Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chiptuning, doporučení, X16XEL debata |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Halis: Sory jestli tě to zmátlo nicméně někde jsem tu četl že Bad.Man jsem prý chodí vcelku pravidelně a možná by ti na to i odpověděl ?lola , ale jinak je to opravdu tím že se vlákno touto úpravou aktualizuje a pak se objeví vpravo v menu , no a proč se aktualizuje je jednoduché několik vláken kde je ve dvou příspěvcích to samé zabírá databázi a při načítání poradny to značně zpomaluje její chod a proto se snažíme tohle alespoň částečně napravit , v rámci možností je to nejschůdnější řešení neb mazat nic nechceme. Proto sis možná všiml že někteří vcelku oprávněně lamentují když se tu do týdne založí 5 x stejné vlákno o tom samém , více bych to nerozváděl . Možná snad že zrovna tohle vlákno je v poradně v sekci tuning jedno z nejzobrazovanějších a to i když není aktuální a je postaršího data. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Sisi |
| ||
Host | Taky jsem koukala na chiptuning Astra G 1.6 16V,ale fakt jsem nevěděla do teďka,že můj motor má problémy sám ze sebou.Aspoň do teďka se tvářil ,že je v pohodě:o))Ale po vašich upozorněních ho radši nechám spokojenýho s jeho 74 kw.Díky za info,já vás nemít,tak to moje autíko je už snad totálně rozpadlé:o) | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Tak taky přidávam můj názor,sám jsem měl x16xel a po sebraných informacích jsem zjistil,že je to škoda peněz,výkon udávaný firmami jako abc tuning nebo bitpower, jsou pouze čísla na papíře ale realita je úplně někde jinde,něco jako navýšení 20k chiptuningem u tohodle motoru, to je dle zdravého selského rozumu nesmysl.Věřím tomu třeba úpravami sání Lexmaul apodobně,jenže to už nejsou částky 8tis, ale 20tis a výš. Takže jestli chceš lehce oživit tak kup max.sport svíčky třeba Denso a konec.škoda peněz Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
x16xel |
| ||
Host | to co tady čtu mně nuti vam něco napsat. jezdim třeti rok s 1,6 16v astrou g s motorem x16xel a to co tady čtu mně překvapuje. auto je stare ted už 10 let. za tu dobu se investovalo pouze do rozvodu, oleje a pneumatik. benzin nepočitam. se spotřebou 5.8l na sto jsme s rodinou procestovali devět statu a jedine na co se u toho to auta mužu stěžovat je to že rychle se plni popelnik. ale za to to auto nemuže. vratim se ale k chipu. u toho to motoru to nema cenu. jestli někdo touži po vykonu, tak si ma koupit pořadneho 6v a to minimalně a ne snažitse udělat z triskače stihačku. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Zdarec, motor x16xel je tu asi nejomletější téma. Mám tady někde dvacetistránlové vlákno o tom , jak jsem ho upravoval a jak to dopadlo. Takže stručně: Je uškrcenej na škrticí klapce a průměru sacích kanálů. Dávat 10 tis za lexmaul je nesmysl, po uprvě je origo snad skoro stejně dobrý. Takže: Vybrousit kanály v nejužším místě, z druhé strany sání druhou škrticí klapku, vyměnit kat místo toho ucpanýho, poté dát čipnout a vybrakovat airbox a jsi na 120 koních. Ty kouzla se sáním Vám klidne za dvojku udělám, 5tis. dáš za čip, dvojku za novej kat, takže se to dá. Akorát mi po tom čipnutí odešla za cca 30tis. km řídicí jednotka. Máte zájem? pište: Email | ||
| |||
Petr |
| ||
Host | MÁ SMYSL CHIPTUNING u Opel Astra 1,4 Turbo nebzín - 103 kw, 140 koní, 200 nm? Děkuji | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Obecně u motoru s turbem to smysl má, získá se tím znatelný výkon a točivý moment navíc, což se u motoru bez turba dosáhne jen velmi obtížně. Přímo s motorem 1.4 nemám zkušenost. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Doporučuju před a po úpravě změřit průběh na brzdě. Přeci jen je to malej objem, aby tam nevznikl nějaký propad v průběhu točivého momentu, popř. turbodíra. Nebo investovat do LPG a bohatost v plnym zatížení doladit individuálně _; | ||
| |||
Standa |
| ||
Host | Petre neblbni, vzdyt ten motor pujde za chvilku do kytek... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Standa napsal ... Petre neblbni, vzdyt ten motor pujde za chvilku do kytek... Vydrz motoru ... to je udaj kterej v tomto pripade nikoho nezajima .. Ze Jiriku. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |