Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
GTS 3.2 V6 |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
GTS 3.2 V6 |
| ||
Host | Kdo provede vylepšení (či jen doporučí tu správnou firmu) motoru 3.2 V6 (Vectra GTS). Myslím věci jako svody, kit sání, leštění kanálků, chip, ... Předem díky, pište na Email | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tady to s Oplikama celkem uměj,takže bych tam začal schánět informace: Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
tommyk999 |
| ||
Host | Ked taku firmu najdes tak mi daj prosim ta vediet, lebo zatial co sa na tomto aute da urobit je chip, airbox mod, znizenie podvozku, sportovy vyfuk, ale nie komplet zvody od motora nasiel som iba stred a konce. No a irmscher robi supercharger, takze ak mas dost penazi | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud dovalíš origo sání, udělám Ti dvojitou klapku, dualram, vybrousim to a když dovalíš hlavy tak i vyleštím kanálky a zabrousim ventily, to vše tak 10x levněji než ve většině firem. Akorát to bude chvilku trvat, tak 3-4 týdny, což může byt pro Tebe problém. Takže jestli chceš tak bydlím v Žatci okr. Louny | ||
| |||
Kuba |
| ||
Host | A co se od takové úpravy dá očekávat a kolik si za to řekneš? | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Nevím kolik si za to řekne ale můžeš od toho očekávat zvíšení výkonu a tím i při normální jízdě snížení spotřeby,ale já bych takovou práci už nechtěl dělat je to solidní pakárna to vyleštit když na to nemáš pořádnou mašinu. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
watchi |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Pokud dovalíš origo sání, udělám Ti dvojitou klapku, dualram, vybrousim to a když dovalíš hlavy tak i vyleštím kanálky a zabrousim ventily, to vše tak 10x levněji než ve většině firem. Akorát to bude chvilku trvat, tak 3-4 týdny, což může byt pro Tebe problém. Takže jestli chceš tak bydlím v Žatci okr. Louny no to by me taky zajimalo. na jaky masine to delas a kolik by to stalo penez. vcelku o tom vazne uvazuju. motor X25XE | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak se hlásím s novými poznatky ohledně svíček Denso Iridium a montáže jednotky KME: Jede to skvěle! Opravdu funkční zlepšení, svíčky pálí znatelně líp, než určené Bosch BPR. Díky nové plynové jednotce jsem zjistil, že se mi slévají časy benzínových vstřiků (od 5700 ot.) z čehož vyplývá, že jsem provedl opravdu účinnou úpravu ke zvýšení vyplachování ve vysokých otáčkách (vybroušené kanály, malé katy pryč + průchozí vložka filtru) nová jednotka mi nabízí jednoduchou pomoc (stejně jako čip): ve jmenovaných otáčkách ke hlavní dávce plynu přívstřik benzínu tak, aby směs byla optimální. Čas 6 ms. je zhruba dvojnásobek času volnoběhu, takže se jedná o zanedbatelnou spotřebu. Poprvé díky LPG výrazně zvyšujeme výkon !!! | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tohle auto je mimo jiné ideální na šikanování čehokoliv s nápisem TDi !!(a) Nový poznatek: zimní čínské gumy zn. "Infinity" 215/55-16 autu nedělají zrovna nejlíp. Ale kdo má tiskárnu na peníze, že? Hlavně že už mám pětipaprsky 17´´AEZ ještě z poctivého elektronu. Jsou lehčí, než plechy a mají pneu s ochrannými patkami. Akorát dvě musím nechat srovnat. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak poslední dobrou samé dobré překvapení: posledních 600 km jsem jezdil tak 80% dálky a spotřeba činí přesně 10,4 litru LPG -měřeno od prázdné k prázdné při ustálené jízdě na tempomat (měřeno v obou směrech) je to 5,8- 6,1l při 80km/h 8,1-9l při 120 km/h 0,9-1,1 litru při volnoběhu a zapnutých potkávacích světlech spotřeba LPG je opravdu prakticky totožná, rozdíl činí +0% až +5% proti údajům z palubáku. na tyto hodnoty jsem se ještě nedostal a to mám navíc nové zimní pneu hučáky s vysokým vzorkem. Vypadá to že to je kombinace perfektního seřízení díky nové jednotce Odkaz Svíček Denso Iridium VK20, kompresního poměru 10,5:1 a postupujícímu zajetí motoru po opravě. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |