Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Predna naprava |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Adrian |
| ||
Host | Chlapi veľmi pekne ďakujem, nechám si poradiť a nechám to všetko vymeniť ako radil Yper. Asi by to bolo dobré stihnúť ešte pred prezutím auta na nové gumy, že ? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Určitě! _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Adriane to s těma gumama je přesně ono , jak ti to ještě háže při těch 120 jsou kaput , já po vyměňoval všechno jak psal Yper ,dal jsem zimáky a najednou klid , říkal jsem si hurá, ale jak jsem obul letní ty s tím špatným kordem začalo to znovu tak do pneuservisu a tam to hned bylo jasný boční kord pneu byl na hadry, i když se zdála guma ještě dobrá , bohužel a ten pohyb té gumy takovej ten žvejkavej pohyb odrovnal čepy řízení a samo částečně i kulový čep a pěkně potrápil i silenty, doporučil bych ti samozřejmě vyměnit čepy řízení , a pokud to odnesli i čepy kulové tak ty taky, silentbloky nevyjímaje. Pokud znáš slušnej servis nebude to zase tolik peněz , ale hlavně budeš mít mít klid. Toto udělej než budeš používat nové gumy aby sis je ještě neoddělal. Nezapomeň že po výměně čepů řízení bys měl udělat geometrii , ty kuláky ti jí nerozhoděj , ale až to budeš mít vyměněné komplet nech si geometrii udělat. Cena za materiál počítej tak jak ti napsal Yper plus 750 za dva čepy řízení a práci , ale vyplatí se to protože tahle by ti na té nápravě odešlo za chvilku vše. Moc jsme tě asi nepotěšili , zase výdaje že , no ale co už naděláš [ Upraveno Thursday 07 February 2008 - 17:43:26 ] Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
z0diaC |
| ||
Uživatel #1221 Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23Příspěvků: 441 | mě to čeká taky ... dneska při čekání na křižovatce jsem zkoušel cukat volantem tam a zpátky a něco se ozývalo .... asi před 2ma měsíci jsem bylna technické a tam mi říkal,že vůle v přední nápravě žádné nejsou,ak předpokládám,že to budou tyčky stabilizátoru (doufám) ...tak zkusím napřed vyměnit ty tyčky a uložení stabilizátoru .... a uvidíme,co to udělá z0diaC Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF Corsa B X10XE 3D ´99 OFF Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF | ||
| |||
ýbrc |
| ||
Host | Yper napsal ... 2 Adrian: máš stejně staré auto jako já - 97. Každopádně to auto bude mít už něco navrkláno a je dost nejisté, že někdo někdy v minulosti silentbloky na přední nápravě měnil. Pokud budeš kupovat silentbloky na přední nápravu, tak vyjde podstatně levněji, než náprava zadní. Potřebuješ na přední ramena dva silenty opěrné - každý cca 700,-Kč a dva silenty podobné válečkům - každý cca do 200,- Kč. Rovnou, když budou ramena dole, tak tro chce vyměnit i čepy - od f.MOOG v Autokelly stojí okolo 600,-Kč. Špatné pneumatiky - šišaté a nebo nevyvážená kola nebo kola bouraná způsobí že čepy jdou do háje velmi rychle. Já jsem neřešil v jakém stavu jsou, protože identifikace jejich stavu je celkem obtížná a rovnou je vyměnil a přestože se zdálo, že původní by mohly ještě vydržet, tak po jejich výměně se komfort jízdy zvýšil. Také je vhodné vyměnit i stabilizační tyčky spojující přední tlumič se stabilizační tyčí (myslím že každá stojí okolo 300 Kč) a rovnou to chce vyměnit i silentbloky (gumové objímky), ve kterých je stabilizační tyč uložena - ty odcházejí velmi často a frekvence výměny je podle mne tak 3-4 roky - podle najetých kilometrů. Každý stojí jen á 50,-Kč. a budeš mít pokoj. Ještě se mění horní uložení tlumičů, protože to se vymačkává ,ale cena přes 700 kč/kus (2x). Když jsem auto koupil, tak mi tam také něco bouchalo. Zjistil jsem, že čepy na ramenech jsou totálně K.O.! Pomalu še střed vytáhnout rukou a měl jsem štěstí, že mi na nějakém hupu nevyskočil! Vyměnil jsem je a za 1/2 roku byly zase v háji - protože špatný stav silentů a toho, co jsem popsal nahoře, je zlikvidoval!!!! Ypere prosím tě a jak se projevují vymačkané gumy nahoře na tlumičích? já jak se dostanu na vlnovky vymačkané třeba na křižovatkách od nakladáku,tak mi to strašně mlátí jako by tam byla veliká vule v uložení ,na stk vule na napravě nenašli | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No, to může být právě to uložení - ty horní misky, které jsou ze spodu podběhu. Já měl oproti novým miskám ty staré nižší o cca 5mm - vymačkané. Pak samozřejmě plech podběhu není sevřen mezi těmi miskami jak má a v okamžiku hupu přes retardéry a nebo přes příčné pruhy, si klepne jako první ta svrchní horní miska, jak se propadne při propadu ramene a následně po dosednutí si zase klepne ta vymačkaná svrchní spodní miska, jak dojde k zatížení ramene přes tlumič. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
ýbrc |
| ||
Host | Yper napsal ... No, to může být právě to uložení - ty horní misky, které jsou ze spodu podběhu. Já měl oproti novým miskám ty staré nižší o cca 5mm - vymačkané. Pak samozřejmě plech podběhu není sevřen mezi těmi miskami jak má a v okamžiku hupu přes retardéry a nebo přes příčné pruhy, si klepne jako první ta svrchní horní miska, jak se propadne při propadu ramene a následně po dosednutí si zase klepne ta vymačkaná svrchní spodní miska, jak dojde k zatížení ramene přes tlumič. No já mám ty horní misky docela vysoko od klobouku podběhu,takže podezřívám toto místo | ||
| |||
Adrian |
| ||
Host | Dnes som nakupil v autokelly gulove capy, predne a zadne silentbloky, tycky stabilizatora a tie gumove ulozenia stabilizacnej tyce - vsetko od fy. moog ako radil Yper. Vecer to zanesiem chlapikovi nech to vsetko namontuje a potom Vam dam vediet ako som spokojny s komfortom jazdy a ci sa nejaka ta zmena udiala. Chcem Vas este poprosit o radu ci je potrebne po tejto vymene nechat urobit geometriu prednej napravy, alebo je to blbost ? Dakujem Yper napsal ... 2 Adrian: máš stejně staré auto jako já - 97. Každopádně to auto bude mít už něco navrkláno a je dost nejisté, že někdo někdy v minulosti silentbloky na přední nápravě měnil. Pokud budeš kupovat silentbloky na přední nápravu, tak vyjde podstatně levněji, než náprava zadní. Potřebuješ na přední ramena dva silenty opěrné - každý cca 700,-Kč a dva silenty podobné válečkům - každý cca do 200,- Kč. Rovnou, když budou ramena dole, tak tro chce vyměnit i čepy - od f.MOOG v Autokelly stojí okolo 600,-Kč. Špatné pneumatiky - šišaté a nebo nevyvážená kola nebo kola bouraná způsobí že čepy jdou do háje velmi rychle. Já jsem neřešil v jakém stavu jsou, protože identifikace jejich stavu je celkem obtížná a rovnou je vyměnil a přestože se zdálo, že původní by mohly ještě vydržet, tak po jejich výměně se komfort jízdy zvýšil. Také je vhodné vyměnit i stabilizační tyčky spojující přední tlumič se stabilizační tyčí (myslím že každá stojí okolo 300 Kč) a rovnou to chce vyměnit i silentbloky (gumové objímky), ve kterých je stabilizační tyč uložena - ty odcházejí velmi často a frekvence výměny je podle mne tak 3-4 roky - podle najetých kilometrů. Každý stojí jen á 50,-Kč. a budeš mít pokoj. Ještě se mění horní uložení tlumičů, protože to se vymačkává ,ale cena přes 700 kč/kus (2x). Když jsem auto koupil, tak mi tam také něco bouchalo. Zjistil jsem, že čepy na ramenech jsou totálně K.O.! Pomalu še střed vytáhnout rukou a měl jsem štěstí, že mi na nějakém hupu nevyskočil! Vyměnil jsem je a za 1/2 roku byly zase v háji - protože špatný stav silentů a toho, co jsem popsal nahoře, je zlikvidoval!!!! | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Samozrejme ze musis geometrii udelat, ty dily maji nejakou toleranci a stare dily zrejme mely urcite i znacnou opotrebovanost, ktera se na predchozich geometriich "dohanela". | ||
| |||
jozo |
| ||
Host | Yper-ako si dostal do tych ramien tie silentbloky myslim tie gumene co je vnutri ta trubka?d | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |