• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
dekarbonizace motoru ?!?
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
mvtechnik
Friday 15 September 2006 - 09:31:52 Citovat
Host
když na moravě přišla povodeň čistil jsem chemicky auta přesněji vyčistit motor bez rozebrání a bez poškození, byly o tom v té době i články ve světě motorů a s tím, že po roce jsem provedel test v UVMV a vozidlo které jsem čistil před zraky odborníků bylo rozebráno a zkontrolováno.
co jsem zjistil když jsem měl asi 50 vozů pod rukama bylo že místa kde byl tvrdý karbon a toto místo bylo kontaminováno vodou došlo k velmi lehkému odstranění i bez agresivního čističe např. kontaktolem a pod. který normálně na karbon učinkoval velmi málo a neučině. při odstranění vody z olejového systému - vany byl blok vypucován jako zrcadlo. nikdy jsem dále nedělal pokusy se vstřikováním vody - pro zvýšení výkonu je možno nechat přisávat vodu do sání, vzniká s tím problém koroze ale jednorázové vyčištění by bylo možné bez rizika koroze.
trochu mě udivuje že je možno stříkat kolik snese motor tohoto bych se trochu obával protože jsem viděl na motoru co dokáže voda ve spalovacím prostoru, voda nikam neuhne a většinou uhne ojnice .
spíč bych se přikláněl k něčemu co dokáže dobře rozprášit vodu do mlhoviny případně jak nabízí v reklamě parní čističe a pouštět pouze páru v tomto případě by asi účinnost byla vyšší a účinnost by bnyla vyšší
jinak pro admina - hledal jsem jiné vlákno na heslo dekarbonizace a je to tak rozházené v několika vláknech že by to chtělo sjednotit _;

Yper
Friday 15 September 2006 - 11:02:18 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 mvtechnik:
souhlas s tím, co jsi napsal. Lít vyloženě vodu bych také extra nedoporučoval. Ideální by byla velmi jemná tryska s tlakovým rozprašovačem, aby směs vodního aerosolu ve směsi se vzduchem byla homogenní! Asi by nebylo ani od věci vyzkoušet parní čistič - onu "Kačenu" nebo se jí říká Tučňák"? Sám nevím.
Talenty, kteří si vymýšlejí zařízení, jak přidávat vodu do systému spalování, pro zvýšení výkonu, znám. A je jich dost!
Pletou si motor osobního auta s motorem vrtulové stihačky z IIWW - S.Spitfire, H.Typhoon, ME 109, FW190 atp. Jenže tyhle motory šly pak vždy po použití vstřikování do GO, protože dokázaly zvednout krátkodobě rychlost až o 100 km/hod. - pro účely odpoutání se od protivníka. Piloti to používali málo, protože to byla vždy záležitost jejich cti!
Každopádně přídavek vody má pro zvýšení výkonu opodstatnění a funguje, ale zase jen do určitého množství a musí se vstřikování provádět do spalovacího prostoru s mírnou prodlevou po zážehu.
Zčásti to funguje i přímo do sání, ale nemá to ten účinek, protože o to míň tam pak jde kyslíku na spalování. Všichni to známe po bouřce, kdy i líný motor se najednou probudí jako nejlínější kůň na dostihové dráze, když se nechá strhnout davem ostatních lichokopytníků.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
mvtechnik
Friday 15 September 2006 - 15:20:37 Citovat
Host
souhlas krátkodobě zkoušel vývoj vstřikování vody i ferrari u f1 kdy docházelo k omezení množství paliva předpisy, problém byl že se zvedl výkon ale točivý moment šel na pivko a byl problém s nastavemím množtví vody k otáčkám motoru atd. atd prostě se od toho ustoupilo, samozřejmě na životnost motoru se nehledělo musel vydržet jeden závod nebo max dva . mít motor na 700 km to bych si hodil mašli nebo hledal sponzora
Jason
Friday 15 September 2006 - 16:41:39 Citovat
Host
Zítra rozfajruju "Kachnu" a zkusím to tou párou, jen škoda, že neuvidím co to přinese za výsledek a motor teda rozebírat nebudu, pokud mě k tomu nedonutí následky dekarbonizace..... _;
Václav GT
Friday 15 September 2006 - 16:48:51 Citovat
Host
2 Jason: pokud je píst u stojícího motoru v horní úvrati a vyšroubuješ svíčku, lze vidět část povrchu pístu (tedy u mého motoru je vidět. I s tou vrstvičkou karbonu).
Jason
Friday 15 September 2006 - 16:58:31 Citovat
Host
Václav GT napsal ...

2 Jason: pokud je píst u stojícího motoru v horní úvrati a vyšroubuješ svíčku, lze vidět část povrchu pístu (tedy u mého motoru je vidět. I s tou vrstvičkou karbonu).

No já mám G Astru a ta má svíčky hodně hluboko zapuštěný, tak nevim jestli bych něco viděl, ale zkusím se mrknout.
Jason
Friday 15 September 2006 - 17:02:02 Citovat
Host
Já jsem takovej pokušitel ,že jak někdo s něčím přijde, tak to hned testuju, mám všechny možný úpravy od odvětrání motoru, přes zavírání oken, zaslepení EGR atd...atd.....a zatím jezdím bez problémů,tak testnu i tohle.
mvtechnik
Friday 15 September 2006 - 19:00:39 Citovat
Host
zkouška vyčištění spalovacího prostoru se dá udělat velmi jednoduše, je při tom možno využít čistící vlatnost benzínu či multifunkčního maziva na rez a pod,
odšroubujte svíčky a injekční stříkačkou vstříkněte do každého válce půl deci benzínu, motor aby byl teplý (majitel nemusí být), nechte působit cca půl hodky a potom nastartujte motor - pořád bez svíček přes otvory pro svíčky dejte hadr - čistý aby bylo vidět nečistoty které ze spalovacího prostoru vyjdou , motor stačí několikrát protočit a znovu našroubovat svíčky, potom začít s čištěním, po vyčištění tento postup opakovat a porovnat výsledky zašpinění hadru.
je třeba myslet na to že vyčištění motoru není záležitost krátkodobá, i renomovaní výrobci při dekarbonizaci počítají s tím, že čištění motoru krátce pokračuje i dalším provozu. toto má důvod v tom, že při stojícím vozidle a i při přidávání plynu není možno navodit všechny režimy jako při jízdě - zátěž motoru, střídání režimu otáčky při řazení a s tím střídání rychleho a pomalého cyklu vzduchu v sání.
Jason
Friday 15 September 2006 - 20:00:47 Citovat
Host
Mno, já nevim, jestli to je to pravé ořechové nálít benzín přímo do válců a protočit, protože si myslím, že se vyháže ventilama do katíku a tomu se to asi moc líbit nebude....ale možná se pletu..
stef
Friday 15 September 2006 - 21:24:54 Citovat
Host
Jason napsal ...

Mno, já nevim, jestli to je to pravé ořechové nálít benzín přímo do válců a protočit, protože si myslím, že se vyháže ventilama do katíku a tomu se to asi moc líbit nebude....ale možná se pletu..


Né jenom katu, ale i válcům. Určitě dojde k setření olejovýho filmu a písty poběží na sucho... toť moje dedukce. Spíš bych se přikláněl k té vodě...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1420 sec,0.1123 z toho dotazů.