Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega 3000 -24V |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jose |
| ||
Host | Na Wikipedii je výroba C30SEJ od 9/90 do 12/93 . | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | vychazim ze stranek Odkaz a uz jsem to sem daval v jinym vlakne. V nove uprave si vyberet omega A, pak vpravo Daten Preise a v 9. tabulce je Sperrdifferential (45% Sperrwert) uveden ve standardu jen u 24ventilovyho kombika, tak ma Check-Control-System *, coz nevim co je, ale treba mi to kontroluje brzdovy pedal, dokud ho neselapnu,tak sviti kontroka, treba je to ono? totez jen caravan me ve standardu automaticke nastaveni vysky Niveauregelung ( automatisch) S atd, vska si tu tabulku prohlednet ..................... C30SEJ je normalni C30SE davany do kombiku s nepatrne snizenym vykonem a davany tim padem i do predliftovane i poliftovane verzi. Podezrele by bylo, kdyby mela hodne nizky rok vyroby, dualramy se nenabizely odpocatku vyroby, vsak si to tam nastudujte | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Nechci rejpat ale vzadu to vypada spis na omega 3.0 a nema tam 24V coz meli. dualram mel dva hranaty vejfuky i v kombiku, tady je normal pod blatnikem. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | takovych co se pokusi prodat 12 ventil jako 24ventil je opravdu dost, ale kulatost vyfuku neni kriterium, sma mam kulatou ikoncovku ajeste asi tuzresky nabastlenu akvuli ni dok*rv*ny zadni naraznik. Z tohoto inzeratu to poznat neni, kdyby tam byl motor je to jasny, ten se splest neda, tak by stacil pohled na pristorjovku, dualramy 24v konci na 280km/hod, obycejny trilitry na 260km/hod, ale ani palubka tam neni. Ale treba nelze. I kdyz ja bych si mozna nechal libit i stary poctivy CIH motor, delaly se dve verze a ta silnejsi ma 130kW a o dost jednodussi motor, i takova malickost jako jednoducha vymena svicek bez demontaze sani potesi. A navic 12ventil se nemuze potkat, nema ty ventily tak nanahnane sikmo, kdyb jste meli smolika pretrhl se rozvodovy retez. Na opelsenator.cz v diskusich nekde si 12ventil chvalili jako spolehlivejsi nez dualram. No urcite bych ale nabral 2,6i, jen 110kW a sani njdriv tam a pak zase zpet a mensi vykon, nez klasicky trilitr. I kdyz s zadnym starym sestivalcem asi neudelate chybu, pokud ho pred vama nekdo neznicil. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | 12V C30NE mam par dnu doma v omeze 3000... zitra jedu pro starter a zacne testovani | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | ja jsem jednou v ackach absolvoval zkusebni jizdu s 12ventilem, takove hodne udrzovane vozidlo (bohuzel v tuningu) a jizdnimi vykony jsem uchvacen nebyl. Ale melo digitalni tachometr a to je vec u omeg pomerne vzacna. Sveho casu se mi ty lcd tachometry (rok 1989!) moc libily. I kdyz oproti evropske verzi ma Vauxhall naprosto skvostnou variantu lcd tachometru | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | k inzeratu, dle stejneho pramene by mel byt rocnik 1991 uz facelift:Zum Modelljahr 1991 erhielt der Omega optische Retuschen, die hauptsächlich Chromzierleisten am Kühlergrill ... | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... k inzeratu, dle stejneho pramene by mel byt rocnik 1991 uz facelift:Zum Modelljahr 1991 erhielt der Omega optische Retuschen, die hauptsächlich Chromzierleisten am Kühlergrill ... Facelift byl uz v 89 v omeze 3000 24V v interieru... | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | to nevim, ale mirna kosmeticka uprava spocivajici v nahrade cernych mnohem praktictejsich narazniku (inzerat), ktere se daly snadno opravit smirglpapirem lakovanymi spolu se zmenou tvru prednich blatniku a blinkru(vlastni spatna zkusenost-koupil jsem na vrakale opacne), prehozeni leskeho prouzku v bocni liste opacne a zmenou tvaru mlhovek mela dle uvedenho webu probehnouut v modelovem roce 1991 a inzerovane auto ma stary tvar. To samozrejme jeste nemusi nic znamenat, mohlo byt uvedeno do provozu pozdeji a vyrobeno v roce 1990 na konci, ale i tak, tech fotek je na tom inzeratu malo, na to aby clovek ziskal jistotu, ze je to dualram. ..... Druha vec, ktera nesedi je, ze je to dle fotek pravdepodobne v nejaky autoazaru a v anonci by to meli vyhodit jako komercni inzerat a naopak by se to melo zjevit na nejake sirsi nabidce typu tipcars, co z sveho casu byl naklad necele petikilo ..... shrnuto-je to nejake divne a chtelo by to upresnit | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | vrgadaa napsal ... to nevim, ale mirna kosmeticka uprava spocivajici v nahrade cernych mnohem praktictejsich narazniku (inzerat), ktere se daly snadno opravit smirglpapirem lakovanymi spolu se zmenou tvru prednich blatniku a blinkru(vlastni spatna zkusenost-koupil jsem na vrakale opacne), prehozeni leskeho prouzku v bocni liste opacne a zmenou tvaru mlhovek mela dle uvedenho webu probehnouut v modelovem roce 1991 a inzerovane auto ma stary tvar. To samozrejme jeste nemusi nic znamenat, mohlo byt uvedeno do provozu pozdeji a vyrobeno v roce 1990 na konci, ale i tak, tech fotek je na tom inzeratu malo, na to aby clovek ziskal jistotu, ze je to dualram. ..... Druha vec, ktera nesedi je, ze je to dle fotek pravdepodobne v nejaky autoazaru a v anonci by to meli vyhodit jako komercni inzerat a naopak by se to melo zjevit na nejake sirsi nabidce typu tipcars, co z sveho casu byl naklad necele petikilo ..... shrnuto-je to nejake divne a chtelo by to upresnit facelift byl 8/1990 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 | |