• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Syčí klimoška
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
nejva
Saturday 18 August 2007 - 21:37:25 Citovat
Host
Ahojky všem. Vím že se toho o klimě toho napsalo už habaděj, ale tohle jsem nikde nenašel. Když zapnu klimu (mám automatickou) tak normálně sepne ale začne chvilku syčet (jako kdyby se někde něco napouštělo nebo tlakovalo). Klima běží ale NECHLADÍ. Čím by to mohlo být?? Prosím o radu.
JardaB
Saturday 18 August 2007 - 21:42:07 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Klasika, malo chladiva. Chce dofouknout nebo i utesnit _;

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
nejva
Saturday 18 August 2007 - 22:13:56 Citovat
Host
Dofoukával jsem před 2 lety když mi měnili ucpávku na kompresoru a letos zjara nespínala (prý to bylo úplně prázdné). Po naplnění klimoška makala a před týdnem přestala chladit. Ale spíná!!! Kdyby bylo málo chladiva tak vůbec nesepne. Nebo se pletu??
JardaB
Saturday 18 August 2007 - 22:18:04 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To je mezistav, v systemu je jeste nejaky dostatecny tlak, ale mnozstvi chladiva uz nestaci k jeho zkapalneni a tak to kompresor honi, ale uz nechladi. Asi je potreba hledat unik, typicky tesneni hridele kompresoru nebo chladic. Priznakem je unik oleje.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
qpc
Sunday 19 August 2007 - 09:47:56 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
klima spíná i při malém množství chladiva.Jak v jednom vlákně psal VGT,je tam senzor,kterej ale při nějaké hrnici systém vypne(kompresor).Když je slyšet ten zvuk,jako když ti syčej trubky,je tam opravdu málo chladiva.Otázkou je,kdepak mizí..

[ Upraveno Sunday 19 August 2007 - 09:49:26 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


qpc
Sunday 19 August 2007 - 09:51:21 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
VGT:

Systémů zapojení klimatizací ve Vectrách je více druhů, zmíněný popis nelze přesně použít na všechna auta.
Takže jen obecně a velmi zhruba: v systému klimatizací jsou tři presostaty (tlakové spínače).
První hlídá pokles tlaku chladiva (pod cca 2 Bary)- když médium "uteče", presostat nedovolí spustit kompresor.
Druhý hlídá vzestup tlaku (např. když se ucpe expanzní ventil), poté odpojí kompresor (nad cca 25 Barů)
Třetí spouští ventilátor chladiče klimatizace, když tlak chladiva stoupne přes určitý tlak (nad cca 15 Barů).
Třetí presostat nemusí být osazen - poté se v takovémto autě ventilátor klimy rozbíhá hned po zapnutí kompresoru. Co kdo máte ve svém autě nelze takhle na dálku posoudit.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


nejva
Monday 20 August 2007 - 06:53:39 Citovat
Host
Včera jsem to pořádně prohlédl a nikde nic nebylo. Jen u tý plastový zátky co je natočená na plnící ventilek to bylo nějaký ubryndaný a když jsem tu plastovou čepičku povolil tak to lehce zasyčelo. Je možný, že to bylo nějak moc utáhnutý a utíkalo to tamtudy?? Co pak s tím?? Odlomit ten špuntík uprosřed vnitřku tý čepičky?? Nebo jen tolik neutahovat??
JardaB
Monday 20 August 2007 - 07:39:40 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Zkus poradne prohlidnout chladic - asi je tam blbe videt za ventilator atp, takze baterka na sviceni atp, jestli na nem neni mastny flek. Ventilkem to utyct muze, ty krytky jsou tam spis kvuli bordelu nez aby tesnily, takze se nemusi moc dotahovat. Zkus prstem jestli to nejak vic utika tim ventilkem, je mozny, ze potrebuje vymenit. Ja s nim taky po naplneni chvili laboruju, nez sedne _;

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Yper
Tuesday 21 August 2007 - 12:57:41 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Nejva: blahopřeji Ti, našel jsi zdroj úniku!
S největší pravděpodobností je to právě tento buď plnící nebo odsávací ventilek - jsou dva vedle sebe. Jeden je na potrubí sání komresoru a druhý je na výtlaku od kompresoru. Já mám to samé a náplň mi utekla cca za měsíc. Mně narozdíl od Tebe kompresor ani nesepne - elektromagnetická spojka.
Objevil to u mne VGT na srazu Kadet začátkem léta, kdy odšrouboval zátku na plnění okruhu a ještě to zabublalo.
Kdyby jsi měl vyloženě někde netěsnost, tak Ti náplň vyšumí do téměř nulového tlaku.
Až provedeš nové naplnění klimatizace, tak ať technik před našroubováním překrývací čepičky provede test na těsnost tohoto zpětného ventilku - může tam být drobná nečistota, která zabrání dosednutí kuličky, tlačené pružinkou, na sedlo.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Tuesday 21 August 2007 - 13:12:31 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Yper napsal ...

2 Nejva: blahopřeji Ti, našel jsi zdroj úniku!
S největší pravděpodobností je to právě tento buď plnící nebo odsávací ventilek - jsou dva vedle sebe. Jeden je na potrubí sání komresoru a druhý je na výtlaku od kompresoru. Já mám to samé a náplň mi utekla cca za měsíc. Mně narozdíl od Tebe kompresor ani nesepne - elektromagnetická spojka.
Objevil to u mne VGT na srazu Kadet začátkem léta, kdy odšrouboval zátku na plnění okruhu a ještě to zabublalo.
Kdyby jsi měl vyloženě někde netěsnost, tak Ti náplň vyšumí do téměř nulového tlaku.
Až provedeš nové naplnění klimatizace, tak ať technik před našroubováním překrývací čepičky provede test na těsnost tohoto zpětného ventilku - může tam být drobná nečistota, která zabrání dosednutí kuličky, tlačené pružinkou, na sedlo.



pak už to většinou uteče bud u chladiče nebo spíše pod řemenicí,kolem hřídele na kompresoru..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2263 sec,0.1855 z toho dotazů.