Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Oprava automatu (bylo: Moje nová Omega...) |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Peknej kousek, i kdyz z druhyho konce sveta Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | JardaB napsal ... Peknej kousek, i kdyz z druhyho konce sveta A tu druhou omegu nikdo nepochvali bo co? (ner! | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Tlumex: jé a já myslel že ta druhá byla k té první zdarma jako bonus : Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | freez napsal ... Tlumex: jé a já myslel že ta druhá byla k té první zdarma jako bonus : Jo a rovnou s ceskema deklama /ceskymi registracnimi znackami...preklad pro PG : / co? !!(a) | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Tlumex: já myslel že jste měli nějaké sebou abyste nejeli bez značek , když to stálo 5 let na zahradě Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Me napadlo ze je skoda, ze ty moje Omegy nemaji stejnou barvu, mohl jsem prohazovat znacky VIN stejne nikdo nevi kde je Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak jsem to vcera vyhrabal ze snehu a pekne projel asi 200km, super svezeni, nesrovnatelny se starou. Zjistil jsem 3 zavady - prave zrcatko nefunguje nahoru/dolu - u tacha nejde denni pocitadlo - sekne se na 500m - sibr ma nejak nestabilni ovladani vesmes prkotiny, to se doladi. Co je horsi, zrejme neuvidim 2. klic a carpas. Tak by me zajimalo na kolik celkem by vysla u Oplu vyroba noveho klice (bez dalky) se zjistenim kodu + nakodovani + zruseni toho neexistujiciho? A nebo, lisi se ECU motoru pro MT a AT? A kde je RJ ktera dekoduje dalku? edit: tak ECU asi jina je, co koukam na schemata... [ Upraveno Saturday 29 March 2008 - 07:31:12 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | JardaB napsal ... Tak jsem to vcera vyhrabal ze snehu a pekne projel asi 200km, super svezeni, nesrovnatelny se starou. Zjistil jsem 3 zavady - prave zrcatko nefunguje nahoru/dolu - u tacha nejde denni pocitadlo - sekne se na 500m - sibr ma nejak nestabilni ovladani vesmes prkotiny, to se doladi. Co je horsi, zrejme neuvidim 2. klic a carpas. Tak by me zajimalo na kolik celkem by vysla u Oplu vyroba noveho klice (bez dalky) se zjistenim kodu + nakodovani + zruseni toho neexistujiciho? A nebo, lisi se ECU motoru pro MT a AT? A kde je RJ ktera dekoduje dalku? edit: tak ECU asi jina je, co koukam na schemata... Co se tíče toho šíbru, jestli je eletrický tak to chce synchronizaci _; Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | JardaB napsal ... Co je horsi, zrejme neuvidim 2. klic a carpas. Tak by me zajimalo na kolik celkem by vysla u Oplu vyroba noveho klice (bez dalky) se zjistenim kodu + nakodovani + zruseni toho neexistujiciho? Jestli je to auto jako novy koupeny tady tak ti u prodejce udaje ke carpassu reknou zadarmo po predlozeni TP ze jsi majitel auta. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Synchronizaci jsem zkousel, ale je problem v tom ovladaci, ty polohy jsou jakoby o pul aretovane pozice posunuty - normalne funguje ale musim to nastavit o kousek doleva. Je to koupeny v CR, tak zkusim v tydnu zavolat - tusim u Srby. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |