Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Automat žere i z kopce :) |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Chabý důvod po něm toužit ....... Proč Opel nevyráběl taky robotizovaný manuál? A pořádně nadupaný sehnatelný šestiválce? Ach jo ^au | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No treba u Alfy ten selspeed je taky darek, to je raketa jak se to posere a ze to netrva dlouho To uz radsi ten HDM... A 3.0V6 se 155kW neni zas tak uplne marny pomer vykonu k objemu, Amici umi o dost horsi Chybi tam proste spis turbo. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | No u Selespeedu může odejít aktuátor, nebo synchrony v převodovce. Ale nic co by nějak výrazně vybočovalo ať frekvencí závad, nebo finančně proti GM. Amíci umějí i mnohem nadupanější šestiválce, ale všechno to degradují automaty. ------------------------------------------ Zkoušel jsem od jakých minimálních otáček motor brzdí a je to zhruba od 1800. Níž už opravdu maličko přidává, aby se nedostal do režimu "cukání" | ||
| |||
peter |
| ||
Host | zdrvim neviete my poradit s akeho auta by my pasovala aut.prevodovka na opel omega 2,5td.a ci by nepasovala s ople 3,0i aut.prevodovkadakujem | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | no, ja osobne kdyz jedu z kopce davam N(eutral) pod kopcem kopnu D a jedu v klidu dal to same v kolone pri cekani atd. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Moc se to (s ohledem na samu podstatu AT) ale nedoporučuje... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jaryn |
| ||
Uživatel #655 Registrován: Friday 24 March 2006 - 02:23:38Příspěvků: 162 | Proč dávat neutrál? Při jízdě z kopce jde motor do přeběhu a řídící jednotka zavírá přívod paliva. Při zařazeném neutrálu se toto neděje. Co neubrzdíš to neukecáš. Opel Omega Caravan B(C) 2.2 16V automat | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Protoze to 80 procent ridicu nevi a mysli si ze usetri | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | A protoze v Autosalonu nebo kde to v TV bylo (nasledne i na netu) se snazili dokazat ze to neni pravda. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zas to ale pri brzdeni motorem tak daleko/rychle nejede... Zalezi na okolnostech, me treba pri dojizdeni na cervenou k semaforu po rovine nebo z mirneho kopce vychazi lip neutral. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |