Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vadný AUTOMAT |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jo tak to mi nedoslo, asi uz potrebuju odjet na dovolenou Samozrejme katy, svody nicemu nevadi Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | no proto k tem je prece pristup jako do... pryc | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Jo jasně katy stačí sundat, jsem zblnuty se svodama u motorky . Tak jsem převodovku namontoval ale pořád to spatne radi (. Neklouze to tolik jako ta puvodni ale kdyz hodne pridam tak to prokluzuje. Alespon ted mi diagnostika automatu pise nejake chyby - viz priloha. Zkuste se prosim na to mrknout a poradit cim by to mohlo byt. Diky 1280174003_2095_FT121062_faultcodes_2000_omega-b_transmission__ar_25_35_201007250946.zip | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nezůstal při montáži automatu odpojený nějaký konektor? Je na ně blbě vidět, tak by se to třeba mohlo stát. Nebo je v tomto automatu taky nějaká chyba, jak velká je jistota, že automat správně fungoval? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ty chyby odpovidaji asi regulacnimu ventilu tlaku oleje a pak je mozne, ze je maly tlak a klouze to (tlak se reguluje podle vykonu motoru). Takze bych ted hledal problem v RJ automatu, kabelazi nebo propojeni RJ motoru a automatu (2 draty - informace o vykonu a pozadavek na omezeni vykonu behem razeni). Merit, merit a merit Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Všechny konektory mam spravne pripojene, pred koupi toho automatu jsem se s nim mohl projet (to jsem nakonec neudelal) a dali mi zaruku na funkcnost (mohou rict vsechno aby to prodaly), takze jistotu nemam, ale prakticky to dela to same, akorat s tou puvodni se dele jezdilo a tak vic klouzala. Napadla me taky RJ nebo kabelaz. Kde pak je? a jak se na ni dostanu? Jak si myslel merit,? ja budu schopny tak max. propipat kabelaz. | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Pročítám různá fora o těchto převodovkách a napadlo mě jestli to všechno nedělá vadný hydroměnič. Ten vlastně zůstal původní, ke koupené převodovce jsem ho nedostal. Nevíte o nějakém volném hydroměniči na prodej?? Díky | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | nebi007 napsal ... ale prakticky to dela to same, akorat s tou puvodni se dele jezdilo a tak vic klouzala. Napadla me taky RJ nebo kabelaz. Kde pak je? a jak se na ni dostanu? Jak si myslel merit,? ja budu schopny tak max. propipat kabelaz. Spis bych to viel na hydrodynamickymenic. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nojo, ale co ta chybova hlaseni o vadnem obvodu regulacniho ventilu? Kazdopadne prvnim krokem by melo byt zmereni tlaku oleje pri ruznem plynu - nekde na skrini je na to vyvod zaslepeny sroubem. [ Upraveno Wednesday 28 July 2010 - 13:39:09 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | nebi007 napsal ... Pročítám různá fora o těchto převodovkách a napadlo mě jestli to všechno nedělá vadný hydroměnič. Ten vlastně zůstal původní, ke koupené převodovce jsem ho nedostal. Nevíte o nějakém volném hydroměniči na prodej?? Díky menic mam. napis na Email | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |