Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
výměna oleje |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
maniac |
| ||
Host | Yper napsal ... 2 maniac: moľná nejde ani o to, kde ho máą hledat, ale co máą hledat. Počítám, ľe vąechny oply mají stejnej typ - tedy výměnná vloľka. Myslím, ľe ho mám někde vyfocený jak vypadá. Napią mi na můj E-mail a já ti poąlu foto z mého nebo podobného auta. Kaľdopádně je to plastová válcová nádoba, která bude na spodku tělesa motoru (né na vaně) a horní část je ąroubovací klobouk o průměru cca 80 mm a úplně nahoře na tom klobouku je ąestihran 32-36? (přesně nevím a to jsem to teď dělal!) na nástrčku a pro povolení. díky za email jeątě se chci zeptat jak se vypouątí olej tím ąroubem na spodku vany?také je tam hvezdičkový ąroub...! a jeątě to tam není takový ten kulatý filtr jako v kaľdém autě? a kdyľ si budu chtít koupit tento filtr tak jako řeknu filtr na vebe a typ? | ||
| |||
Duffy |
| ||
Host | Přesně tak - na spodku vany je lehce ąikmě ąroub výpuą»ák. Ten kulatej filtr znáą moľná z jinejch kár - to bude vzduchovej filtr. Ve VeBe je po levé straně (z pohledu stojícího před kapotou) - taková plastová krabice -má to cca 6 závlaček ze spodu. V kaľdym krámě stačí udat, ľe chceą filtr olejovej nebo vzduchovej na nejlepąí káru na trhu (VeBe ) - moľná budou chtít rok výroby a to» vąe - výměnu zvládneą sám. Neboj - já taky nevěděl kde co je | ||
| |||
Duffy |
| ||
Host | Ten výpuą»ák by měl být normální 6ti hran - 19ka nebo 20ka klíč - teď bych kecal | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Někde můľe být výpuą»ák jako ąestihran a někde na torx. Asi je to různé podle výroby a nebo podle toho, co si tam předchozí majitel dal. Olejový filtr je skutečně jen výměnná vloľka (válcového tvaru). Jak odąroubujeą víko tělesa filtru, tak ho vytáhneą i s ním. Pokud by zůstal uvnitř, tak jsi jen udělal dobře, ľe ho měníą, protoľe ti mohl propouątět i nefiltrovaný olej. pro lepąí montáľ doporučuji vnitřek filtru namáznout prsten namočeným v oleji.Nasunout na doraz na tubus, který je ve víku a pak zase celé víko naąroubovat i s filtrem. K filtru dostaneą i dvě těsnění - to velké patří pod to víko -za závit a je vhodné ho vyměnit. Ten malý "O" krouľek je měnit zbytečné - navíc ani podle druhu výrobce filtru kolikrát nepasuje a je tam jen pro vystředění té středové tyčky. Víko utáhni pořádně. Olej se fitruje z vnějąku do středu. Uprostřed je pak i taková plastová konstrukce, aby nedoąlo k protrľení filtru při jeho zvýąeném odporu. Je součástí tělesa filtru. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | 2duffy a 2 yper díky moc oboum zkusím a dám vědět tedy jeątě nevím kdy protoľe jeątě nemám olej..ani filtr...ale díky. | ||
| |||
jura |
| ||
Host | plnou syntetiku a neąetři na oleji! | ||
| |||
macil |
| ||
Host | Spomínali sa tu rôzne viskozity olejov vhodné pre oplácke motory, ale nikto nespomínal 5W-30. Ja ho v motore mám, takto som ho kúpil. Je to Texaco Havoline. Myslíte, ľe to nie je to pravé orechové? Olej má cca 3000km a tak ak nemusím, meni» ho hneď nebudem. Motor je X18XE 90000km. | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | Yper napsal ... 2 maniac: moľná nejde ani o to, kde ho máą hledat, ale co máą hledat. Počítám, ľe vąechny oply mají stejnej typ - tedy výměnná vloľka. Myslím, ľe ho mám někde vyfocený jak vypadá. Napią mi na můj E-mail a já ti poąlu foto z mého nebo podobného auta. Kaľdopádně je to plastová válcová nádoba, která bude na spodku tělesa motoru (né na vaně) a horní část je ąroubovací klobouk o průměru cca 80 mm a úplně nahoře na tom klobouku je ąestihran 32-36? (přesně nevím a to jsem to teď dělal!) na nástrčku a pro povolení. čus tak sem se díval na ten ol. filtr a nemám tam ľádnou plastovou krabičku ale normální kulatý filtr na zadní části motoru. je to vidět jen kdyľ si lehnu pod auto a je to úplně vzádu v motoru. ...Takľe si myslím, ľe je to určitě ten filtr podobá se filtru na fábii....prosím je to normální abych tam měl tento...?díky | ||
| |||
Pr»ka |
| ||
Host | Člověče vypadá to ľe jsi vyhrál,to si pią ľe musíą lehnout pod tu krasotinu a na bloku motoru vetąinou ze předu ale je moľné ľe i ze zadu je plechový váleček o průměru asi 7 cm a délce asi do 10cm ten pak při výměně oleje odąroubujeą a vyměníą za nový | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No tak to jsi mne dostal, ale pokud je tam něco takového, co je stejné jako na Fábii atp, tak je to určitě ono. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |