Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Friday 18 March 2005 - 12:17:02 | | |
2 Ascona - doporucuji ti jezdit z kopce se zarezenou rychlosti bez plynu. Zaprve ECU ti vypne privod paliva - setris, zadruhe lepe se chladi motor a zatreti v pripade krizove situace muzes rychle zareagovat motorem. Ja osobne nevyrazuji z kopce nikdy a pri dojezdu ke krizovatce taky brzdim motorem az opravdu v male rychlosti kdy citim ze ECU pridava otacky teprve vyradim. |
| |
|
Ascona | Friday 18 March 2005 - 12:18:01 | | |
Dík. To mě uklidnilo.
Jen k tomu ľenskému uchu, to bych nepodceňovala, my ľeny jsme takové citlivé, vąímáme si věcí, kterých by si chlap nevąiml, i kdyby bylo někde něco napsáno velkými písmeny Moľná je to tím, ľe to auto mám nové a tak si vąímám vąeho, protoľe to není fungl nové, ale ojetina, takľe případné poruchy bych chtěla řeąit hned. |
| |
|
Anonymní | Friday 18 March 2005 - 12:20:50 | | |
2 Ascona Zkoukni muj prispevek na poslednim miste stranky c.1 reagovali jsme ve stejnou dobu je tam info pro tebe. |
| |
|
Anonymní | Friday 18 March 2005 - 12:21:36 | | |
jezis tak to ti nezavidim ja jsem tak yzenatej i deti mame a manzelka zacala taky studovat vysokou taky bude UCIT je to horsi nez normalni zenska????? |
| |
|
Ascona | Friday 18 March 2005 - 12:36:08 | | |
Jeľiąi, tak to je věc. Já myslela, ľe kdyľ jedu na neutrál, tak ąetřím a ono je to naopak! No tak to jsem byla troąku mimo. Popřípadě je to rozdíl mezi Favoritem a Oplem, kdy u Favoritu jsem ąetřila a u Oplu je to jinak zařízeno. Sice to moc nechápu jak, ale to uľ vědět nemusím. Takľe kdyľ budu jezdit se zařazenou rychlostí, tak budu mít i niľąí otáčky, neľ bych jela na volnoběh, protoľe je tam nějaké zařízení, které ty otáčky zvyąuje. Hmmmmm, opravdu nechápu proč, ale dobrý.
Jo tak vy máte doma učitelky, tak to vám gratuluji. Mám tchýni učitelku a myslím, ľe k mírnému postiľení, aľ tedy ke značenému, určitě v této profesi dojde. Ale proti gustu ľádný diąputát a navíc jsem chtěla být taky kantorka. Asi nemáte odvahu se na něco zeptat manľelky, co Kdyľ začnou vysvětlovat, tak je to takový Yper v sukni |
| |
|
Anonymní | Friday 18 March 2005 - 12:44:19 | | |
Je to trosku jinak. MM hned ti to popisu. |
| |
|
Anonymní | Friday 18 March 2005 - 12:50:29 | | |
ECU sleduje parametry jizdy, pokud zjisti ze brzdis motorem a jsou dostatecne otacky tak vypne privod paliva. Pokud ECU zjisti ze se dostava do momentu chcipnuti motoru tak opet pusti palivo. Neda se rict v kolika otackach pusti opet palivo zalezi to na mnoha okolnostech (klima, servo, zapnute spotrebice, dalkove svetla,...) proste az ECU vyciti ze by mohl chcipnout motor tak opet pusti palivo. Ja na BC jasne vidim kdy ECU vypne privod paliva ale jde to i citit. Vyzkousis to tak, ze si najdes prazdnou silnici rozjedes se na cca 80 a sundas nohu z plynu auto bude zpomalovat a asi kolem 30-40 ucitis slabe cuknuti jak auto zabere a to je prave ten moment kdy ECU samo otevre privod paliva. |
| |
|
Anonymní | Friday 18 March 2005 - 12:57:22 | | |
co je doslovne ECU? |
| |
|
Anonymní | Friday 18 March 2005 - 13:03:00 | | |
BC - board computer - palubni pocitac ECU - electronic control unit - ridici jednotka |
| |
|
riwal | Friday 18 March 2005 - 13:33:49 | | |
ECU otevírá přívod paliva při brzdění motorem mezi 1200 - 1500 otáčkami, ale to Ascona nepozná nemajíc otáčkoměr, ale poznáą to, ľe to přestane brzdit a začne přidávat. Rozhodně to nedus na moc nízký otáčky a včas vyřaď a dobrzdi brzdou. Vypínání paliva při brzdění motorem je u motorů s přímým vstřikováním paliva a to Favo rozhodně neni. Brzdění motorem je výhodné hned z několika důvodů jak psal Anonym a taky ąetříą destičky a kotouče. |
| |
|
|