Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zahrati motoru, termostat , výměna , funkce , hodnoty ..... |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 ... 18 19 20 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Milan |
| ||
Uživatel #411 Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11Příspěvků: 307 | To co píše Rogin o průběhu ohřívání a padání teploty při zvolnění jízdy,zvláště z kopce a na volnoběh,tak to se přesně dělo u mně.Minulý měsíc jsem jel do Opavy a zase to občas zlobilo.Z Opavy jsem jel do Ostravy do servisu Opel.Cestou teplota vyběhla k 80st. a hned spadla na nulu a už se to neohřálo.Po výměně termostatu se motor ohřeje na 90st.do 5km.Zdá se mně,že to i líp jede a míň žere.Srovnávám podle cesty do Opavy s vadným termostatem a zpět do Prahy s novým.Cena byla asi 1235,-Kč,ale stálo to za to.Sám jsem si to netroufal,protože u tohoto modelu,motor X16SZR si pan Opel vymyslel,že termostat umístí za zozvody a na to jsem si netroufal. | ||
| |||
Martinz |
| ||
Host | Rogin napsal ... Ahojky, nevím do jaké míry je to správny pohled. Všechny termostaty co znám...je fakt že jsem ho ještě z Oplíka neměl v ruce.......tak mají v sobě dirku z dúvodu průtoku...pokud nebude minimální průtok, tak termosta se nikdy nezahřeje a nedokáže otvírat, proto si myslím že zjištěním teploty hadice za termostatem jeb blbost........myslím si že nejlepší test termostatu je v hrnci s vodou na vařiči a teploměrem v ruce.... pokud jsem měl na jakemkoli autě špatný termostat tak se mi auto v letě ohřálo velice pomalu a při zvolnění jízdy teplota okamžitě padala dolu. V zimě jsem motor pomalu nikdy neohřál na 901C. Mám AstruG 2,0 TDi a motor mi asi p 3 km malinko topí....když si ale zapnu klimošku ( velká zátěž pro motor) tak je ohřátej asi po 1 km... Netvrdím že jsem všeznalec....ale malinko jsem se v oboru vyučil Rogin _s103 _s103 Měnil jsem termostat u mojí Zafiry a problém nebyl ve vlastním termostatu, ale v jeho tělese, kde se vymačká sedýlko a termostat pak nezavírá - už toho bylo o tomto problému s tělesem někde dost napsáno Po výměně vše OK | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Rogin: ..tak Tě mohu ujistit, že termostat z 2.0Di či DTi v sobě žádnou dírku nemá! Mám ho přímo před sebou na stole. On totiž neotevírá jen cestu na velký okruh, ale reguluje rychlost proudění v malém okruhu - tedy podle toho jak jsem se na to jen zběžně podíval - alespoň takhle mi to přijde - má prostě dvě klapky, takže se prohřívá tak, jak okolo něj proudí kapalina od čerpadla do malého okruhu. Dírku v sobě mají ty termostaty, které neleží na cestě malého okruhu a fungují jen tak, že otevřou a zavřou jen na jedné straně. Maše otevírají a zavírají na obou koncích. Je to jak píše Martinz a myslím, že vloni tady lítaly i fotografie vyšlehaných vnitřků - těch těles a myslím že ta fota byla právě od něho -možná. Mám je schované a kdo chce vidět jak vypadá vyšlehané sedlo, tak ať mi napíše a já mu to pošlu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | prtka napsal ... Yperku ,je vidět,že jsi staréj zkušenéj pard a nebaví tě dělat sudy pod autem ,když nemusíš ovšem ty jsi technicky zručný a vybavený já to dělám obdobně,akorát mám hadičku a do baňoku tu vodu stáčím jak víno musíš ,ale včas přestat sát neb antifreez není až tak chutný Hele takhle ja sosal na pakrkovisti prebytecnej olej z motoru pres otvor na merku, to byla panecku teprve akce, jelikoz jsem nechtel riskovat horkej olej v hube, tak to delal zastudena a prestoze to byla (mela byt) 0w30 tak jsem stejne musel vyvolat plicema solidni podtlak, to by mistni kacudaci asi nedali | ||
| |||
rtt |
| ||
Host | Jak jsem nedávno psal,měnil jsem těleso i s termostatem,těsní dobře,ale u toho starého tělesa nebylo sedlo "vyšlehané",ale již z výroby špatně zafrézované tzn.vůči ose termostatu vyosené,takže termostat nedosedl těsně na sedlo,vždy vlastně zůstával trochu pootevřen.Když došlo k ohřátí motoru asi na 80-90st. v zimě,třeba 0-10st venku,tak při menší zátěži motoru spadávala ručka teploměru na přibližně 60-70st.Dnes to drží po zahřátí jako přilepený na 90st. | ||
| |||
Martinz |
| ||
Host | Jinak termostat komplet - z druhovýroby - na 2,0 DTI 16V, asi i DI - 1300.-Kč ale hlavně to topí Výměna na ulici - nic složitýho, jenom na jeden torx je potřeba dlouhej ořech jinak nejde vyšroubovat | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | no me se o vikendu stalo ze sem jel z delsiho kopce na paty rychlostni stupen (naspotrebu jako vzdy) a teplota mi postupne klesala a klesala az klesla na tu spodni zarazku &| myslim ze vymena termostatu me asi nemine zhe? | ||
| |||
Martinz |
| ||
Host | Tlumex napsal ... no me se o vikendu stalo ze sem jel z delsiho kopce na paty rychlostni stupen (naspotrebu jako vzdy) a teplota mi postupne klesala a klesala az klesla na tu spodni zarazku &| myslim ze vymena termostatu me asi nemine zhe? Myslím, že jak jsi to tady přečet, tak asi nemine. Přesně jsi popsal průběh teploty mého motoru před výměnou termostatu Teda to platí pokud jsi nemluvil o své zimní Schade, tam se to řeší trochu jinak <span class='smallblacktext'>[ Upraveno St lis 09 2005, 04:02 ]</span> | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | martinz: sade ma novy termostat te drzi teplota jak pribita! Nemate prehled na kolik by to mohlo prijit? predpokladam ze bude lepsi novy Kdyz uz budu v tom asi bych nechal aji vycistit trupky nejaky pripravkem procistovacim | ||
| |||
Martinz |
| ||
Host | O kousek výš píšu kolik mě to stálo, ale to víš, Omega to je kočár , ale myslím si, že to bude podobná cena. _s103 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 ... 18 19 20 | |