Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Silentbloky zadní nápravy |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomash |
| ||
Host | díky Ypere moc, ikdyž jsi mì tím vlastnì moc nepotìšil . Našel jsem nìco i na Odkaz a ceny zhruba stejný, bohužel. Ještì jedna vìcná - tvoje doporuèení, mám opravdu vymìnit i ty prahový silenty? Mùj mechanik má názor, že ty by tolik vabìhaný být nemuseli a že to dìlají hlavnì silenty na pøíèným rameni, ale když už to bude rozdìlaný, co? Dokonce i manželka to slyší a øíká, že se za ní lidi ve mìstì otáèej, takže s investicí bude asi souhlasit. | ||
| |||
Koka |
| ||
Host | No já mám většinu těch silentů vzadu vloni vyměněných, ale teď se mě postupně zas ozývá takový klepavý zvuk (i při přejetí menších nerovností). Má to podobný akustický charakter, jako to dělalo od těch silentu na stabilizátoru. Tehdy sem normálně chyt za stabík a byla tam vůle a zklepal si i ručně . Ale teď s tím rukou ani nehnu. Myslíte, že by to přesto mohlo jít zase vod nich? Případně od těch podobných, co jsou na přední nápravě? (i když s těma taky nehnu) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Já se stabilizační tyčí také nehnul (když mi měnili hřeben řízení) ale silenty na tyč jsem raději koupil, protože když to bylo jednou rozebrané, tak proč neinvestovat blbých 100 kč. Když jsme objímky na stabilizačce sundali, tak v nich byla díra, oproti těm novým, min o 3 mm větší. Takže bych je také, být tebou, vyměnil, rovnou jsem vyměnil i silenty na obou ramenech -4 ks, stabilizační tyčky a čepy! Jízda je teď o něčem jiném - jen pak raději nech udělat i sbíhavost! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Dmcd |
| ||
Host | Hele Ype, kdyz tady tak krasne radis s tou vymenou - kdyz chci prostrik silentu - nemas nahodou fotku kde fsude strikat a tlacit olej? At to nezase*u cely... | ||
| |||
Koka |
| ||
Host | No já je mám vloni vyměněné a nezdá se mi, že by už za rok mohly být vymleté. Spíš mě šlo o to, jestli to od nich může klepat, i když rukou s nima nehnu a vypadá to, že tam vůle není (ale něco jiného může být za jízdy, proto se ptám). | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Koka: samozřejmě, že to mohou dělat i ony a to i po jen ročním provozu. Gumový silentblok něco snese a i rány kladivem.Snižuje se sice jeho životnost, ale né tak rychle. Tyhle silent-kuláky ovšem potřebují dodržet technologický postup montáře. Při vyjímání se litina může ohřát fest a to klidně i tak, že silonový vnitřek uvnitř dozná destrukčních zmen. Jiná je ovšem montáž - musí být na to udělán přesný přípravek, protože když se tenhle blbinec bude vlisovávat dovnitř, tak tlak NESMÍ působit na střední díl, ve kterém je díra, protože se futro axiálně vymáčkne - když se vymáčkne, tak příčná ramena dokonají dílo zkázy během i jednoho roku. Když jsem měnil přední silenty na ramenech, tak když jsem dal vedle sebe nové a staré a zkoušel je v ruce a ve svěráku, tak nebyl žádný rozdíl. Přitom po montáži nových, je ta jízda úplně o něčem jiném. Kdo jste měl v minulosti Fáčko, tak víte, že tam byly gumové nasouvací silenty na ramenech a v objímce držely na podlaze karoserie. Při jízdě na nerovnostech to mlátilo do podlahy až běda. Když jste je ale chtěli z ramen sundat, tak jste je museli pomalu vybouchávat kladivem. Zatížené auto je něco jiného! Těžko radit, zda je to přesně to, co jsem popsal, ale pokud nejsou dodrženy montážní postupy, tak samo, že součástka jde do háje během chvilky. Známý si nechal přetěsnit stírátka ventilů - motor mu žral olej. Spotřeba se sice zmenšila, ale byla neúnosná. Bylo to VW! Jedno stírátko 150 kč. Tak jsme sundali víko o podívali se na ono přetěsnění. Šikula automechanik tam ta stírátka tlačil přes oříšek. Jedno stírátko bylo total pomačkané a šestihranné, takže svorná pružina v něm nemohla plnit účel ani kdyby chtěla! [ Upraveno Friday 23 June 2006 - 13:28:26 ] Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Koka |
| ||
Host | No já to nechal dělat v servise, takže todle jde bohužel mimo mě. Spíš mě jde o ty prďochy na stabíku (viz. výše mé příspěvky)... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | nicméně doporučuji originální silentbloky,rozdíl v ceně neni tak tragickej a je to znát.Neorigo klidně po roce odejdou.Existuje na tu montáž a demontáž i takovej hezkej stahovák,ale to už chce pana mechanika Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | jen se chci zeptat na pouzdra stabilizační tyče na přední nápravě.... jak dlouho zabere výměna tohoto silentbloku nebo jak se to nazývá... je to taková gumová objímka na obou stranách. a kolik byste si za to řekli za tu výměnu díky za rychlou odpověď mám to v servisu a tvrdějí mi že musejí všechno sundat že se tam nedostanou a už to tam dělají celkem dlouho tak abych neplati za takové dva krámy za 50kč/ks ještě třeba 500kč za práci... díky | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 maniac: ..mají naprostou pravdu, protože dostat se k těm silentům stabilizační tyče znamená uvolnit rám motoru, motor zavěsit na kozičky a uvolnit mostnici. Hovadštěji namontovanou stabilizační tyč jsem neviděl - není totiž odspodu jako na jiných autech, ale svrchu mostnice. 500 za práci je málo! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 [7] 8 | |