Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Syčí klimoška |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
nejva |
| ||
Host | Ahojky všem. Vím že se toho o klimě toho napsalo už habaděj, ale tohle jsem nikde nenašel. Když zapnu klimu (mám automatickou) tak normálně sepne ale začne chvilku syčet (jako kdyby se někde něco napouštělo nebo tlakovalo). Klima běží ale NECHLADÍ. Čím by to mohlo být?? Prosím o radu. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Klasika, malo chladiva. Chce dofouknout nebo i utesnit _; Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
nejva |
| ||
Host | Dofoukával jsem před 2 lety když mi měnili ucpávku na kompresoru a letos zjara nespínala (prý to bylo úplně prázdné). Po naplnění klimoška makala a před týdnem přestala chladit. Ale spíná!!! Kdyby bylo málo chladiva tak vůbec nesepne. Nebo se pletu?? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je mezistav, v systemu je jeste nejaky dostatecny tlak, ale mnozstvi chladiva uz nestaci k jeho zkapalneni a tak to kompresor honi, ale uz nechladi. Asi je potreba hledat unik, typicky tesneni hridele kompresoru nebo chladic. Priznakem je unik oleje. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | klima spíná i při malém množství chladiva.Jak v jednom vlákně psal VGT,je tam senzor,kterej ale při nějaké hrnici systém vypne(kompresor).Když je slyšet ten zvuk,jako když ti syčej trubky,je tam opravdu málo chladiva.Otázkou je,kdepak mizí.. [ Upraveno Sunday 19 August 2007 - 09:49:26 ] Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | VGT: Systémů zapojení klimatizací ve Vectrách je více druhů, zmíněný popis nelze přesně použít na všechna auta. Takže jen obecně a velmi zhruba: v systému klimatizací jsou tři presostaty (tlakové spínače). První hlídá pokles tlaku chladiva (pod cca 2 Bary)- když médium "uteče", presostat nedovolí spustit kompresor. Druhý hlídá vzestup tlaku (např. když se ucpe expanzní ventil), poté odpojí kompresor (nad cca 25 Barů) Třetí spouští ventilátor chladiče klimatizace, když tlak chladiva stoupne přes určitý tlak (nad cca 15 Barů). Třetí presostat nemusí být osazen - poté se v takovémto autě ventilátor klimy rozbíhá hned po zapnutí kompresoru. Co kdo máte ve svém autě nelze takhle na dálku posoudit. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
nejva |
| ||
Host | Včera jsem to pořádně prohlédl a nikde nic nebylo. Jen u tý plastový zátky co je natočená na plnící ventilek to bylo nějaký ubryndaný a když jsem tu plastovou čepičku povolil tak to lehce zasyčelo. Je možný, že to bylo nějak moc utáhnutý a utíkalo to tamtudy?? Co pak s tím?? Odlomit ten špuntík uprosřed vnitřku tý čepičky?? Nebo jen tolik neutahovat?? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zkus poradne prohlidnout chladic - asi je tam blbe videt za ventilator atp, takze baterka na sviceni atp, jestli na nem neni mastny flek. Ventilkem to utyct muze, ty krytky jsou tam spis kvuli bordelu nez aby tesnily, takze se nemusi moc dotahovat. Zkus prstem jestli to nejak vic utika tim ventilkem, je mozny, ze potrebuje vymenit. Ja s nim taky po naplneni chvili laboruju, nez sedne _; Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Nejva: blahopřeji Ti, našel jsi zdroj úniku! S největší pravděpodobností je to právě tento buď plnící nebo odsávací ventilek - jsou dva vedle sebe. Jeden je na potrubí sání komresoru a druhý je na výtlaku od kompresoru. Já mám to samé a náplň mi utekla cca za měsíc. Mně narozdíl od Tebe kompresor ani nesepne - elektromagnetická spojka. Objevil to u mne VGT na srazu Kadet začátkem léta, kdy odšrouboval zátku na plnění okruhu a ještě to zabublalo. Kdyby jsi měl vyloženě někde netěsnost, tak Ti náplň vyšumí do téměř nulového tlaku. Až provedeš nové naplnění klimatizace, tak ať technik před našroubováním překrývací čepičky provede test na těsnost tohoto zpětného ventilku - může tam být drobná nečistota, která zabrání dosednutí kuličky, tlačené pružinkou, na sedlo. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Yper napsal ... 2 Nejva: blahopřeji Ti, našel jsi zdroj úniku! S největší pravděpodobností je to právě tento buď plnící nebo odsávací ventilek - jsou dva vedle sebe. Jeden je na potrubí sání komresoru a druhý je na výtlaku od kompresoru. Já mám to samé a náplň mi utekla cca za měsíc. Mně narozdíl od Tebe kompresor ani nesepne - elektromagnetická spojka. Objevil to u mne VGT na srazu Kadet začátkem léta, kdy odšrouboval zátku na plnění okruhu a ještě to zabublalo. Kdyby jsi měl vyloženě někde netěsnost, tak Ti náplň vyšumí do téměř nulového tlaku. Až provedeš nové naplnění klimatizace, tak ať technik před našroubováním překrývací čepičky provede test na těsnost tohoto zpětného ventilku - může tam být drobná nečistota, která zabrání dosednutí kuličky, tlačené pružinkou, na sedlo. pak už to většinou uteče bud u chladiče nebo spíše pod řemenicí,kolem hřídele na kompresoru.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |