• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
dekarbonizace motoru ?!?
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
mvtechnik
Friday 15 September 2006 - 09:31:52 Citovat
Host
když na moravě přišla povodeň čistil jsem chemicky auta přesněji vyčistit motor bez rozebrání a bez poškození, byly o tom v té době i články ve světě motorů a s tím, že po roce jsem provedel test v UVMV a vozidlo které jsem čistil před zraky odborníků bylo rozebráno a zkontrolováno.
co jsem zjistil když jsem měl asi 50 vozů pod rukama bylo že místa kde byl tvrdý karbon a toto místo bylo kontaminováno vodou došlo k velmi lehkému odstranění i bez agresivního čističe např. kontaktolem a pod. který normálně na karbon učinkoval velmi málo a neučině. při odstranění vody z olejového systému - vany byl blok vypucován jako zrcadlo. nikdy jsem dále nedělal pokusy se vstřikováním vody - pro zvýšení výkonu je možno nechat přisávat vodu do sání, vzniká s tím problém koroze ale jednorázové vyčištění by bylo možné bez rizika koroze.
trochu mě udivuje že je možno stříkat kolik snese motor tohoto bych se trochu obával protože jsem viděl na motoru co dokáže voda ve spalovacím prostoru, voda nikam neuhne a většinou uhne ojnice .
spíč bych se přikláněl k něčemu co dokáže dobře rozprášit vodu do mlhoviny případně jak nabízí v reklamě parní čističe a pouštět pouze páru v tomto případě by asi účinnost byla vyšší a účinnost by bnyla vyšší
jinak pro admina - hledal jsem jiné vlákno na heslo dekarbonizace a je to tak rozházené v několika vláknech že by to chtělo sjednotit _;

Yper
Friday 15 September 2006 - 11:02:18 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 mvtechnik: