Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zamrzání klimy |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Ono to může zamrznout ikdyž neběží větráky u klimachladiče, to se pak chladič nadměrně hřeje a klima nadměrně chladí, to se mi stalo u BMW, tak jsem provizorně odříznul řemen abych nezmrznul Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Petom |
| ||
Host | Díky za rady. Tlačítka si opravdu nepletu a pylový filtr je vyměněný. Auto mám 2 měsíce takže to musím ještě pořádně odzkoušet a potom zajet někam to napíchnout jestli není špatný software. Dříve jsem měl VeBe XE18XE se stejnou výbavou kde to šlapalo bez problému, ale bohužel ji zrušila manželka. Takže to bude asi čidlo nebo expanzní ventil. Dám vědět jestli to spravím. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Pokud si to tedy přečtu, ty příspěvky od Vás všech, tak zamrzání klimy je možné z důvodu namraženého výparníku a nebo zamrznutí vnitřku chladícího média. Hmmm. V případě namraženého výparníku zvenčí se na tom stavu podepisuje voda, protože ta tvoří led. V případě namražení zevnitř - tedy zamrznutí expanzního ventilu a případně i samotného výparníku je to ovšem také led! To je třeba si uvědomit. Samotná směs nedovede vytvořit led! Správné plnění klimatizace je připojení na vakuovou pumpu a vysátí původního obsahu a pak nadávkování nového chladícího média. Pokud z různých příčin došlo k průniku vzdušné vlhkosti do chladící soustavy, tak tahle vlhkost pak samozřejmě dělá paseku v chladícím okruhu, protože jiný důvod, proč by mělo docházet k zamrzání zevnitř, než obsah vody, neexistuje! To je třeba si uvědomit. Doporučuji obsah chl. směsi vysát a nadávkovat novou směs pro případ, že jste přesvědčeni, že dochází k zamrzání zevnitř chladícího systému. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Yper napsal ... Správné plnění klimatizace je připojení na vakuovou pumpu a vysátí původního obsahu a pak nadávkování nového chladícího média. Pokud z různých příčin došlo k průniku vzdušné vlhkosti do chladící soustavy, tak tahle vlhkost pak samozřejmě dělá paseku v chladícím okruhu, protože jiný důvod, proč by mělo docházet k zamrzání zevnitř, než obsah vody, neexistuje! Taky se jeste provadi vysouseni ktere vlhkost odstrani a kazda autoklimatizace obsahuje v okruhu vysousec (valec cca 15x8cm) ktery mirny obsah vlhkosti prubezne odstranuje. Unaveny vysousec je mozna na vine - ty se hojne prodavaji jako neoriginalni dily k vymene. Menil bych ho asi jako palivovy filtr. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja to vidim na expanzni ventil, je to v podstate jednoduchy termostat, ktery pousti na vyparnik chladivo v takovem mnozstvi, aby jeho teplota neklesla pod cca 6stC (otvira trysku podle teploty chladiva co jde z5). Pokud nefunguje a klesne pod 0stC, tak proste zamrzne vzdusna vlhkost mezi lamelama a je nepruchodny pro vzduch. Pokud je voda uvnitr, tak vetsinou zamrzne v trysce a nechladi to vubec. Vysousec (filtrdehydrator) by se menit mel, ale nikdy jsem to nedelal a klima si spokojene funguje dal (asi u 3 aut co jsem s ni neco delal). Ne, ze bych to doporucoval, ale byly to vesmes stare strepy, kde jsem to vicemene zkousel jestli to vubec pujde. IMHO klima vydrzi vic, nez se zda. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |