Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
problém se startem x20dth |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Anonymous |
| ||
Host | za studena nemůľu nastartova řekly mi ľe je relé to hliníkové ale mám uľ třetí afurt to nespíná není tam jeątě něco napřímo při propojení drátem to ľhaví za tepla je to pohoda | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | cidlo teploty motoru | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | kde ho najdu ale teplotu mi ručička na budíku ukazuje | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | U 2,0Di a DTi je přímo na termostatu - tedy to, co ukazuje teplotu na budíku na palubce. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | ALE MĚ TO NA BUDÍKU UKAZUJE MÁM TAM DVĚ KDY® TAK KTERÝ | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Co dvě? Máą dvě čidla nebo dva budíky? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Mirek |
| ||
Host | Mám podobný problém....vím, ľe se tady o tom hodně napsalo....vľdy po jednodenním stání venku mám ráno problém nastartovat...zkouąel jsem jak radili jinde třeba 3x za sebou jen zahřát (tj. zapnout ľhavení) a pak nastartovat...ale nepomohlo...musím tak na 2x aľ 3x startovat - vľdy pak motor naskočí po cca 5-10 sekundách točení startéru -- nejsem vůbec znalec, ale jako by to bylo nasucho a pak po nastartování se akorát vyvalí oblak dýmu jakmile uľ je motor nastartovaný, tak i po několika hodinách stání v mrazu startuje bez závad, stejně jako za tepla..... V čem je tedy asi problém ??? Jinde radili pár základních věcí - ľhavicí svíčky, relátko či spadávající nafta.... je nějaká základní rada, jak na to přijít aniľ bych musel projít celé kolečko testování ??? Díky předem vąem.... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Mirek81.27.192.43 napsal ... Mám podobný problém....vím, ľe se tady o tom hodně napsalo....vľdy po jednodenním stání venku mám ráno problém nastartovat...zkouąel jsem jak radili jinde třeba 3x za sebou jen zahřát (tj. zapnout ľhavení) a pak nastartovat...ale nepomohlo...musím tak na 2x aľ 3x startovat - vľdy pak motor naskočí po cca 5-10 sekundách točení startéru -- nejsem vůbec znalec, ale jako by to bylo nasucho a pak po nastartování se akorát vyvalí oblak dýmu jakmile uľ je motor nastartovaný, tak i po několika hodinách stání v mrazu startuje bez závad, stejně jako za tepla..... V čem je tedy asi problém ??? Jinde radili pár základních věcí - ľhavicí svíčky, relátko či spadávající nafta.... je nějaká základní rada, jak na to přijít aniľ bych musel projít celé kolečko testování ??? Díky předem vąem.... vymenit prepadove hadicky od vstriku. gumove s oletenim. vsechny az k cerpadlu. | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Díky za rychlou odpověď...poradíą, jeątě na kolik to asi tak vyjde ???? | ||
| |||
Brandon |
| ||
Host | Jestli to je dotaz na hadicky, koupil jsem metr hadice za 100,- a narezal delky podle tech co tam byly. Nema smysl davat delsi, pak se to tam zbytecne krouti, prvni dve jsem dal "radsi o centak delsi" a pak to vyndaval a zkracoval. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |