Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.5 V6 na 3.2 V6 |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Ten motor detailně neznám ale podle mého odhadu to bude jen MV6 se zvýšeným zdvihem nebo vrtáním.Takže to také nějak moc upravovat nepůjde. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | 3.2 má oproti MV6 nejen o něco větší vrtání i zdvih, ale hlavně el. pedál plynu, elektronickou škrtící klapku, dva samostatný zapalovací moduly a čtyři lambdy, takže bude asi i trochu jinší elektr(on)ika... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Jo to vím že je jiná elektronika ale dá se použít sání ,klapku a elektriku z MV6.Prostě použít jen blok a hlavy. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | lesak napsal ... Jo to vím že je jiná elektronika ale dá se použít sání ,klapku a elektriku z MV6.Prostě použít jen blok a hlavy. přesně a v konfiguraci "EURO 2" by to mohlo mit i vic než 160kw | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |