Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
dekarbonizace motoru ?!? |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Václav GT |
| ||
Host | 2 Galil: pokud žádáš nějakou neobvyklou specialitu, je zbytečné lítat po městě a vyptávat se (nikdo nic neví - mnohokrát vyzkoušeno). Použij internet - viz zavolej sem: Ing. Zdeněk Červenka, Chlebov 46, 392 01 Soběslav, Tel: 605 253 952, 603-250217 Milan Kmetík-ARGO, Chýnovská 2217, 390 02 Tábor, Tel/fax: 381 254 825, 603 483 370 Libor Smetana, Budějovická 754, 390 02 Tábor, tel: 603 281 624 nebo vznes dotaz emailem: Email, Email | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 K-P: ..buď v pohodě, já ho použil na svůj motor před dovolenou do Chorvatska. Já ho ale měl za VC a ještě na něj byla množstevní sleva, takže jsem platil jen nějakých 200 Ká. Uvolňuje pístní kroužky. Takže po použití, pokud máš nerovnoměrné tlaky na válcích, tak ti to srovná na přibližné hodnoty. A protože jsem jel na jih, tak jsem pak do motoru dal syntetický olej 20w50 a v kopcích na dálnici jsem skoro neměl konkurenty! _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
K-P |
| ||
Host | 2 Yper:díky, já si to chtěl radši prověřit jestli to taky někdo zná a používá. _; | ||
| |||
mvtechnik |
| ||
Host | jak jsem viděl odkaz na eu5000 tak se jedná o oil system reiniger tedy čistič olejového systému. tato látka je podobná snad u všech výrobců olejových aditiv, leje se do starého oleje s tím že zvýší poměr detergentních látek v olejové lázni, lidově řečeno zlepší se čistící vlastnou oleje samozřejmě za předpokladu že olej je teplý - větší poměr těchto látek při čistění nepoškozuje motor - proto i výrobci doporučují motor nezatěžovat. jak se uvádí u bioshop tak tyto látky jsou z jiného rance starajíse o zkvalitnění porvchové struktury kovu - buď jsem špatně prohlížel ale klasický čistič na výplach motoru jsem tam nenašel | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | mvtechnik napsal ... j- buď jsem špatně prohlížel ale klasický čistič na výplach motoru jsem tam nenašel Odkaz dle mě zbytečně drahé | ||
| |||
Boulder |
| ||
Host | Tento zpusob se používal i za druhé sv. války u amerických letadel kdy ale ne pro čištění ale pro zvednutí výkonu potom se koncem války začalo používat nitro které ted prodává mimo jiné kdejaká firma pod označením n.o.s.Je tam rozdíl akorát v tom že se voda nebo oxid vstřikuje přímo do válců ale to by mělo v podstatě fungovat stejně. Ale stejně jak nitro tak voda může v krajním případě poškodit motor. každopádně fungovat by to mělo. Důkazem by mohlo být i to že při větší vlhkosti vzduchu auto lépe jede alespon na závodech je to znát. | ||
| |||
Boulder |
| ||
Host | To patřilo k té vodě he. | ||
| |||
Vranoch |
| ||
Host | Taky prispeju se svou cerstvou zkusenosti s panem Bishopem. Nalil jsem do OC 2.5TD ten pripravek 696-D a vysledek je opravdu znat. Skutecne ospovida tomu, co pisou. Objektivne: PODSTATNE snizeni kourivosti (pred tim to byla docela dymovnice, kdyz jsem to prislapnul, ted to jen tak lehce zakouri a pak pohoda), Subjektivne: lepsi pocit z motoru-zklidneni, lepsi dynamika, snizeni spotreby (jeste nevim presne na kolik, ale ted to vypada tak na 7.6 pri kombi provozu), pred tim jsem se tezko dostal pod 9. Ted jsem menil olej a dal jsem tam jeste ten 400-D, tak uvidim, jestli se neco zmeni, tak napisu. | ||
| |||
TomH |
| ||
Host | Jasonovi: nepíšeš co máš za motor. Já si pohrávám s myšlenkou, že bych svému X20DTL 210 tis. km na AG dal èichnout Kachny - parního vyvíjeèe Kaercher. O množství karbonu v motoru nevím nic, ale míchne mì svinèík v sacích kanálech. Toho je tam urèitì neúrekom, protože zaslepovat EGR nemíním, ale jednou jsem ho èistil. A byla to hrùza. Motor žere cca 2 litry oleje na 15 tis. km a vím, že urèitá spotøeba je u Opel 16V motorù normální. Chci vyèistit sání. Nemùžu však povolit matky na vstøikovacím èerpadle a ten, co auto mìl pøede mnou, to taky nedokázal (zvládl oškubat jednu pøevleènou matku). Tím pádem nejsem schopen bez rizika poškození čerpadla sundat vstøikovací potrubí, nedostanu se k odkrytí sacích kanálù a musím hledat jiné cesty. Øíkáš žes na tom svém motoru párou nic nepokurvil. Platí to, nebo máš další postøehy z provozu? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 TomH: ..máš pravdu, nejhorší práce je povolit potrubí u čerpadla. Dělá se to 17kou klíčem - teď už ji vozím jako standard ve výbavě, protože jsem sání před dovolenou čistil. Samotným klíčem (jedním) mi to povolit také nešlo. Použil jsem klíče dva - jeden jako prodloužení na ten druhý, abych zvětšil páku. Ve tvém případě, kdyby mi nešlo potrubí povolit, tak bych byl silně nervózní, protože pak mi jedno potrubíčko prasklo a nafta byla všude. Pokud ti nejdou převlečné matky povolit, tak existují speciální prstýnky, které jsou prořízlé a ty se dají nasadit. Pokud takový prstýnek nemáš, tak jej musíš z klasického vyrobit - prořezem flexou a přímo uprostřed s takovou mezerou, do které půjde průměr výtlačného potrubí. Sání na dieselu nevyčistíš kachnou! Tam nejsou takové teploty, aby se vyrobila pára o teplotě větší, než 100°C!!!!, která právě učinkuje na karbon. V sání je směsice nespáleného paliva, karbonu a oleje a to párou o max. teplotě 100° nedostaneš ven - resp. do spalovacího prostoru a pak do výfuku. Z toho naděláš jen ještě vetší šlichtu! [ Upraveno Wednesday 27 September 2006 - 14:12:01 ] Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 | |