• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zamrzání klimy
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Tuesday 12 August 2008 - 07:48:38 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Ono to může zamrznout ikdyž neběží větráky u klimachladiče, to se pak chladič nadměrně hřeje a klima nadměrně chladí, to se mi stalo u BMW, tak jsem provizorně odříznul řemen abych nezmrznul

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Petom
Tuesday 12 August 2008 - 09:27:34 Citovat
Host
Díky za rady. Tlačítka si opravdu nepletu a pylový filtr je vyměněný. Auto mám 2 měsíce takže to musím ještě pořádně odzkoušet a potom zajet někam to napíchnout jestli není špatný software. Dříve jsem měl VeBe XE18XE se stejnou výbavou kde to šlapalo bez problému, ale bohužel ji zrušila manželka. Takže to bude asi čidlo nebo expanzní ventil. Dám vědět jestli to spravím.
Yper
Tuesday 12 August 2008 - 09:43:18 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pokud si to tedy přečtu, ty příspěvky od Vás všech, tak zamrzání klimy je možné z důvodu namraženého výparníku a nebo zamrznutí vnitřku chladícího média. Hmmm.
V případě namraženého výparníku zvenčí se na tom stavu podepisuje voda, protože ta tvoří led.
V případě namražení zevnitř - tedy zamrznutí expanzního ventilu a případně i samotného výparníku je to ovšem také led! To je třeba si uvědomit. Samotná směs nedovede vytvořit led!
Správné plnění klimatizace je připojení na vakuovou pumpu a vysátí původního obsahu a pak nadávkování nového chladícího média.
Pokud z různých příčin došlo k průniku vzdušné vlhkosti do chladící soustavy, tak tahle vlhkost pak samozřejmě dělá paseku v chladícím okruhu, protože jiný důvod, proč by mělo docházet k zamrzání zevnitř, než obsah vody, neexistuje!
To je třeba si uvědomit.
Doporučuji obsah chl. směsi vysát a nadávkovat novou směs pro případ, že jste přesvědčeni, že dochází k zamrzání zevnitř chladícího systému.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
KopA
Wednesday 13 August 2008 - 21:42:53 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Yper napsal ...

Správné plnění klimatizace je připojení na vakuovou pumpu a vysátí původního obsahu a pak nadávkování nového chladícího média.
Pokud z různých příčin došlo k průniku vzdušné vlhkosti do chladící soustavy, tak tahle vlhkost pak samozřejmě dělá paseku v chladícím okruhu, protože jiný důvod, proč by mělo docházet k zamrzání zevnitř, než obsah vody, neexistuje!


Taky se jeste provadi vysouseni ktere vlhkost odstrani a kazda autoklimatizace obsahuje v okruhu vysousec (valec cca 15x8cm) ktery mirny obsah vlhkosti prubezne odstranuje.

Unaveny vysousec je mozna na vine - ty se hojne prodavaji jako neoriginalni dily k vymene. Menil bych ho asi jako palivovy filtr.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
JardaB
Wednesday 13 August 2008 - 21:52:40 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja to vidim na expanzni ventil, je to v podstate jednoduchy termostat, ktery pousti na vyparnik chladivo v takovem mnozstvi, aby jeho teplota neklesla pod cca 6stC (otvira trysku podle teploty chladiva co jde z5). Pokud nefunguje a klesne pod 0stC, tak proste zamrzne vzdusna vlhkost mezi lamelama a je nepruchodny pro vzduch. Pokud je voda uvnitr, tak vetsinou zamrzne v trysce a nechladi to vubec. Vysousec (filtrdehydrator) by se menit mel, ale nikdy jsem to nedelal a klima si spokojene funguje dal (asi u 3 aut co jsem s ni neco delal). Ne, ze bych to doporucoval, ale byly to vesmes stare strepy, kde jsem to vicemene zkousel jestli to vubec pujde. IMHO klima vydrzi vic, nez se zda.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1291 sec,0.1027 z toho dotazů.