Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Predna naprava |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Jozo: silentbloky na přední nápravu jsou kompaktní - jeden je gumový - ten na tom posledním obrázku ode mne a uvnitř má napevno vloženou trubku - nevyjímatelnou. Druhý silentblok, tzv. opěrný, je tvořen plastovým okružím s gumovou výplní a v ní je rovněž napevno trubka. Nevím, co jsi tedy dostal za silentblok, ale já takový, který popisuješ (v rozsypu - guma zvlášť a trubka také), jsem ještě neviděl?! ?:!: Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
MIKI |
| ||
Host | Hello páni, tiez mam problemy s tukanim do volantu.. napr. pri prejazde zeleznicnym priecestim. Jednu vec ste tu nespomenuli a (a to volu medzi tyckou riadenia a hrebenom riadenia.. nie je tam nahodou silonove puzdro, medzi ktorym a tyckou riadenia moze byt vola ?) Jeden chlapik tvrdi ze mam axialnu volu a nie radialnu ze to bude tym puzdrom. Neviete pomoct ? Je tam naozaju dake puzdro ? alebo pri probleme tukania do volantu ide vzdy o tycku riadenia ? Ak to moze byt puzdrom ako chlapik hovori, da sa taketo puzdro zohnat ? DIKY ZA POMOC. Este auto: VB X20XEV , | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 MIKY: ..sorry, ale spomenuli jsme to. !!(a) Já jsem v tom rozpisu uvedl i ty tyčky - spojovačky řízení a že jsem je měnil. Ano, tam bývá vůle a nejlépe se pozná podle toho, že když tuhle tyčku, na jejímž vnějším konci je čep řízení, odpojíš od kola, tak ve většině případů spadne hned dolů jako kus hadru. To ale ještě neznamená, že musí být zánotě v háji a že má velkou vůli. Pokud se za ní axiálně zatáhne a pak prudce zatlačí, tak by tam neměla být cítit žádná vůle. Nicméně roukou však nikdy takový tah-tlak nevyvineš a je to jen orientační. Bohužel se však nijak nedá tato vůle opravit, protože tahle tyčka se dodává s přípojným kloubem ke hřebenu jako celek - nedá de nijak dotáhnout. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
MIKI |
| ||
Host | 2 YPER: a nemoze by vola medzi zavitom ce je z klbom a hrebenom riadenia? Hreben riadenia sa zrejme pohybuje v daakej trubke ukoncenej na koncoch tiez nejakym puzdrom (?) Teda medzi tyckou herbena a trubkou na koncoch to nemoze byt vymlatene ? Dik za support. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 MIKI: nemůže, nemůže. Do hřebenu je to našroubované natvrdo s určitým momentem a závit má být zakápnut speciálním lepidlem, které se používá místo pérových podložek. Takže pokud máš origo hřeben, není to možné. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | Zdarec chlapy,menil z vas nekdo gumovy ulozeni (siletbloky) stabilizacni tyce na predni naprave na VeBe ?? Potrebuju radu jak na to,mam pocit ze se k zadnim sroubum nemam narok dostat.Jak ste to delali?Dikes za radu. | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | To to nikdo nikdy nedelal??Potrebuju radu,pomooooc. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Dělali, dělali. Musíš demontovat kola a auto zajistit ve zvýšení poloze na nějakých trojnožkách. Pak odpojíš stabilizační tyčky (jsou na nich vždy po dvou kusech kulových čepů), které spojují stabilizační tyč s tlumičem. Pak si pod auto lehneš a objímky na každé straně povolíš. Každá objímka drží na jednom šroubu k nápravnici. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | To Yper:Hele ja teda nevim ale na mem aute drzi objimky kazda na dvou sroubech.K tem prednim se dostanu,ale na ty zadni je to problem,klic tam nedostanu,s golou se tam nevejdu.Proto sem chtel vedet jestli nekdo treba vyrabel nejakej spesl vercajk nebo jak ty srouby povolil. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | O.K., asi máš pravdu, že každá objímka je na dvou šroubech, protože to mohu mít pomotané vzhledem k tomu, že jsem už dělal jak přední tak i zadní nápravu. A na zadní je každopádně jen jeden šroub na jednu objímku. Nicméně nepamatuji si, že bychom s povolením a demontáží měli nějaký problém. Možná to také mohlo být způsobeno i tím, že jsme měli demontována i ramena, protože jsme měnili jak silenty na nich, tak i čepy. Ale vím, že v tom nebyl žádný zádrhel na spešl klíč. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |