• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
TDI netahne a nikdo nevi proc!!! :-(((
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Patrik
Tuesday 19 December 2006 - 18:14:12 Citovat
Host
...motor poradne netahne, nema tah (max 160km/h)
- vaha zkousena jina- beze zmeny
- turbo dodava spravny tlak, ani nepodfukuje
- prepousteci ventil v turbu OK
- vstrikovaci cerpadlo zkouzeno za jiny - zadna zmena
- chova se to stejne pernamentne, puvod auta neznam
- spotreba normalni (5.5 - 6.5)
- motor nezakouri ani pri dupnuti na plyn
- chybi rychla akcelerace (pul plynu nebo plnej zda se to sami)


Nemate nekdo zkuenosti z podobnym chovanim??
V servise uz nevi co s tim...

OPEL Vectra B, 1999, 2.0 TDI, 74kW
JOB
Tuesday 19 December 2006 - 19:20:34 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Patriku vím že jsi už asi nešťastnej ale už na jiným webu jsem ti říkal (jiří Mudra) že by bylo dobrý nejdřív udělat kompletní diagnostiku.Jestli že ti nekomunikuje ř.j. rtak bych to řešil přes autorizák.Myslím že je to nejjednodušší řešení,neříkám že nejlevnější i když ...... Pro mě je třeba čas důležitej a tak bych se snažil závadu řešit co nejrychleji.Jinak to čerpadlo bych opravdu zkusil ještě jiný.Když jsem scháněl VeB tak jsem na pár takovejch s vadným čerpadlem narazil a tak si myslím že klidně mohlo být i to druhý špatný.Možná ti tady kuci poraděj něco jinýho já nevím ale vypadá to že už jsi zkusil všechno. Jinak tě porosím ,až to vyřešíš dej vědět čím to bylo.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

jakub-ko
Tuesday 19 December 2006 - 21:00:08 Citovat
Host
ano ano diagnostika vela napovie
Yper
Wednesday 20 December 2006 - 08:09:58 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ještě bych se podíval na EGR. Zda náhodou není zadřený v otevřené poloze. To kontrolka poruchy motoru nediagnostikuje.
Pak bych zkontroloval na těsnost intercooler. Odpojil bych ho a zaslepil a natlačil na 0,1 MPa (1Barr) a pozoroval, zda neuchází.

Tady ale JOB píše, že máš nějaký problém v komunikaci s ŘJ (ECU), ale o tom se tady Ty nezmiňuješ! Takže jak je to?

[ Upraveno Wednesday 20 December 2006 - 12:43:40 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
JOB
Wednesday 20 December 2006 - 10:59:15 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Ten problém se začal řešit zde : Odkaz

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

VGT
Wednesday 20 December 2006 - 11:58:42 Citovat
Host
2 Patrik: asi největším mě známým odborníkem na Oply je NIO. Kontaktuj jeho Odkaz Jestli se ti zdá jeho působiště daleko tak věz, že za ním jezdí Oply až z Brna či Prahy.
pepem
Wednesday 20 December 2006 - 14:07:20 Citovat
Host
ked `motor nezakouri ani pri dupnuti na plyn ` tak je zjavne malo nafty
asi by som skusil to cerpadlo, aj ked je otazka co si predstavujes pod tym - nezakouri

r.v. 1999 malo by byt VP44 PSG5 a to da v pohode repasovat
Hugo
Wednesday 20 December 2006 - 14:45:44 Citovat
Host
Ja bych to videl na nedostatecny prisun nafty!Nenamontoval jsi nekdy,nebo nekdo pred tebou,spetny ventil proti padani nafty????Kdyz nema ten prumer co ma mit,tak nafta pri tak velkych otackach nestaci pres ten ventil tect,a pak to dela presne jak popisujes.
Patrik
Wednesday 20 December 2006 - 22:28:53 Citovat
Host
Ahoj

...ok - kompletni diagnostika, co to znamena, kde to udelaj? V servisu auto napichli za jizdy na nejaky pristroj, ukazovalo to grafy, hodnoty... ale to co lezlo z manika mi jako kompletni diagnostika nepripadalo...
patrik
Wednesday 20 December 2006 - 22:36:40 Citovat
Host
to Yper:
- myslis ze by se vadne EGR takto projevovalo? - (nejvic to tahne tak mezi 2200-2900, ale i to neni moc a mimo tento interval je to fakt bida)
- EGR jsem mel ven; zatlacil, ucpal otvor prstem, ale podtlak si to podrzelo (nevratilo se to uplne ale zustalo to zatlaceno);
- zkousel jsem i prohodit ty ventili kt vytvareji podtlaky ale beze zmeny (jinak ten podtlak se mi moc silny nezda)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1519 sec,0.1164 z toho dotazů.