Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Kadett :: KADETT :: Kadett motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
špatné spalování GSI 2.0 |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Pepino |
| ||
Host | Zdravím: po zahřátí motoru mám problém s otáčkama na volnoběh.Po delší jízdě svíčky nejsou vypálené,ale černé a z výfuku po přidání plynu černý kouř.Výměna svíček nepomohla.výměna kabelů ,lambdasondy a rozdělovače nepomohla.Tlak paliva měřen OK pořád stejný problém.Nic nepomáhá může mi prosím někdo poradit?Díky | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podle popisu to nevypadá moc dobře, kolik má motor najeto? A jak se chová po studeném startu? Můžou to dělat třeba i pístní kroužky nebo vodítka ventilů, ale to by byl kouř spíše do modra. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Pepino |
| ||
Host | motor má 135000,km při startu i poním bez problému.Spíš mám podezření na sání. | ||
| |||
walto |
| ||
Host | Ja Tvoj motor nepoznam, tak len obecne: - ak mas v oznaceni "i", tak mas asi vstrekovanie - ak mas vstrekovanie, pravdepodobne mas aj nejaku riadiacu jednotku - ak mas riadiacu jednotku, da sa zdiagnostikovat a na vypise zistis chybu - na to to, ze je to GSi, mas nabehanych dost malo km. Mozno ten udaj tach neodpoveda skutocnosti - ak by mal motor nabehanych viac km, mohol by brat olej, aku mas spotrebu oleja? Ja by som tipoval na zly (maly) predstih zapalu alebo velmi bohatu zmes - kolko ti berie benzinu na 100 km? | ||
| |||
pepino |
| ||
Host | Olej to nežere co naliji to vypustím.Napíchnuty to bylo nekolikrát ukazalo to tu lambdu.Tase měníla.Spotřeba je vyšší asi 9l.Naty km se podívám. | ||
| |||
walto |
| ||
Host | pepino, nejako mi nejde do hlavy, ze diagnostika neodhalila prilis bohatu zmes. Ono ale zas napisala lambda sondu, a to by asi malo byt defacto to iste. Ked si menil tu sondu, menil si vadnu za novu orig alebo nejaku sec-hand? Este ma napadlo: ake tam mas sviecky? su orig alebo len take nejake? Ak by si menil, doporučujem 4elektrodove od Bosch, samozrejme s tepelnou hodnotou a vysunutim iskrista odpovedajucim Tvojmu motoru. No viac Ti asi nepomozem, mozno specialisti, ktori poznaju Tvoj motor. walto | ||
| |||
pepino |
| ||
Host | Svíčky tam jsou 4bod. bosch jak si říkal.Skoušel jsem i originál oplácké i briski taky 4bod.Jestli bis neporadil stou bohatostí směsi asi víš jak je to stěmy specialisti.Zatím zdarec. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ahoj, nech si přeměřit tlak v pal. soustavě, vypadá to na regulátor tlaku paliva.Na svíčky se vyprdni a ty se čtyřma elektr. nekupuj, nejlepší jsou platin. nebo iridiové se střed. elektrodou do špičky. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No a co tlaky na válcích? Ty měřené byly a případně kolik májí válce? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
doktor |
| ||
Host | tak něco podobnýho mě dělolo moje první auto. bylo to bmw. černě kouřilo. na volnoběh to buďto chcípalo, nebo drželo nezkuttečně vysoký otáčky. taky jsem zkoušel kabely, svíčky, tlaky. a byla to jen jedna jediná věc a to kat. předchozí majitel ho vykuchal.díky tomu mě to tohle dělalo. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |