Autor
|
Příspěvek
|
rtt | Friday 14 October 2005 - 07:25:26 | | |
Mám 2.0DTi,taky se mi zdá,že se ohřívá pomalu,tak jsem dal na radu Ypera a po 4 km jsem rukou zkountroloval hadici termostat-chladič a byla teplá!(venku bylo 15st.C)Zrovna tak i dnes zhruba po 1-2kmbyla vlažná(venku 6st.C),takže moje volba je jasná-nový termostat i s tělesem,protože vloni jsem vyměnil pouze vnitřek.Yperovi díky za radu. |
| |
|
prtka | Friday 14 October 2005 - 07:46:56 | | |
rtt ..je to dobře ,že jsi to tu napsal ..myslím,že si tě pamatuju z minulého roku v poradně...to je rada od tebe na ty co by chtěli ušetřit..v tomto případě to nejde.Takže tě stál termostat ..třeba 300 a teď ho mudsíš koupit znovu i s kolenem...ať si udělá obrázek každý sám...je to moc dobře,že jsi to napsal, neb si někomu ušetřil 300-400kč |
| |
|
Majkie | Friday 14 October 2005 - 08:11:46 | | |
Chjoooo... tak jsem se na to z pr*ele taky zaměřil a dneska cestou do práce (11km) sledoval teploměr.. Ani se ta sfiňa (myslím ručičku teploměru) nehla. Šáhnu na hadici dle Yperovy rady.. a ejhle, teplá jak Vlado z VyVolených.. do psí ďoury, že to tady vůbec čtu..
Ba ne, jsem rád, že můžu miláškovi (Y20DTH) pomoct od jistě bolestných churav.. Jen.. zas dva litry v pr.. jo, jo.. |
| |
|
rtt | Friday 14 October 2005 - 08:17:43 | | |
Od toho tady ta poradna je,sám si odsud beru informace,tak aspoň občas se pokusím něco zase "naoplátku".Podle mne bude zakopanej pes v konstrukci toho termostatu,těch problémů je nějak moc,mám ještě GolfaII r.v.1989 a u něj jsem nikdy neznal problémy s termostatem,naposledy u Š120....u ní to ale bylo vcelku "normální". |
| |
|
Yper | Friday 14 October 2005 - 08:30:47 | | |
Ještě jedna drobná rada pro výměnu termostatu - když kupujete nový, kupte si k němu i nové těsnění - těch 50 Kč už Vás nikoho nezabije. Dostat se na spodek chladiče a rozpojit hadice a vypustit chladící okruh je doslova jebačka - tedy u VéBé. Astra asi nebude nic jiného. Já to vyřešil tak, že jsem použil starý motorek z ostřikovače se silikonovou hadičkou na sání, kterou jsem vsunul do přepadové nádobky a až do spodní hadice v ní a kapalinu odsál. Vzhledem k pozici termostatu (nejvyšší bod) není třeba odsávat celý obsah chladícího okruhu.
Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech |
| |
|
prtka | Friday 14 October 2005 - 08:37:09 | | |
Yperku ,je vidět,že jsi staréj zkušenéj pard a nebaví tě dělat sudy pod autem ,když nemusíš ovšem ty jsi technicky zručný a vybavený já to dělám obdobně,akorát mám hadičku a do baňoku tu vodu stáčím jak víno musíš ,ale včas přestat sát neb antifreez není až tak chutný |
| |
|
rtt | Friday 14 October 2005 - 08:41:10 | | |
Od toho tady ta poradna je,sám si odsud beru informace,tak aspoň občas se pokusím něco zase "naoplátku".Podle mne bude zakopanej pes v konstrukci toho termostatu,těch problémů je nějak moc,mám ještě GolfaII r.v.1989 a u něj jsem nikdy neznal problémy s termostatem,naposledy u Š120....u ní to ale bylo vcelku "normální". |
| |
|
prtka | Friday 14 October 2005 - 09:04:49 | | |
rtt..ale to už si říkal ne |
| |
|
rtt | Friday 14 October 2005 - 10:56:10 | | |
omlouvám se nějak se mi to podařilo poslat 2x |
| |
|
rtt | Sunday 16 October 2005 - 15:18:00 | | |
tak jsem vyměnil termostat i s kolenem a vše OK,hadice mezi termostatem a chladičem zůstává i po pár km studené až do otevření termostatu.Po demontáži starý termostat na fouknutí propouštěl,nový termostat těsnil dobře.Takže pro ty co chtějí měnit pouze vnitřek-zkontrolovat na fouknutí těsnost,jinak to nemá cenu měnit! |
| |
|
|