v servisu stat odpojeni imobilizeru???? | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | To Legend. Jeste jsem se k te zavore nedostal, byl jem 4 hodiny na magistr. odb.dopr.. Ale rekl jsem si ze Te pobavim. Predsav si, ze spustim okna , zavru a drzim klic v zamcene poloze a nic. Totez s dalkou a nic. Pak jsem si vzpomnel, ze tam musim nekoho posadit, aby tocil klikama. Nemam totiz elektricky okna. ?lola ?lola ?lola ?lola ?lola ?lola | ||
| |||
Xcelsion |
| ||
Host | To Legend dik za tu fotku dalky, zamerim se na kontrolu a promereni mikrospinacu. Pokud se tyka zavory, druheho zapadu>poprve otocim klickem- zamkl central. Otocim podruhe-nic Celkem 3 pokusy se stejnym, negativnim vysledkem. Uz se chystam sundat tapecirunk, ale pro jistotu jeste ctvrty pokus a hle, zavora funguje. Nekolikrat vyzkouseno a ted je zamknuto nadvakrat. Cudlik pritom skutecne nejde vytahnout, jen ta okna ?lola se mi porad ne a ne a nezaviraji............. Mel jsi samozrejme pravdu, jako vzdy. Dekuji. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | WISAStar napsal ... KOukal sem na to foto se trema klickama... Mam jeste k tomu klicku jak sem posilal tu prvni verzi. klicek + tu placku. Ale ta placka je v riti takze tim klickem nenastartuju. Kolik bude v servisu stat odpojeni imobilizeru???? Oni to nebudou odpojovat, jen se napíchnou na diagnostiku a zákážou funkci imobilizéru v ŘJ motoru. Mělo by to stát řádově 200kč Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 | |