Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zapalovací svíčky... |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
cors.swing |
| ||
Host | když pominu katastrofický Brisk tábor..jaké byste mi doporučili svíčky do corsy r.v.1995...motor C12NZ..obsah 1,2...33kW,díky | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | 9 z 10 Oplích automechaniků doporučují NGK Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | ještě mi sem foukni numero..abych byl v krámě dokonalej a budu spokojen..dík;-) | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | cors.swing napsal ... když pominu katastrofický Brisk tábor..jaké byste mi doporučili svíčky do corsy r.v.1995.....motor C12NZ...obsah 1,2...33kW,díky Dav svorně volá NGK, já však jezdím na Brisk (dříve PAL) naprosto bez problémů a levně (motor C20NE). Do motoru C12NZ patří svíčky NGK typ BPR5ES. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | VGT napsal ... cors.swing napsal ... když pominu katastrofický Brisk tábor..jaké byste mi doporučili svíčky do corsy r.v.1995.....motor C12NZ...obsah 1,2...33kW,díky Dav svorně volá NGK, já však jezdím na Brisk (dříve PAL) naprosto bez problémů a levně (motor C20NE). Do motoru C12NZ patří svíčky NGK typ BPR5ES. Dav volá NGK ale já třeba docela spokojeně jezdil na Bosh Super4. Rozdíl (startování, výkon, spotřeba, volnoběh) mezi nima a NGK nepozorovatelný [ Upraveno Tuesday 22 May 2007 - 13:37:49 ] | ||
| |||
Jirka123 |
| ||
Host | Jj, dav volá NGK a má pravdu i když za podobný peníze mùžeš mít Platin-Ytrium od Brisku do Corsy tøeba DR17YPP.Výmìnný interval 90000. Na tenhle typ jezdí i manželky VeBe 1,8 X18XE najeto 130000 pár tisíc km a velká spokojenost. Moje Primera 2.0 SR20DE r.v. 2000 najeto 148000 už cca 60000 a taky OK. Døíve jezdily obì na NGK . Normální Brisk bych tam taky nedal ale tu zmìnu jsem udìlal protože moje auto má platinový svíèky pøedepsaný a od NGK stojí cca700/ks Brisk necelý 200. Takže když mìlo 90000 a bylo potøeba mìnit tak jsem to risknul a šel do Brisku Jestli chceš standard tak asi fakt NGK, jestli si to chceš ještì chvíli nechat Tak platina | ||
| |||
Skopek |
| ||
Host | Ahoj a jaký jsou pro motor 1.0 97rok? Uz mam najeto 147000 a svicky nevim jak jsou tam dlouho tak je radeji chci vymenit? | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Skopek napsal ... Ahoj a jaký jsou pro motor 1.0 97rok? Uz mam najeto 147000 a svicky nevim jak jsou tam dlouho tak je radeji chci vymenit? Odkaz Odkaz Odkaz Jinak ja osobne bych na zadny svicky nejezdil 90 000 km i kdyby byly ze zlata a vyrobce psal ze vydrzej milion. Svicky menim po 20 000 takze vetsinou kazdy jaro. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Osazovací tabulky svíček: NGK Odkaz Brisk Odkaz | ||
| |||
pipi |
| ||
Host | Já mam BERU ULTRA-X mají nalítáno 70tis/km bez jakého koliv problém jedna 145kč jsou to 4 bodovky, můžu jen doporučit | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |