• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
žárovka v kontrolce ECU
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Wednesday 17 May 2006 - 20:55:07 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No, jestli to neni nic horsiho, tak bych to nejak neresil. Lambda je beznej spotrebak a ten kus dratu se taky nekde snad najde (pochybuju se ho nekdo vytahoval cely, to by byla docela fuska )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Martas
Wednesday 17 May 2006 - 21:07:42 Citovat
Host
ZdendaS napsal ...

Koupil jsem to v Brně na inzerát...No jak říkám, jsem blbec, vůbec mě to nenapadlo. Ale myslím, že s reklamací bych teď neuspěl. Jo za důvěru se platí....


Priste uz budes vedet ze se mas kouknout ktery kontrolky maj sviti/svitej ... Lambda se da myslim koupit kolem 2000.
prťka
Thursday 18 May 2006 - 06:20:36 Citovat
Host
ZdenaS...ještě já..podívej se do TP jak to měl ten člověk před tebou dlouho...jestli dýl...tak to zřejmně udělal on..jestli máš na něj ještě kontakt...tak mu zavolej řekni co jsi zjistil,že to dáš dopořádku a on ti to zaplatí...pokud ne ,že ho dáš k soudu...uvidíš ,že tomu debilovi to bude šrotovat v hlavě a že ti pak zavolá,že se s tebou domluví...samo k soudu ho dávat nebudeš...stejně by jsi to nevyhrál...nedokážeš,že to udělal on...ale postraš ho a pokud bude měkčí ,tak ti to hajzl zaplatí...pokud bude tvrďák otrkanéj skurvysyn a nebo to neudělal,tak to nezaplatí...no opravíš to za svoje....tak bychto udělal já
ZdendaS
Thursday 18 May 2006 - 07:24:01 Citovat
Host
No ten chlap to měl jen 3 měsíce. Nechal to dovézt z Itálie a pak prý údajně dostal služební, takže už ho prý nepotřeboval...No bylo mi to divný, ale jinak jsem na tom celkem nic nenašel. Je to jasně moje chyba...jenže když přesednete z Favorita do tohoto, tak jste lechce mimo a pak snadno něco uteče...Každopádně mu napíšu aspoň "děkovný" dopis.
Martas
Thursday 18 May 2006 - 07:30:18 Citovat
Host
ZdendaS napsal ...

No ten chlap to měl jen 3 měsíce. Nechal to dovézt z Itálie a pak prý údajně dostal služební, takže už ho prý nepotřeboval...No bylo mi to divný, ale jinak jsem na tom celkem nic nenašel. Je to jasně moje chyba...jenže když přesednete z Favorita do tohoto, tak jste lechce mimo a pak snadno něco uteče...Každopádně mu napíšu aspoň "děkovný" dopis.


Tos mel rict hned ze je to dotazeny z Italie ....

A ten drat urcite bude koncit nekde kousek od konektoru, ty draty jsou urcite bud obaleny paskou nebo v husim krku, nekde ho najdes

[ Upraveno Thursday 18 May 2006 - 07:34:40 ]
ZdendaS
Thursday 18 May 2006 - 07:43:56 Citovat
Host
Martas: proč? Myslíš, že střihání drátů je italský národní sport? Ale nejde mi do hlavy proč se to teď po vytažení záslepky EGR zlepšilo...Rychleji klesají otáčky při řazení, auto má lepší tah, necuká...Je možný, že by to blbnulo v kombinaci s tou mrtvou lambdou?
Martas
Thursday 18 May 2006 - 07:54:11 Citovat
Host
ZdendaS napsal ...

Martas: proč? Myslíš, že střihání drátů je italský národní sport? Ale nejde mi do hlavy proč se to teď po vytažení záslepky EGR zlepšilo...Rychleji klesají otáčky při řazení, auto má lepší tah, necuká...Je možný, že by to blbnulo v kombinaci s tou mrtvou lambdou?


Ne ne to nebylo ve spojitosti s tim dratem ale globalne, myslim ze treba Prtka by mohl vypravet co to je mit auto dotazeny z Italie ...
JardaB
Thursday 18 May 2006 - 07:56:23 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Bez lambdy se kazdymu motoru funguje blbe, to pak muze delat cokoli v zavislosti na vsem vcetne pocasi, protoze neni zadna zpetna vazba a palivo se vstrikuje tak nejak odhadem pro typicke podminky a radsi trochu vic

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
ZdendaS
Thursday 18 May 2006 - 07:59:57 Citovat
Host
Martas: ještě k tomu drátu: hledali jsme ho jak to nejdál šlo (je žlutý s černým pruhem), ale nide nebyl vidět, tak nevím...Ještě se mrknu za konektorem palubovky, tam snad ještě bude. Jen si už nevzpomínám jestli jde ten konektor vyšrubovat, abych se mohl za něj podívat. Jinak u toho konektoru ECU byly ještě ucvaknutý další 3 dráty (dva modré a žlutý), které taky neměly protějšky. Ale nepodařilo se nám zjistit k čemu jsou...
ZdendaS
Thursday 18 May 2006 - 08:06:27 Citovat
Host
JardaB: tak to by odpovídalo, protože když jsem stál delší dobu na dešti, tak to pak byla katastrofa...Já jsem to přičítal špatným kabelům a svíčkám, ale ani výměna nepomohla.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1534 sec,0.1194 z toho dotazů.