Autor
|
Příspěvek
|
Jiří | Tuesday 07 September 2004 - 15:36:26 | | |
| |
|
Anonymous | Tuesday 07 September 2004 - 17:53:49 | | |
Nalej tam správné mnoľství oleje. Kdyľ to nepomůľe, tak asi odchází čerpadlo. A jestli ne čerpadlo, tak si ten pająl chodí s velkýma vůlema a kanálky se nemohou trefit do sebe. Kdyľ sundáą (musíą vypustit olej) ze spod vaničku a najdeą vní zbytky plastového krouľku, tak to je ten problém. Je to kluzný distanční krouľek. Trpí tím úplně vąichni. Jinak hodně ątěstí při hledání někoho, kdo tomu opravdu rozumí. |
| |
|
Jiri | Wednesday 08 September 2004 - 08:58:05 | | |
Spravne mnoztvi oleje tam je, pokud by to bylo tim distancnim krouzkem, mas nejake schema prevodovky, kde by bylo videt kam to patri. |
| |
|
Anonymous | Thursday 09 September 2004 - 07:57:08 | | |
Bohuľel nemám, ale určitě se to opírá o hliníkový blok. Na konci hřídele tam, kde se ti to do stěny bloku zadírá a tudíľ to má axiální vůli. Sám jsem to nedělal. |
| |
|
Anonymous | Saturday 06 November 2004 - 22:10:06 | | |
čauky,jeątě zkus vyměnit filtr ve spodku té vaničky,mě se to naątěstí osvědčilo,sice u Forda,ale ten filtřík by prý měl mít kaľdý automat. |
| |
|
NIO | Saturday 06 November 2004 - 23:08:16 | | |
spis bych doporucil vymenu jednoho z cidel. bud to vstupni nebo vystupni. jedno nepujde. vystupni je nad diferakem a vstupni shora vlevo. pri pohledu zevnitr auta. |
| |
|
Andrej | Sunday 07 November 2004 - 10:40:05 | | |
NIO ma recht (anebo majtel muze doufat ze NIO ma recht), nicmene ja bych to videl mozna spis na spatnou funkci menice, a to bud z duvodu cerpadla, nebo ucpanych kanalku, nebo pridrenych soupatek v jednom ze solenoidu. Za prve, zkus cidla. Pak zmer tlak oleje (viz TIS). Pak se ozvi |
| |
|
NIO | Sunday 07 November 2004 - 19:08:03 | | |
To Andre: hele uz vidim jak nekdo kdo jeste nejspis nemel rozhozenej automat zmeri tlak oleje. A nebo bude kontrolovat ventily. No moznosti v nich ma tri.ale po rozebrani. a to je dobrej pakec. Nejspis budes mit praci. |
| |
|
|