Autor
|
Příspěvek
|
oskar | Thursday 10 February 2005 - 20:10:23 | | |
| |
|
Honza K. | Friday 11 February 2005 - 02:05:24 | | |
Mám stejný auto, tentýľ problém |
| |
|
riwal | Friday 11 February 2005 - 07:02:28 | | |
Ty Opel servisy jsou divadlo komedie, proč po telefonu neřekli 80-100 poąli, to GSMbankou a neľ se vyspíą,tak to bude dobrý.
Počkej na NIA - na ľrouty oleje je specialista, viď NIO. [ Edited Fri Feb 11 2005, 07:02AM ] |
| |
|
Anonymous | Friday 11 February 2005 - 10:44:36 | | |
První bych ąel po stíracích manľetách(nesprávně guferách) na dřících ventilů.Pokud by se to výrazně nezlepąilo (dle mého názoru se to hodně zlepąí) pak vyměnit stírací pístní krouľky a to uľ je finančně náročnějąí. Pohádkám o 30-50000 moc nevěř. Tato cena odpovídá totální GO motoru.Chce to protelefonovat a sjezdit více servisů.Ne vąechny autorizáky jsou drahé. Výměnu stíracích manľet ti nakonec udělá jakýkoliv servis s dobrým renomé.Mám dobrou zkuąenost s autorizovaným APEL Zlín, ale obávám se ľe větąina co navątěvují tyto stránky to má zruky.Valaąsko je hold chudý kraj a oplíky tolik neoplývá jako zbytek Čech... |
| |
|
JohNek | Friday 11 February 2005 - 12:48:12 | | |
Mám stejný motor, ale r.v. 96, najeto 107 tkm. Olej mi to normálně ľere tak 0,5 l na 1000 km. V servisu mi tvrdili, ľe je to u těchto motorů normální. Asi tak před měsícem jsem doléval olej. Od té doby jsem naletěl asi 1 500 km, a včera jsem ho chtěl opět dolít, a k mému údivu si to neseľralo snad ani deci. Tak by mě zajímalo jestli je to nějaká zrada, nebo jestli si to přes zimu bere toho oleje míň?
Díky. |
| |
|
Honza K. | Friday 11 February 2005 - 13:45:46 | | |
K uvedenému tématu sděluji nasledující: po výměně gufer a krouľků se situace nezměnila. Ani po domluvě. |
| |
|
klubo | Friday 11 February 2005 - 15:00:10 | | |
2johnek: spíą blbě měříą, musíą vľdy mít zahřátý motor na provozní teplu, chcípnout ho a za 5 minut jít měřit....já se kdysi pokouąel měřit olej při studenym motoru a to sem jednou měl 1cm pod ryskou, druhý den 4cm nad ryskou.... |
| |
|
Duffy | Friday 11 February 2005 - 15:07:57 | | |
2Klubo: 5minut po zahřátym motoru? Já měl taky za to, ľe kdyľ je studenějąí, tak neni rozběhanej po vąech částech a líp ho změříą |
| |
|
NIO | Friday 11 February 2005 - 17:45:51 | | |
k tomuto tematu bylo jiz zde napsano hodne. po vymene stiraku na ventilech, dekarbonizaci hlavy a vymeny pistnich krouzku se stav bud zlepsi nebo je potreba zmerit prumer valce a popripade dat na origo pisty krouzky na 1 vybrus. pak je zaruka na zrani oleje tak na 80%. Tech motoru mam za zivat repaslych tak no na 50 zatim jen jeden bez zmeny a zere si vesele dal.
cena opravy to co jsem psal mezi 5-7,5 tisici. a je to v pripade ze nejsou problemy v jeden den hotovy. ale nejradeji dva. (4x sada pist. krouzku, 16x stiratko ventilu,tesneni pod hlavu 700-1000 podle vyrobce, 4,5l oleje 10W40 a filtr, + chl kapalina
a k tomu oleji. motor nemusi byt na provozni teplote ale asi po 5 minutach chodu. pak se meri asi zas po 5 minutach stani. |
| |
|
JohNek | Friday 11 February 2005 - 19:43:46 | | |
2Klubo: Měřím to jak píąeą, za provozní teploty. Je fakt, ľe kdyľ jsem to měřil teď, tak auto bylo odstavené asi 10 minut a venku byla docela kosa. Takľe po naměření, a startu to ukazovalo teplotu tak 70 - 75°C. Ale kaľdopadně to zkusím změřit jeątě jednou. A dík za radu. |
| |
|
|