Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Predna naprava |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | předpokládám,že bud v svěráku,nebo pod lisem nebo na to existuje stahovák(ten je vzácnej) Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | jozo napsal ... Yper-ako si dostal do tych ramien tie silentbloky myslim tie gumene co je vnutri ta trubka?d Napatlej to vazelínou (hodně,pak to utřeš) a normálně použij lis nebo svěrák a musíš rychle a nebát se.Ono to bude vypadat jako když se tam nevejde ,ale neboj on tam vleze Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
jozo |
| ||
Host | strach a peniaze som nikdy nemal __;) ale ja mam taky problem ze tie gumy chcem vymenit na fiate ducate tam je to tak isto len trochu vecsie a ked tam dam tu gumu a potom tam natlacim tu trubku tak ta guma vybehne trochu von preto som chcel vedet ci je na to nejaky trik | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Já jsem pro vylisování a i pro vlisování použil hydraulický zvedák (tzv. panenku), která byla umístěna napevno ve zhotoveném rámu z "I" profilů a s jedním příčníkem také z "I" profilu, který sloužil jako pracovní deska v tom rámu, s otvorem, aby vylisovánané silenty měly kam propadávat. Pro vlisování mám pak ještě i variabilní přípravek s trnem, na který se silentblok nasadí a je veden v jeho ose. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
jozo |
| ||
Host | aha a ta trubka je v tom silentbloku napevno ze? lebo ja ju mam zvlast | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | jozo napsal ... aha a ta trubka je v tom silentbloku napevno ze? lebo ja ju mam zvlast Ducato jsem dělal taky a je to uplně stejnej postup jako u osobáku. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
jozo |
| ||
Host | JOB-dobre ale dal si najprv tu trubku do gumy a potom do ramena alebo najprv gumu do ramena a potom trubku do gumy? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | jozo napsal ... JOB-dobre ale dal si najprv tu trubku do gumy a potom do ramena alebo najprv gumu do ramena a potom trubku do gumy? Gumu i s trubkou Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
jozo |
| ||
Host | dik to bude masakr !!(a) | ||
| |||
walto |
| ||
Host | Moja skusenost s "klepkanim v riadeni pri prejazde nerovnostami a nestabilite pri jazde na pozdlznych kolajach vyjazdenych od kamionov: - skusal som vselico, postupne som menil na OB 26 00 silenty, gul capy - vzdy sa to o trochu zlepsilo, ale stále to nebolo ono - nakoniec som na prevodke riadenia nasiel stelovaciu skrutku s kontramatkou - je tam len jedna - na vymedzenie vole v prevodke riadenia stacilo pootocenie o jeden zavit a zakontrovanie - pootocenie o 1,5 zavitu uz bolo moc - riadenie slo tazko a znatelne zadrhalo Teraz je vsetko OK a OB sedi na ceste ako ma. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |