Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Wednesday 09 March 2005 - 21:01:19 | | |
| |
|
ms | Wednesday 09 March 2005 - 21:54:49 | | |
ja osobne nemam, ale brat ma sluzobnu astruG, a zacal s nou mat velke problemy s motorom. V autorizovanom servise mu zistovali chybu, mal na rontgene hlavu motora, vymenili lambda sondy, katalyzator, nakoniec aj pocitac ( este stastie ze je to auto sluzobne oprava cca 120 000,-, sefovia ho nevedeli vynachvalit ). Nakoniec mu v neautorizovanom servise zistili, ze mal skarbonizovany motor, odstranili to a uz to je ok. Ked s nim budem spytam sa na to a este sa ozvem. Ps: predtym nal astru F a zazil si v tom servise s pokazenym zamkom. nakoniec odomykal a zamykal auto zo strany spolujazdca. |
| |
|
klubo | Wednesday 09 March 2005 - 22:13:34 | | |
jo opel servisy maj super zvuk mezi lidma.... |
| |
|
riwal | Thursday 10 March 2005 - 07:25:27 | | |
Jo nechával jsem si chemicky dekarbonizovat 1.8 16V escort a 1.8TD escort. Dělá se to tak, ľe se taková sračka postupně přistřikuje do sání při přidávání plynu u benzínu a při ubírání do dieselu. Trvá to asi hodinku a a z fuku lítaj pěkný s*ačky. Jinak objektivně jsem ale ľádnej rozdíl nepoznal asi proto, ľe to bylo preventivně a ľádný problémy jsem před tím neměl. |
| |
|
NIO | Thursday 10 March 2005 - 18:57:26 | | |
pokud se to tam lije odzacatku hned tak neni problem. pokud ne tak pozdeji jen so paliva. nikdy ne do oleje. motor ve vetsine pripadu ztrati tesnost a tah. |
| |
|
riwal | Thursday 10 March 2005 - 19:20:49 | | |
To o čem jsem psal, tak jde hlavně o dekarbonizaci sání a hlavy. |
| |
|
Anonymní | Thursday 10 March 2005 - 20:29:54 | | |
Já jsem také měl na mysli právě sání a hlavu. Ale k tomu co píąe NIO - rozumím tomu dobře, ľe se nemají pouľívat přípravky na vyčiątění olejového systému před výměnou oleje? |
| |
|
riwal | Thursday 10 March 2005 - 20:33:29 | | |
Určitě, aditiva do oleje jedině do nového oleje po výplachu mutoru prostředkem od stejného výrobce. |
| |
|
NIO | Thursday 10 March 2005 - 21:49:35 | | |
tim myslim ze dpaliva je to v pohode. ale do oleje pokud se ten cistic dava od prvopocatku provozu tak je to OK. pokud si na tio nekdo vzpomene po 60-120 tisicich a vyse tak si muze jen uskodit. ja to nedoporucuju. jen do paliva. jinam ne. jo a do chl. soustavy. |
| |
|
Anonymní | Sunday 13 March 2005 - 00:48:58 | | |
Čili ty NIO radíą nepouľívat u starąího motoru před výměnou oleje JEDNORÁZOVÝ čistič olejového systému?
Nebo máą na mysli nepouľívat nějaké čistící aditivum do oleje, které je v oleji přítomno po celou dobu ľivotnosti olejové nápně? |
| |
|
|