Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
špinavé přední světlomety zevnitř |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
L.u.k.e |
| ||
Host | naraznik dolu samozrejme...., viz. poradna __; dobry zpusob, mozna to vyzkousim a vycistilo se to dobre? Aby to nebylo jako kdyz umeju auto vodou bez houby a necham uschnout...., pak je stejne porad spinavy. o ty mapy nejde viz. - destilovana voda. diky za info | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | jestli je to "sklo" plastovy, tak se da nahrat horkovzdusnou pistoli a rozlepit. Zpatky taky. | ||
| |||
KamilVB |
| ||
Host | tak chlapi, pustil jsem se do toho, díky za rady, svetlo sem vyndal proplachnul jarovou vodou a vystrikal hadici od sprchy a nakonec vyplachnul dukladne destilovanou vodou a vyfoukal fenem... Jenze! po namontovani svetla zpet jsem si vsimnul zvlastniho jevu, neni neco v poradku s motorkem naklapeni svetla, vcera po montazi zpet, motorek vzdy sklopil na dve faze svetlo dolu a na jednu fazi zpet do puvodni polohy nahoru jako po vterinach dolu dolu zpet nahoru dolu dolu zpet nahoru a tak porad do kola.. uz mi to hlava nebrala tak sem to vypnul a sel domu. Dnes rano jsem to zapnul a pro zmenu to drzi a asi jednou za minutu klesne o dilek dolu pak pul minuty pauza pak zas o dilek nahoru, pak minzuta pauza atd.. uz jsem z toho jelen.. stalo se tohle nekomu ? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Ty máš automatický naklápění ,nebo ručně ? Motůrek jsi vycvakl nebo jsi ho podrobil koupeli ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
KamilVB |
| ||
Host | JOB napsal ... Ty máš automatický naklápění ,nebo ručně ? Motůrek jsi vycvakl nebo jsi ho podrobil koupeli ? tak to je pruser naklapeni rucne a moturek sem urcite neodmontoval nejak mi asi nedoslo... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No tak prvně se ho pokus pořádně vysušit.On by měl být teoreticky voděodolný ale ....Protože jinak si to nedovedu vysvětlit.Jinak jak to vypadá po tom průplachu ? Já mám taky čočku takovou zašedlou a budu to čistit tak jestli to stačí takhle nebo to mám rozebrat. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Motorek bych doporucil (po tvem zasahu ?lola ) vyndat, rozebrat a poradne vysusit co nejdriv (v radu hodin), protoze voda + elektrika ti slusne sezere soucastky i tistak. Moturek pootoci (tusim doleva) asi o 45 stupnu, tim se uvolni, pak jeste vyhaknout ten drik ktery vede z moturku k parabole a je to. S lampou nemusis ani hnout. V tom moturku bude potenciometr pro snimani jeho polohy, doporucuji po vysuseni nastrikat konzervacnim kontaktolem. Pokud nemas, striknout normal. kontaktol a pak na to silikonovy olej nebo WDcko aby neoxidoval. | ||
| |||
KamilVB |
| ||
Host | JOB napsal ... No tak prvně se ho pokus pořádně vysušit.On by měl být teoreticky voděodolný ale ....Protože jinak si to nedovedu vysvětlit.Jinak jak to vypadá po tom průplachu ? Já mám taky čočku takovou zašedlou a budu to čistit tak jestli to stačí takhle nebo to mám rozebrat. OK díky zkusím to ještě vyfoukat, jinak po průplachu bomba, jak jsem tam nalil kapku jaru a horkou vodu a zakvedlal, tak uz hned bylo videt jak se to leskne, ale pro dokonalost je dobry sundat ze sprchy tu hubici a strcit ten husi krk do svetla a dat plnej kotel, to je vyplachnuty jedna radost. Má to ale jednu nevýhodu, svítí to líp než to druhý světlo, takže nakonec mě čeká i to druhý. Stál jsem na křižovatce za bílou dodávkou a jak tam byl ten odraz světla, tak bylo vidět že to světlo vyčištěný má bělejší odstín něž to druhý.. akorát to dlouho trvá než to vyschne.. i po vyfénování se světlo tváří že je suchý a i druhej den se tam malinko sráží voda, ale destilovaná, takže fleky nehrozí.. jak se svítí tak se to vlhko odpařuje rychlejc... | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | KamilVB napsal ... ... Dnes rano jsem to zapnul a pro zmenu to drzi a asi jednou za minutu klesne o dilek dolu pak pul minuty pauza pak zas o dilek nahoru, pak minzuta pauza atd.. uz jsem z toho jelen.. stalo se tohle nekomu ? Kamile ze vseho nejdriv zkontroluj jestli neni volny konektor co se strka do toho motorku. Mel jsem neco podobneho po odpojeni a znovupripojeni si motorek delal co chtel furt vrcel a nekam se tocil jednou tam pak zpatky. Problem byl v tom konektoru jsou v nem 3 takovy rozrizly trubicky co se nasouvaj na trny v konektoru motorku. Stacilo ty trubicky trosku zmacknout a vse OK. Proste to bylo volny a chvilema vypadaval kontakt. P.S. jeden motorek jsem rozdelaval a byl komplet vodotesny vsude gumicky i okolo hridele toho kulaku. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
KamilVB |
| ||
Host | teda Tomino hezky ztraveny odpoledne, vyndat ten motorek aniž bych vyndal světlo byl docela oříšek, no vyndal jsem i filtr a pak bez problému, ale zjistil jsem pouze to co psal KopA, proste nerozebiratelnej kus s tesnici gumickou, na nic sem neprisel, jinak prece kdyby to slo do zkratu tak je tam probuh pijistka ne? no vratil jsem ho tam zpatky ale to byla pakarna nejvetsi.. konektor jsem zapojil pockal az svetlo vyjelo nahoru a odpojil sem ho (pro jistotu) Ale na ten konektro se jeste teda mrknu, to by bylo fajn kdyby to bylo v nem.. Kazdopadne diky vsem mějte se _; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |