Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2,5i automat - cukání při 80km/h |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
PepaMB |
| ||
Host | Pekny den vsem, chystam se vymenit nas 2-litr za 2,5 a byl jsem dnes jeden vyzkouset. Vsechno OK, radi pekne, ale kdyz jen jemne pridavam plyn, tak na cca. 80 km/h auto zacne cukat, "radici paka" zacne vibrovat aspon tak +/- o 2 cm. Kdyz se prida plyn vic, uz je to OK. Pri jine rychlosti na stejnych otackach to nedela. Nezazil jste to nekdo? Napadlo me, jestli nemuze byt problem v prevodovce ve chvili, kdyz uz to jede na 4-ku a pak se prepina na prevod "natvrdo". A druha vec - na motoru je videt hodne oleje, na dvou mistech: (sorry za hodne laicky popis) - pri pohledu zepredu na motor dole na takove vodorovne hrane (neceho co nevim co je) a pak vpravo na takove obdelnikove krabicce na motoru (vlevo je stejna). Jak moc je to u 2,5i normalni? Diky | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Ahoj,mě to cukání teda normální nepřipadá. tou vodorovnou hranou asi myslíš spasování vany motoru a bloku válců.každopádně olej nemá téct nikudy,všechno lze sice rozebrat,srovnat,přetěsnit,ale jako vše to také stojí peníze.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Rozhodně bych ti doporučil poohlédnout se po něčem jiném.Když automat cuká tak to není nic dobrého.Myslím že když chceš Omegu tak je z čeho vybírat,Automat je super,ale musí být O.K Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | LOCAT (to je Tvoje "natvrdo") uzamyká (třecí spojka) hydrodynamický měnič. Pokud AT řadí cokoliv s rázem, dej ruce pryč. Hydrodyn. měnič (nový cca 35.000) se dá sice opravit (ne doma! - asi dvě firmy v ČR) ale je to i tak celkem drahé (převod. ven, měnič dolů, rozpíchnout, nové oblož., atd.) Pro lepší info si zavolej KAPS Kojetín. Jinak LOCAT u Omegy je funkční pouze na 3 a 4 rychl. stupni. Mě osobně uzamyká při 75-ti km/h při "lehké noze". Do voliče (nesprávně řadící páky!) nesmí jít žádné vibrace, chvění rázy apod.! PS: Mám čtvrtý "automat", tak si dovoluji radit | ||
| |||
Jakub |
| ||
Host | Bych potřeboval poradit s automatem u Hondy, je to čtyřkvalt elektronicky ovládaný. Vůbec na něm nejde zařadit trojka, při jízdě v režimu D4 zařadí 1, při prudkém přidání plynu zařadí dvojku s krchnutím /jako když se na manuálním zařadí bez spojky/, při lehké noze zařadí dvojku hladce. Při dalším zrychlovýání začne dvojka cca při 70km/h prokluzovat, jako kdyby postupne měla nastoupit trojka, ale to se nestane, může být vadná lamela trojky? Po dalším zrychleni v 110km/h zařadí čtyřku, při lehké noze dá čtyřku už někdy v 50kmh. Při sešlápnutí Kick-down podřadí vždy jen na dvojku, příp. na jedničku v malé rychlosti. Na hondaclubu se v tom nikdo nevyzná, tak se ptám tady. Případně jestli se dá nechat repasovat spojka /celkem jich tam je 8/ dik | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Nevím jak dneska,ale vzhledem k tomu že už jsem automaty měl mám takovej názor že auto. převodovky tu moc lidí spravovat neumí a když už najdu tak mi nedokáže říct proč se rozbila a tudíš hrozí repete. Možná se tu servis zlepšil.Poslední AT jsem měl před 5 roky. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
PepaMB |
| ||
Host | 2Rob2> diky, priste uz to reknu spravne . AT neradi razem, ale pri te 80-ce to proste zacne cukat. Automat, co mame na stavajicim dvoulitru vypada, jaky by potichoucku zaradil petku. Proste je to poznat, ale je to 100% plynule. Ale asi mate pravdu, radsi nebrat... Zkusim se jeste zeptat v tom KAPSu, nebo v ATP v Doksech, co oni na to... 2JOB>no Omeg je hodne, ale s automatem uz je to horsi... a pak jeste nejaka vybava... a hodne se to zuzi | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | PepaMB: No, to je ono uzamčení hydrodyn. měniče. Pokud předvolíš na voliči "3", tak po dosažení určité rychlosti (odvislé i od kroutícího mom.) se to projeví stejně. Uzamčení je znát, ale je plynulé (ona třecí spojka). Pokud LOCAT uzamyká/odemyká, je někde chyba. Vidím, že víš i o Doksech, tak Ti není více co radit. Já odborník nejsem (s trochou neskromnosti řečeno jsem laik, lehce se orientující v dané problematice ) PS: Uzamčení je lehké zkontorolovat. Pokud se při lehkém přidání plynu nezvýší otáčky motoru (řádově jsou to pouze stovky!), je měnič uzamčen - pevné "provázání" motoru s poháněnou nápravou. Pokud se zvýší, jde moment přes měnič. PS2: U některých AT fungovalo při jízdě s mot. v mírném tahu lehce ťuknout o brzdu. Měnič se odemknul a po cca 2 sec. opět uzamknul. Omega na toto nereaguje - zřejmě jiný systém. | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Jakub: Kojetín nebo Doksy. Repase je cca 30 a víc &| | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Jo, a v AT nejsou pouze lamely. Tak nějak se tam vyskytují i brzdné pásy a jiné hovad.ny podléhající opotřebení Tedy v archaických AT ala Omega apod. Budoucnost je DSG. Bral bych hned! | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |