Autor
|
Příspěvek
|
Jason | Friday 15 September 2006 - 22:27:03 | | |
jj...já taky. |
| |
|
Jason | Saturday 16 September 2006 - 12:20:22 | | |
Tak jsem tam nacpal 4 dávky "Kachny" při 3000 ot/min, jen nevím, jestli se to vyčistilo, protože těma díramy na svíčku tam vidět není. |
| |
|
undy | Saturday 16 September 2006 - 14:26:29 | | |
Mňa by zaujímalo,či ten karbón nazapchá mikroštruktúru katalyzátora.Inak by som to asi vyskúšal,zajtra mám čas.Asi pred mesiacom som menil tesnenie pod hlavou a okolo 2. valca,kde bolo jeblé tak piest aj spaľ.priestop boli ako zrkadlo.To by potvrdzovalo teóriu.A zajtra to na 99% vyskúšam v praxi,hlavz by mali byť v poriadku,snáď to prežijú.
OMBE MV 6 |
| |
|
stef | Saturday 16 September 2006 - 17:14:52 | | |
Jason napsal ...
Tak jsem tam nacpal 4 dávky "Kachny" při 3000 ot/min, jen nevím, jestli se to vyčistilo, protože těma díramy na svíčku tam vidět není.
Zkus vzít nějakou bodovou baterku a posvítit do spalovacího prostoru. A co dojmy z chodu motoru? Zlepšilo se něco? U mě by se dekarbonizace určitě po těch 200 tis. projevila. Zřejmě to taky vyzkouším, až vyřeším jak dostat vodu za váhu vzduchu. Bez ní by to nejelo asi nebo hodně špatně a to bych ani nemusel dusit vodou... |
| |
|
Lib | Saturday 16 September 2006 - 17:26:56 | | |
odpoj váhu a teplotní čidlo, motor se tím přepne do nouzáku a "normálně" pobručí. Pak rozpojíš potrubí za váhou a můžeš si hrát |
| |
|
Anonymní | Saturday 16 September 2006 - 17:45:55 | | |
stef napsal ... Jason napsal ...
Tak jsem tam nacpal 4 dávky "Kachny" při 3000 ot/min, jen nevím, jestli se to vyčistilo, protože těma díramy na svíčku tam vidět není.
Zkus vzít nějakou bodovou baterku a posvítit do spalovacího prostoru. A co dojmy z chodu motoru? Zlepšilo se něco? U mě by se dekarbonizace určitě po těch 200 tis. projevila. Zřejmě to taky vyzkouším, až vyřeším jak dostat vodu za váhu vzduchu. Bez ní by to nejelo asi nebo hodně špatně a to bych ani nemusel dusit vodou... No nic jsem nepoznal,já měl i před tím pravidelnej chod motoru, bez kolísání otáčkoměr sedí na volnoběh, jak přibitej.Ale stou bodovou baterkou se na to ještě mrknu, jestli se vyčistily dna pístů.Jo zapoměl jsem dodat, že mám najeto 160 000km. |
| |
|
Jason | Saturday 16 September 2006 - 19:51:16 | | |
Ten anonym jsem jáááá.... pardón. |
| |
|
jakub-ko | Sunday 17 September 2006 - 15:44:09 | | |
tak ma napadlo ze ci namiesto vody nemozno pouzit nejaky pripravok alebo spray na ulahcenie startovania a aplikovat ho miesto vody |
| |
|
mvtechnik | Sunday 17 September 2006 - 16:48:04 | | |
jiný prostředek samozřejmì lze použít výrobci aditiv tyto produkty vyrábí, nejvíce k sehnání je èistiè karburátoru, který lze použít i na vstøikovací systém (používá se na škrtící klapku) pøi nastarovaném motoru se proèistí i sání kolem ventilù. nejúèinìjší je použít pøípravek pro dekarbonizaci motoru , ikdyž je urèen k napojení pøímo na palivový systém je možno použití i do sání. nìkteøí výrobci prodávají èistiè sání a karburátoru, je to plechovka která se pomocí prùtokového ventilku pøipojí na sání napø. u škodovky se pøipojil na podtlak sání k rozdìlovaèi a nechaval se pøisávat do sání za bìžícího motoru velmi dobrou kolekci tìchto "léèiv" pro auta má prodejna Autodíly Niklfeld v Dobøíši 6O2250077 tam se dá opravdu vybrat z chemie pro motory |
| |
|
mvtechnik | Sunday 17 September 2006 - 16:57:33 | | |
Jason napsal ...
Mno, já nevim, jestli to je to pravé ořechové nálít benzín přímo do válců a protočit, protože si myslím, že se vyháže ventilama do katíku a tomu se to asi moc líbit nebude....ale možná se pletu..
je to malé množství jen pro identifikaci znečištění a většina látky vyjde otvorem pro svíčku, množství látky ve výfukovém traktu bude tak na zvlhnutí parohů u bloku motoru, které se odpaří po nastartování samozřejmě jiné je oplach válce od olej. filmu proto je vhodnější multifunkční mazivo - dražší než benzin - pro šetřílky |
| |
|
|